Gå til innhold

Julekjole:)

Julie:)

Anbefalte innlegg

Skikkelig bra overskrift ;)

Men jo jeg vil ha ny kjole, men budsjettet mitt tilsier at den ikke burde bli dyr! Jeg er ikke noe glad i disse veldig store som utsletter alt man har av former og heller ikke disse med tyll som står ut.. Jeg liker klassiske kjoler med søte detaljer, altså litt bling i form av perler eller annen pynt.. Jeg har brunt langt hår, slank kropp- tynn altså, ca 164 høy, blå øyer.. Liker litt dype mørke farger, ikke grønn, mørkeblå, lilla eller knall rød...

Kom med linker, bilder, forslag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cubus,har faktisk noen fine,jeg så en svart kjole enkel,litt blondergjennomsiktig over hals og armer,fra brystet og ned er helt stoff svart,og sånn ballong effetk nederst litt oven for knærne.

Synes den var kjempe fin : ))tror den kosta 299

jeg prøvde den men følte meg ikke vel,men med "holdin"strømpe bukse og svarte støvletter/ sko med høy hel kanskje.....jeg kunne blitt fin : ))

annbefaler og ta en titt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke HM har mye fint i år akkurat.. Men asos siden var jo veldig fin da, masse masse å velge i.. He he, tror jeg har sett igjennom alle sidene og funnet 3-4 kjoler som jeg liker... Kanskje jeg er litt sær?

Ehh..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane
Jeg syns ikke HM har mye fint i år akkurat.. Men asos siden var jo veldig fin da, masse masse å velge i.. He he, tror jeg har sett igjennom alle sidene og funnet 3-4 kjoler som jeg liker... Kanskje jeg er litt sær?

Ehh..... :sjenert:

da er du som meg! masse fine kjoler der, men jeg har også bare funnet noen som jeg liker og som kan se bra ut på meg.

men det er bedre det, enn å slite meg gjennom H&M og ikke finne en eneste en, og om jeg så finner en så er det 80% sjanse for at en annen dukker opp med samme kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voice of Europe har fine kjoler. Så en fin "skrå" kjole der, med blondekant på skrått. Søt!

"Skrå" kjole vil si med en skulder, er inn i år.

Endret av Lune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den blå (som du også finner i hvitt) på side 14 jeg... Klarer ikke legge ut slike praktiske linker som dere gjør her... He he.. Men skulle så gjerne hatt den i en annen farge da.... Ble liksom ikke noen julekjole i den fargen syns jeg.. Veldig søte de dere har funnet også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trude_*

Gå på Lace eller X-company.., kommer vel litt ann på hvor du bor. Men på Lace på Sandvika Storsenter er det MYE fint til en billig penge. Litt spesielle kjoler som kan brukes til det meste. Har fem seks kjoler derfra og jeg bare tilber den butikken. Prisklasse er fra 300-1500 ca... LØP OG KJØP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ellinor_*
Jeg synes de har mange fine kjoler på Go Jane, både finkjoler og ikke fult så pyntekjoler.. så har de ofte godt utvalg i farger ;)

Hei. Har du bestilt kjoler/klær der? Hvordan er størrelsene? jeg bruker vanligvis str L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_gjest_*

enig med hun over her angående voice of europe.. var der nå i helgen, og de har utrolig mye fint! kjøpte to kjoler og ett skjørt for rett over tusen kroner. veldig rimelig for så fine plagg. søt og hyggelig ansatt som hjalp meg der også. ellers har jeg også bestilt en kjole fra asos nå, venter i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...