Gå til innhold

Frøknas spinnerier


Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

B er dødsbra!! Gratulerer! :hoppe:

Takk det var kjempe godt, var bare superglad i heile går no er det berre praksis og bachelor etter jul så er eg ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er eg trøtt, sånn over grensen. Men eg må pakke fordi i dag drar eg heim til mamma og pappa. Kjære har dratt og vi har kosa oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No sitter eg i ei overoppvarma stova med mamma sin pc. Familien er spredd alle steder, så no sitter eg her og tenker på at eg bør opne bøkene å å starte lesinga til ex-phil oppgava. Farmor sin hosting frå underetasjen er ganske markant saman med pcen sin irriterande during. Eg har ikkje vore heima sidan august. Der som det før berre var murar og konturar av det nye huset til forelderene mine, er det no eit fullreist hus. Masse arbeid gjennstår, men no har vi tru på, at huset vil verte innflyttingsklart om kort tid. Denne jula blir nok likevel feira i dette huset, som eg er i no.

Eg har ikkje så mange planar denne veka, anna enn å reise til byen på torsdag. Skal innom praksisplassen for å sjekke at det er teknisk mogeleg å jobbe der.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, den der kjenner jeg igjen! "Åh jeg burde..." Studentlivet altså ;)

Pass på å kose deg hjemme også, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, den der kjenner jeg igjen! "Åh jeg burde..." Studentlivet altså ;)

Pass på å kose deg hjemme også, da!

jah sånn er det alltid. I dag er den Utrulig kjære tanteungen min her. Hadde ikkje sett han siden august. Han var litt sjenert... Men det gjekk over etterkvart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tantebarn er skjønne :hjerter_rundt: Niesen min er også litt sjenert og tilbakeholden når det er en stund siden hun har sett meg, men det går fort over. Rart hvordan de sjarmerer en i senk og snurrer en rundt lillefingeren :ler: Greit å være tante, så kan man skjemme dem bort litt. Hvor gammel er han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er lillesøstra mi også. Utrolig sjenert sånn med en gang, men hun varmer opp etterhvert. Barn er så skjønne

Ja det pleier vel å vere slik, det er det som er ulempen med å bu så langt borte. Men i dag har me leika med klossar :) I dag kom han inn å gav meg ein kos på morgenkvisten. Eg smelter heilt når dei strekker seg etter deg og smiler.

Rart hvordan de sjarmerer en i senk og snurrer en rundt lillefingeren Greit å være tante, så kan man skjemme dem bort litt. Hvor gammel er han?
Ja det er noko med dei, når dei setter opp det mest skjarmerande smilet dei klarar og ler. Då må ein berre le med :fnise: Han er ein toårig liten egenrådig tass, som veit akkurat kva han vil og ikkje vil. Du merkar at han prøver heile tida å sprenge grenser for å sjå kva som skjer. Men åtti prosent av tida er han berre søt og snill. Rolig er han i alle fall ikkje, det går i hundre og ti heile tida. Gler meg til det nye huset er ferdig. Der er det rikelig med plass å boltre seg på, i motsettning til her, der han må springe mellom stove og kjøkken.

I går vart eg temmelig irritert på foreldra mine, i dette huset slit eg med å bevege meg. Klarer ikkje å bevege meg sjølv nesten. Er ikkje gunstig for meg i det heile.Mamma og pappa skulle visst på julebord frå fredag til søndag, og satsa på at farmor på 71 kunne hjelpe meg eller at eg kunne overnatte hos ei vennine uten å spørre meg. Då hadde eg jo lagt ein plan om eg visste det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal heldigvis sove hos ei vennine :gjeiper:

Fint det ordnet seg! :jepp:

Huhu, jeg blir aldri ordentlig tante jeg, enebarn som jeg er... Får satse på å fortsette å være sammen med kjæresten min, han har ei knallsøt niese på litt over ett år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint det ordnet seg! jupp2.gif

Huhu, jeg blir aldri ordentlig tante jeg, enebarn som jeg er... Får satse på å fortsette å være sammen med kjæresten min, han har ei knallsøt niese på litt over ett år icon_wink.gif

Ja veldig glad for det, ho har tatt kulturstudier, så då kan eg få litt råd på kva eg kan studere til neste år.

I dag er eg halvpjusk så valgte å ikkje møte ei vennine i dag som eg egentlig skulle, siden eg skal besøke praksisplassen i morgon og på besøk på fredag. Skal prøve å lese i dag.

Pingting du får forsette å vere sammen med han da ja:) Så kan du jo få egne :)

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjekk kjempe fint i dag! Gler meg til praksis. No må bare hjelpesentralen hjelpe til med ramper og håndtak, så blir dette kjempe gøy. Har fått ferdig alle julegavene også, unntatt farmor, ho får masse godt i en kurv. Kjøper det rett før julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjekk kjempe fint i dag! Gler meg til praksis. No må bare hjelpesentralen hjelpe til med ramper og håndtak, så blir dette kjempe gøy. Har fått ferdig alle julegavene også, unntatt farmor, ho får masse godt i en kurv. Kjøper det rett før julaften.

Så fint! Blir det noe problem med ramper og slikt da, tror du?

Jeg er ferdig med julegavene jeg og, mangler bare å pakke inn en. Har bl.a. kjøpt sjokolade, og den frister stadig mer. Tror den bør pakkes inn nuh, ellers forsvinner den... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint! Blir det noe problem med ramper og slikt da, tror du?

Jeg er ferdig med julegavene jeg og, mangler bare å pakke inn en. Har bl.a. kjøpt sjokolade, og den frister stadig mer. Tror den bør pakkes inn nuh, ellers forsvinner den...

Sjokolade er farlig å ha ligende ja :fnis: merklig korleis sånt har en tendens til å bli borte.

Håper jo ikkje det blir noko problem. Tenkte å ringe å høyre om reglar angående arbeidsplassar og hjelpemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mmmm... Sjokolade :sikle:

Sjokoladekalenderen min ble borte før 1. desember :sjenert::fnise:

Haha kvinner og sjokolade :fnis: No er jo typen mye borte så då må eg ha et substitutt:)

Besøket hos vennina var kjempe gøy, masse unger ble mykje liv. No er det rett før vi bles vekk her på toppen. Morfar er komen, han skal legge golv for oss.

I går var typen ute, og han gjekk heim rimelig raskt, fordi han heller ville prate med meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var typen ute, og han gjekk heim rimelig raskt, fordi han heller ville prate med meg:)

Ååååå :rødme: De er så søte når de gjør sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå :rødme: De er så søte når de gjør sånt.

Ja då var eg veldig fornøyd :fnise: Men eg var jo på besøk og låg å sov. Det er rart å vera her heima. Kvar gong me og kjære prate i lag i telefonen er det jo alltid folk rundt oss. Merker at ting blir litt kleint. Vi savner kvarandre meir liksom. Lurer veldig på julegaven...

Men veit dere kva?? Eg fekk tak i coldplaybiletter på torsdag på koengen 19 august. Eg er klar! Eg såg dei den gongen dei var på Quarten. Det var kongebra. Gler meg som ein unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...