Gå til innhold

Vet kjæresten/samboeren/ektefellen din at du skriver på KG?

Bergenspike

Vet kjæresten/samboeren/ektefellen din at du skriver på KG og hva ditt nick er?  

1. 1. Vet kjæresten/samboeren/ektefellen din at du skriver på KG og hva ditt nick er?

• Ja
      57
    • Nei
      21

Anbefalte innlegg

Han vet nicket mitt og har hengt nysgjerrig over skulderen noen ganger,men da har jeg bevisst ikke vært inne på noe voldsomt spennende.Jeg vil ikke at han skal lese hva jeg skriver her,selv om det egentlig ikke gjør noe...

Buzz off Bamsemums!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embla skev:

Kontraspionasje, dobbelagent Jeg har det helt fint med det

Det blir jo kjedelig å bare omgås IRL

MÅÅÅ bare fortelle om en kompis av meg som hadde møtt kona si på Dagblad-chatten.....han hadde funnet ut at d var henne, men hun hadde ikke avslørt han. Og hun hadde vært rimelig frekk og 'slem pike' fortalte han. Han hadde moret seg no helt utrolig, men har aldri fortalt henne d siden da....(jeg kjenner bare han, ikke kona hans).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet jeg er mye på KG, han vet nicket mitt, og noen ganger diskuterer jeg med ham eller forteller om ting som blir diskutert. Likevel er han aldri her inne selv, og står heller ikke og leser over skulderen min eller spionerer på meg. Dersom jeg har lagt ut en tråd for å spørre om noe, forteller jeg det gjerne til ham, og deler også svarene med ham dersom det passer seg sånn. Ikke nødvendigvis. Og han maser og spør aldri hva jeg skriver om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Embla skev:

MÅÅÅ bare fortelle om en kompis av meg som hadde møtt kona si på Dagblad-chatten......

Vel, jeg hørte en historie om en gift mann som satte inn annonse der han søkte etter gift elskerinne da han "levde i et kjærlighetsløst eksteskap med et nitrist seksualliv"... Han fikk ett svar - fra sin egen kone!! :ler: (Kan ikke garantere for at denne er sann, men morsom er den uansett) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, Ferdinand vet at jeg er her.

Noen ganger surfer jeg fra en liten laptop i sofaen og da er det vanskelig å skjule hvor jeg er! :D

Men har virker ikke veldig interessert.

Jeg viste ham et skikkelig krangle-innlegg en gang av den typen "du er dum du" "nei du er dummere enn meg" typen, og da bare ristet han oppgitt på hodet.

Ganske smart å vise din bedre halvdel slike ting, for da holder de seg unna!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han vet at jeg er her, men ikke hvem jeg er. Av og til er han innom og kikker og lurer på om jeg er den eller den personen. Men det får han finne ut av selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Ja han vet at jeg er her inne da vi sitter på samme rom med hver vår PC, men han vet ikke nicket men har en mistanke om hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet jeg er her inne, men jeg vet ikke om han vet hva nicket mitt er.

Men det er ikke store kunsten å finne det ut :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst vet han jeg er her inne og han vet nicket mitt... det spiller ingen rolle om han leser det jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han nevnt at jeg er her, men har ikke sagt nick'et mitt og han har ikke spurt heller. Dette er liksom min arena, føler jeg og jeg har ikke noe behov for å sette ham mer inn i det.

Om han virkelig var nysgjerrig - noe han ikke er - så kunne han jo bare gått inn og lest. Det hadde ikke vært så vanskelig å kjenne meg igjen.. :ler:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min vet at jeg er her, men tror ikke han vet nicket mitt enda. Har på en måte akkurat startet her inne :)

Mulig han snuser rundt, men det tviler jeg egentlig på, da han respekterer mitt privatliv så vidt jeg vet. Han har bla koden til min mail hvor jeg skriver særs personlige mail til venninner, og har aldri engang tenkt på at han kunne lest dem. Skulle ønske jeg var like real, har gitt beskjed om å aldri avlevere viktige koder til meg da jeg er innmari nyskjerrig.. Noen som har det samme problemet?? Jeg forsøker for harde livet å være grei, men klarer det ikke. Leser meldingene hans hvis jeg kommer over dem, men sier alltid i fra. Han har ikke noe problem med det, men føler meg ganske råtten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Hehe, vel, jeg har passordet til å slå på pc'n hans, og han har passordet til å slå på min, så vi kan i teporien lese hverandres mail, men gjør det bare dersom han ringer meg og ber meg sjekke en mail og videresende/referere den til ham.

Nysgjerrig er jeg, men nei, jeg leser ikke gjennom hans mailer eller sms. Ei heller brev. Dog, jeg bladde gjennom en sånn der "årsplan" en gang. Mest fordi jeg ville se om han hadde brukt den i det hele tatt (jeg kom over den da jeg rydda etter at vi flytta sammen) og kom over notater her og der om møte med xxx (som er eksen hans) Jeg husker nå ikke engang hva det er jenta heter lengre jeg, han var 18, og det hele varte i 3 måneder, så jeg ser ingen grunn til å være sjalu akkurat (årsplanen var selvsagt fra det året han var 18 da) Følte det litt dumt at jeg hadde bladd i den, men der sto jo ikke noe særlig hemlig, og han har fortalt emg langt mer "privaste ting" om det forholdet uansett, så om det var en tirsdag eller en torsdag han møtte henne etter skolen er vel ikk så viktig...

Nei, jeg respekterer hans privatliv, og han respekterer mitt, men jeg babler ut med alt jeg tenker på, så jeg har kke så mye privatliv jeg, og synes det er like greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Reven vet godt hvor jeg holder til. ja.

Det er vel knapt til å unngå, så mye som jeg knotter på KG :ler:

Han har ikke spurt etter nicket mitt, og jeg har ikke tenkt på å fortelle ham det. Har ikke noe imot at han vet hva jeg kaller meg, men tanken har bare ikke streifa meg. Regner likevel med at han kjenner meg igjen om han skulle kikke innom.

Han har sett en og annen tråd her og bare rista på hodet før han gikk.

Taktisk trådframvisning kalles det. :ler: Mulig jeg skulle vist ham en og annen fornuftig/spennende tråd også. Han har ett og annet å tilføre forumet han også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nei, han vet ikke at jeg jevnlig er inne her på KG og definitivt ikke at jeg av og til skriver litt. Det blir nok vanskelig å unngå at han skjønner lunta når vi flytter sammen til høsten. Vi får da arbeidsplass i samme rom. Det er helt greit, men jeg ønsker ikke at han skal vite nicket mitt. Det er viktig for meg å ha noe som bare er mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vet han det!

Mange setninger her i huset er som følger:

"Øøøyyh! Kom og les dette!" eller:

"Når jeg var på KG idag, vettø, så....."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada han vet. vi har pcene i stua, og så mye som jeg er her inne så skulle det godt gjøres om han ikke viste. han vet jeg begynner og få mange innlegg også og rister bare oppgitt på hodet av at noen har fler enn meg. han vet hva jeg kaller meg og.kaller meg det samme uannsett hva jeg driver med egentlig, så legne det ikke er opptatt og det har jo hendt.

ellers tror jeg ikke han leser noe inne på kg. jeg prøver og få andre jeg kjenner til og komme hit også, så det er mange som vet nicket mitt,for jeg sier at da kan de jo bare lese det jeg har skrevet.

det eneste jeg nok ikke ønsker at han skal lese er dagboka, det er jo ikke hemmelig det som står der, men jeg bare ønsker ikke det. men ellers så er det stort sett bare disse ordlekene, og er det noen andre saker som engasjerer meg, så tar jeg bare diskusjonene live med han og da trenger han jo ikke lese om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...