Frk edderkopp Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #161 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Da har eg hatt ei avslappande helg hos mamma og pappa. Nye huset er kjempe fint, tror det skal bli fint her. Tanteungen er veldig aktiv og koser seg med traktorar, ATVear og lastebilar på golvet. Eg reiser med bussen kl 17.30 tilbake igjen. I dag går kjæresten Vasaloppet og på siste mld var han nr 1315 av 16000 deltakende. Han er ikkje i mål enda. I dag har vi vore i lag i 6 mnd! Endret 1. mars 2009 av Frk edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2009 #162 Del Skrevet 1. mars 2009 Hurra hurra for et halvt år sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #163 Del Skrevet 5. mars 2009 Tusen takk Pingting! No har eg vore sjuk i to dagar, men skal på jobb i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #164 Del Skrevet 5. mars 2009 Det virker som eg hatt noe flunselignende. No måtte eg avlysa 4 avtaler på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2009 #165 Del Skrevet 5. mars 2009 Bli frisk da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #166 Del Skrevet 8. mars 2009 Takk Pingting! Måtte ta fri fredag og, hadde fått verre hoste og virka som eg hadde feber. Men formen er bedre no. Er snørrete og har stygg hoste, men ting er på vei til å normaliseres. No har K dratt, det blir verre og verre synes eg. Gråt masse i dag, men det kan jo være litt pågrunn av den litt dårlige formen. Det har resultert i at eg drar til han til helga allerede. Det er ganske tøft å være fra kvarandre. Samtidig som det går mot forlovelse i Venezia i slutten av april. Vi ser på ringer nå, kommer mest sansynlig til å kjøpe dem i Trondheim i påsken. Men det blir nok ikkje brylløp før om et par år. 8 måneder er jo ikkje så lenge, men det er lenge nok for oss. Vi trenger noe som lyser opp hverdagen i jobbsøking, flytting og alt som hører til av bekymring. Da har vi i alle fall fundamentet vårt på fingeren og et bevis på at vi er glad i kvarandre. Gleder meg til å klinke ringer. Spiralen min er borte foresten i alle fall til 14 april. Eg fikk så magesmerter det siste året, vanskelig å si om det var spiralen eller den påviste PCOen, no hadde den vært der i fem år uansett. Legene kan ikke gi meg noe alternativer til den heller, pga hevelser i begge ben og blodproppfare. Eg har lyst på barn, men aner ikkje om PCOen kan hindre meg. Eg er 25 og er i den mest fruktbare alderen. Kroppen er i form noe som er viktig siden det blir en ekstra stor belastning for kroppen å bære det fram. Vi er i den situasjonen at vi tenker, for vi barn nå så overlever vi, eller rettere sagt vi har litt lyst. Men det går greit å vente. Oppdattering på kropp: Kroppen virker gladere uten spiral, ingen magesmerter og økt sexlyst. Håret har blitt fett igjen og tilvekst til flass, noe eg kunne huske eg hadde før spiral, svetter også mer. De to siste mensene har faktisk vært normale med eggløsning som den skal. Neste eggløsning skal komme på lørdag. Mensen var et helvete med store blødninger og masse smerte men den varte normalt som er ei uke for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #167 Del Skrevet 8. mars 2009 No har meg og kjæresten min sett på ringer på nettet på forlovesesringer.no :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #168 Del Skrevet 8. mars 2009 Ringer blir bestilt av kjæresten i morgen, med graveringen evig din. Butikken sender ringmåler, noko som var utrulig greit egentlig. Her er dei, dei skal ha inngraveringen Evig din. De skal ligge å vente til kjæresten tar dei fram i Venezia. forlovelsesringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #169 Del Skrevet 9. mars 2009 Da var ringene bestilt. Eg har besøk av broren min i dag, han sitter og skrur Ikeamøbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mars 2009 #170 Del Skrevet 9. mars 2009 No har meg og kjæresten min sett på ringer på nettet på forlovesesringer.no :rødme: Næ! GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #171 Del Skrevet 10. mars 2009 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. mars 2009 #172 Del Skrevet 11. mars 2009 Så koselig! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #173 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Så koselig! Gratulerer Takk I morgen drar eg til kjæresten på fjellet. Skal være sammen med svigers i helga. I dag har det vært en grei dag på jobben men eg er veldig sliten. I dag fikk K ringmålene. Gleder meg til å prøve. Eg har smale fingre da så den må nok ikkje vera så stor. Endret 12. mars 2009 av Frk edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 12. mars 2009 #174 Del Skrevet 12. mars 2009 Her går det for seg, forlovelse altså! Selv om det ikke er helt offisielt ennå da, men gratulerer! Baby kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #175 Del Skrevet 17. mars 2009 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #176 Del Skrevet 25. mars 2009 Da har K fått ringene, men jeg får ikke se dem før Venezia. Oj snart er praksis ferdig. Tiden har bare rast forbi. Det er så rart, føler at eg nettopp starta her i Bergen. Kroppen er sliten, har lite å gå på rett og slett. Tiltaksløs til tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #177 Del Skrevet 27. mars 2009 I dag kommer K! Venter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #178 Del Skrevet 29. mars 2009 Det har vært ei utrolig fin helg. No er det bare ei uke igjen av praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. mars 2009 #179 Del Skrevet 29. mars 2009 Løper innom for å hilse på. Fint å høre at du har hatt en bra helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 4. april 2009 Forfatter #180 Del Skrevet 4. april 2009 Da var praksis over og en ny forkjølelse river i kroppen. Er hjemme hos mamma og pappa og prøver å slappe av. Meg og K skulle egentlig til Trondheim på torsdag men det ser ut til at han kommer hit i staden. Har vore med tanteungen i dag. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå