Gjest Gjest_masa_* Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 jeg jobber nå i barnehage, har gjort det i snart ti år og begynner og bli utrolig lei nå. det er mange grunner til at jeg har lyst på nytt yrke men hovedgrunnen er at ting har forandret seg så mye siden jeg begynte og jobbe med barn at jeg orker ikke mere. så hva kan jeg finne på? er en mann i min beste alder menn alt jeg kann egentlig er og jobbe med barn. det yrket jeg hadde før barnehage kan jeg ikke gå tilbake til pga yrkesskade. jeg har lyst til og jobbe med menesker, helst barn, har ingen utdanelse menn mye erfaring, så hva kan jeg brukes til? blir utrolio glad for råd og tips her nå, er så utrolig sliten og umotivert for tiden at jeg er skremt.
Gjest antigartner Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Hvis du fremdeles vil jobbe med barn, men av forskjellige årsaker ikke ønsker å jobbe i barnehage lenger, kan det kanskje være aktuelt å jobbe i en skolefritidsordning? Eller som elevassistent? Har du mulighet til å få støtte til en ny utdanning som følge av tidligere yrkesskade? I så tilfelle kan det være en ide å bli barne- og ungdomsarbeider.
*Blomst* Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Eller hva med å jobbe på en barneverninstitusjon? Eller hva med å jobbe med funksjonshemmede barn eller voksne? Trengs absolutt flere menn der, og ser ut som din erfaring kanskje kan kompensere for manglende utdanning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå