Gå til innhold

Frøknas spinnerier


Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Då bestemte eg meg for å starte på nytt sjølv om eg er gammel i dette gamet og kanskje ikkje så orginalt nytt navn hehe. Men no er det snart slutt på det meste i det gamle livet mitt, så då da ville eg starte på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I natt var kjæresten på fest uten meg, og det endte med at vi hadde ein rar samtale etter han var komt hjem. Eg trur vi snakka ein time før han endelig fant ut at han skulle sove. Vi lever i eit avstandsforhold dette året og er på god veg inn i 3 mnd den 29 november. Eg har det veldig bra, eg har vel aldri hatt det så bra nokon gong egentlig. For meg er det heilt fantastisk og eg følte meg på ingen som helst måte prisgitt å få oppleve det. Beina mine funker ikkje som dei skal og livet mitt går som oftast på hjul. Han er idrettsmann og jobber med idrett og personer med funsjonsnedsettelser. Eg er nærmer meg midten av 20 årene og er snart ferdig med bacheloren min som er medierelatert. Eg har hatt en god del frivillig arbeid som er relatert til utdanningen, men er ferdig med dette og skal bare fokusere på kjæreste og studier. Etter jul skal eg i praksis i byen mellom dei sju fjell, det gler eg meg til. No er hybel på plass også en 3 km fra jobb. Eg skal faktisk jobbe nesten midt i sentrum. Det er super kjekt. Den gamle dagboka starta eg rett etter folkehøgskulen for 4 år siden, rett før eg flytta til studiestedet. Det var eit nytt og spennande kapittel i livet, og no er eg på god veg inni eit nytt. Difor hadde eg behov for å starte på nytt også her inne. Etter bacheloren er levert skal eg ut i jobb. Da flytter meg og kjæresten sammen, der vi får jobb. Vi er ganske opne for det meste så lenge begge får en jobb. Eg har alltid tenkt at det er så lenge til, men det er det jo ikkje.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff jobber med skule blir aldri ferdig heller. Alt berre hoper seg opp. Er temmeleg sliten akkurat no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No avslutter eg skulearbeidet for natten, men så er det på an igjen i morgon tidleg. Sørens dritt. Temmelig irritert akkurat no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då var eg ferdig å skrive, eg er skikkelig sliten det ble 14 sider til sammen. Kjæresten, er fantastisk å gir meg mye støtte. Eg sliter med store konsentrasjonsvansker, så eg er helt nødt å bure meg inne å jobbe på natta. Det er alltid sånn, at eg sitter siste kvelden uansett. Det gjorde eg i dag og. Det er helt fælt. Det som er verre (no veit eg at eg klager mye )men i morgon må eg begynne på ex-phil oppgave. Foresten i dag sendte eg leigeavtalen på hybelen, praksisplass virker ganske i boks. Håper det ordner seg.

Sist gang kjæresten var her, tok vi kjærestebilder. De har eg no framkalla og forstørra. Er veldig fornøyd. Skal kjøpe noen svarte rammer å putte på. Eg har ett sånt hjertekort som det står I love you på som eg skal sende med bilder av oss inni.

Eg las artikkelen om avstandsforhold her inne. Eg har tru på at det kan fungere, om en er instilt på det. Vi snakker kvar dag på telefonen å prøver å treffes så ofte som mulig. Han var her jo for to helger siden snart. Da var han jo her ei uke. No skal han vere ei helg igjen om ei veke. Han er så søt..... Han kommer tilbake etter muntlig eksamen, samme søndagen som han reiser, reiser eg heim til jul. Vi skal feire jul kvar for oss, men nyttår sammen. Har begynt å tenke på julegave til han. Tror det blir FIFA 2009 og eventuelt ei bok som heter "Best i birken" eller vinterklær.

Må sova skal på førelesing og så må eg få tak i ei bok til x-phil.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har det travelt for tida. Lov å klage da, spesielt når du blir sittende så seint som du gjør. Fryktelig slitsomt når man får lite søvn og bare er nødt til å jobbe og oppgavene hoper seg opp. Been there, done that. Glad jeg er ferdig med studiene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med besøk i boka :) Eg trøster meg med at graden snart er unna gjort, Enigma. I dag har eg vore på forelesing. Etter det lånte eg ei bok som er praktisk til X-phil om etikk. Lurer på om eg skal lage julekalender til kjæresten, kanskje i helga mens eg skal slappe av med skule.

I går skreiv eg kort og sendte to forstørra bilder. Eg savne han masse... Lure på om eg skal se litt på oppgave før eg koser meg med charterfeber. I morra skal eg jobbe med oppgave, etter det skal eg bade. Denne gangen bør badevakten stille opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: hei ¤Enigma¤.

Naboen oppe hadde så høglytt fest i går, at eg vurderte å smelle håndballen min i taket. Eg var ganske irritert etterkvart. I går fekk eg meg ein svømmetur før eg drog heim og åt Ravioli med pastasaus. Veldig godt faktisk. Etter det snakka eg litt med ho ene eg bor med, før eg prøvde å trekke meg tilbake for å lese. No har eg sett sånn grovt over litteraturen, før eg starter å skrive.

Det blir sjoko, pesimax og litt kaffi utover natta.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godgutten ble kjempe glad for kortet mitt. Eg ble litt :blush: av alt eg hadde skreve, tok litt av kan en si. No må eg skrive. Meg og kjæresten diskuterer foresten fram og tilbake kva vi skal til neste år. Men vi kommer ikkje nærme en løsning. Sjølv om vi har vore sammen i litt over 2 mnd har eg kjent han i fire. Veit at det er lite det og men vi klikker kjempe godt. Utrolig gøy.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme meg, eg har nesten ikkje gjort noe, men har iallefall starta da på oppgaven. Blæh tiltaksløs. Teller ned til kjæresten kommer neste helg! I dag snakka han om å satse mer på idretten. Lurer veldig på hvordan livet blir .framover. Han skal gå det store skirennet i sverige, eg ville gjerne stått på sidelinja å heia, men eg er i praksis då. Vi lurer på å dra til telemark å studere der, men vi er usikre om det er relevant nok for meg. Nei det er ikkje lett. Men kven har sagt det? Men det er rart å plutselig å måtte ta hensyn til en annen. Det er ikke lenger snakk om bare kva som er best for meg, men kva som er best for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at både eg og kjæresten teller ned til fredag. Tida kommer nok til fly. Eg skal på julebord denne uka :gjeiper: Blir herlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har eg bare slappet av, så det blir lesing til kvelden.

Min foreløpige julegaveliste

Mamma: lue og smykke ferdig

Pappa: CD, kanskje ferdig

Bror: klær??, usikker (kom med tips) Han har det meste

Kjæreste: Fifa 09 playsation 2 + en collegejakke eller sportsting, nesten ferdig

Tantebarn: traktor med henger, ferdig

Vennine M 1: Ferdig

barn til vennine M1: ikkje ferdig

Vennine M2: starta, men ikkje ferdig

vennine M3: lys, sminke, en liten symbolsk ting

Farmor og Mormor + Morfar: Englekopper fra skeidar, te, usikker??? Ikkje begynt.

Vennine M4: Symbolsk morsom ting, en gul topp???

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei vennine som eg ikkje har sett på kjempe lang tid er på gjennomreise til studiestedet. Utrolig koselig å sjå ho i dag. :hoppe: Til helga får ho treffe godgutten min :gjeiper: Gleder meg. Etter det kom ei annen vennine og såg Greys anatomy. Ho gjekk no nettopp, eter at vi har sett to episoder av Hotell Cæsar på Webtv den for i går og den for i dag :yvonne:

I dag har eg laget liste over hva julekalenderen skal inneholde. Den blir slik:

Den skal ha med et lite sitat eller en personlig hilsen fra meg, eg skal pynte med klistremerker med hjerter. Hver pakke skal ha med en liten ting.

Snop:

Røde sukkerhjerter

røde kyssemunner

sjokoladehjerter med jordbærfyll

Ting:

Prøver til han fra parfymeriet

massasjeolje :yvonne:

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Høres ut som en koslig julekalender for kjæresten! De blir jo som regel fornøyde uansett, men det er jo gøy med noe ekstra koselig :)

Lykke til med ex.phil oppgaven, det går nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...