Gå til innhold

Frøknas spinnerier

Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Heisann, har du fått deg kjæreste altså? Må jo være fint det det, derfor du snikleser på graviddagbøkene? ;)

Kos deg i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra julekalender! Kjæresten din blir sikkert kjempe glad :hoppe:

Håper det at han blir fornøyd :gjeiper: Kjekt at du er innom her.

Høres ut som en koslig julekalender for kjæresten! De blir jo som regel fornøyde uansett, men det er jo gøy med noe ekstra koselig

Lykke til med ex.phil oppgaven, det går nok bra

Ja det er sant det skal ikkje så mye til med min heller ofte:)

Takk no er oppgaven levert.

Heisann, har du fått deg kjæreste altså? Må jo være fint det det, derfor du snikleser på graviddagbøkene?

Kos deg i helgen!

Ja det har eg veit du :fnise: Gøy det:) Hater avstandsforhold men ellers veldig

gøy. Iallefall når eg var så heldig med mannen.:) Må jo snike litt når eg ser at du har fått bebis.

Kjekt med så mykje besøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff no må eg sove. Men har vore flink å jobba masse med skole i dag. Lest masse sammendrag. Alt var kjempe gøy helt til eg snakka med kjæresten. Husleiga hans hadde ikkje blitt trekt forrige mnd. Så då fekk han alt no. Så no har han sånn ca 3000 igjen resten av mnd. Han sa at 1000 ca gikk nesten til buss til fly, når han komme no på fredag. Så da blir ikkje det råd for han å dra til meg ei gong til før jul. Han komme jo til meg litt før nyttår og skal vere noen dager. Vi må bo i stua til farmor, siden mamma og pappa bygger hus forsatt. Så da blir det jo lite privatliv, for å si det sånn.

Så kommer han på bursdagen min opp hit, og så skal han gå renn fra slutten beg av februar til mars. Han mente at vi ikkje hadde tid å eller råd til å treffes før bursdagen hans i april. Han hadde ein laang tale om at vi måtte begynne å tenke mer økonomisk. Eg prøvde virkelig å forstå, men eg begynte bare å gråte. :trist: Eg la etter vært ned veto, om at det var heilt umulig å vere borte frå kvarandre så lenge. Eg vil og at han skal gå renn, men så lenge borte går berre ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Jeg forstår deg så utrolig godt :klem: Så tidlig i et forhold med forelske and all that, er det umulig å holde seg borte fra hverandre såå lenge. Håper det ordner seg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg så utrolig godt :klem: Så tidlig i et forhold med forelske and all that, er det umulig å holde seg borte fra hverandre såå lenge. Håper det ordner seg :kose:

:vinke:

ja eg veit, men han endra heldigvis mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så satt eg her då, kjæresten sitt fly klarte ikkje å landa på flyplassen i går. Så då gjekk hele helga rett i vasken. Han måtte overnatte i oslo, og no sitte han på bussen heim. Han har jo ikkje råd til å betale tur den helga eg er ferdig med eksamen, men prøver eg å overtale han til at eg kan betale. No er det tre veker siden sist. Eg såg fram til å våkne opp sammen i dag. Det verdste av alt er at flyseleskapet tydeligvis spekulerer i sånne situsjoner, ved å fortelle kjæresten min og det andre passasjerene at flyene er fulle, og at de må ta buss i 7 timer mens de samtidig legger billetter ut på nettsidene for salg.

Kjæresten min gikk faktisk bort til Sas, ho i skranken sa, at det var ett ledig sete igjen i dag. Men det flyet lander så sent her at det ikkje var vits for han. Men tenk å lure folk sånn???Eg sjekka på nettet i natt, då hadde de lagt ut de dyreste billettene + studentbilletter ! Kjenner at eg blir forbanna. Kjæresten min betalte 1000 kr i busspeng til inga nytte... I verste fall ser eg han ikkje før nyttår.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett på film med vennine i dag. Både Fritt Villt og den fabelaktige Amelie. Likte sist nemte aller best. Den var heilt fantastisk. Er i bedre humør og klar til å lese i morgen. I dag skulle jo egntlig hatt stor fest, om kjæresten hadde vore her. Den ble avlyst sjølv om vennina hadde lyst å gjera eit siste sprell ute før jul. Eg orka berre ikkje. Luften hadde litt godt ut av meg. Men vi koste oss masse likevel. Med 2 glass bacardi Raz, sprite og fanta exotic etter det drakk vi snille pepsi max og koste oss med :popcorn: og sjokolade. Vellykka kveld må eg seie :) Vi såg også på sauen shaun og det er ein ny favoritt :skratte: Heilt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg lest litt. Har fått ein sterk C på Etikkoppgava, veldig fornøyd. Ellers har eg snakka med HIT, vil gjerne studere kultur og ledelse master der. Skal også søke på kandidatstudiet i kultur. Er spent. Blir sikkert fornøyd når eg er ferdig, og har 6 år med høgre utdanning.

Har foresten kjøpt nye flybilletter til kjære, så han kommer etter eksamen. Er forøvrig så mykje snø her at eg er innesperra. Tørr ikkje gå ut med stolen, har så dårlige dekk.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der var det dagbok, ja! :hallo:

C på etikk er bra! :jepp: Jeg syntes i grunn ex.phil var litt morsomt jeg, men det er vel ikke verdens enkleste emne... Har du mye eksamener og slikt igjen før jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk at kjæresten kommer likevel! :hoppe:

ja, eg gler meg :hoppe::danse:

Har du mye eksamener og slikt igjen før jul?

Ja har to en i media og en i ex-phil. Synes og at exphil er gøy, men ein er avhengig av å lesa ein del. Men den er hjemmeeksamen, så drar heim til foreldra mine, og skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har to en i media og en i ex-phil. Synes og at exphil er gøy, men ein er avhengig av å lesa ein del. Men den er hjemmeeksamen, så drar heim til foreldra mine, og skriver.

Lite tips: om du ikke har det allerede, se etter sånne "oppsummeringshefter". Det hjelp meg veldig mye da jeg skulle ta eksamen og skrive oppgave. Jeg ville ikke basert meg utelukkende på et slikt hefte, men det er veldig greit å få en kort oppsummering av de enkelte filosofene eller retningene, og så sammenligninger og slikt :)

Ha en super tirsdag da! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

mmmm... mye god vin og mye god ost der ute ja..

håper du får en fin dag, og at du og kjæresten endelig snart får sett hverandre!! ble så irritert der jeg leste om sas....!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mmmm... mye god vin og mye god ost der ute ja..

håper du får en fin dag, og at du og kjæresten endelig snart får sett hverandre!! ble så irritert der jeg leste om sas....!

klem

Ja hehe det er sant, er ikkje så glad i raudvin men har lært etterkvart at det finnes milde vinar også. Gredost er ein klar favoritt hos meg.

Lykke til med eksamenslesing
Takk for det, sitter heima i dag og, for å lese. Litt kjedeleg, men eksamen på torsdag og då blir det sånn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag måtte eg ile til kiropraktor. Har vore ganske dårleg i ledda sist veke, særleg i skuldra, og nakke. Kiropraktor fant låsningar og muskelknutar i hele meg :sjenert: Skikkeleg kjipt, men dette er typisk for meg på desse tider, så no er det lite data og ingen notater til eksamen. I dag har meg og kjæresten vore i lag i 3 mnd :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...