Gjest Tiit Skrevet 15. juni 2003 #1 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg er så forvirret med hensyn til alle produkter som fins på markedet.... for alt mulig. Kan jeg få et tips om et produkt som hjelper, og som man kjenner at virker. Jeg tenker på hudprodukter (jeg har fet hud) Hår (kraftig hår som lett blir sprøtt) kroppspeeling (er krem bedre enn hampvott eller motsatt) Mascara (hvilken mascara GJØR virkelig vippene fyldigere og lengre?!?) Man kan jo blakke seg 10 ganger på å kjøpe og feile. Jeg trenger en god ansiktspleieserie, god sjampoo, kroppspeeling og mascara, (som jeg kommer på nå) SÅ, hva er ditt beste tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tweetie_20 Skrevet 15. juni 2003 #2 Del Skrevet 15. juni 2003 Skal prøve å hjelpe..... Når det gjelder ansiktspleie,så er det Dermalogica,Declor og Md.Formulations som er favoritten her inne! Mascara har jeg ikke funnet noen favoritt selv enda,men har hørt at YSL sin er veldig bra.Ellers Lâncome...og av de mer billigere,så synes jeg Max Factor er best Kroppspeeling har L`oreal en god en,NutriLift-serien.Den er litt for grov til min hud, men funker bra.Eller så har jeg lite peiling på gode peelingprodukter. Håper jeg hjalp deg litt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sidsel Skrevet 15. juni 2003 #3 Del Skrevet 15. juni 2003 Det ENESTE stedet du får noe som hjelper mot fet hud er på apoteket. Det er ikke noe vits i å prøve noe annet sted en gang. Spør på apoteket, de har peiling. For hårshampoo bør du spørre hos en frisør. Shampoo du kjøper andre steder enn hos frisør er bare skrot. Kroppspeeling... hva er poenget med det? Det har jeg aldri skjønt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 15. juni 2003 #4 Del Skrevet 15. juni 2003 Gå til en hudpleier du. Et renseprogram, peeling og en krem som regulerer oljebalansen får nok orden på huden din. Sist jeg sjekket hadde ikke de på apoteket akkurat hudkunnskaper å rope hurra for.. Er du klar over Sidsel at apoteker er på jakt etter hudpleiere å ansette, fordi de ikke har nok peiling på det selv?! Kanskje man ikke skal snakke for høyt om ting man ikke vet noe særlig om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 15. juni 2003 #5 Del Skrevet 15. juni 2003 Anbefaler definitivt ikke lancomes mascara.. Den gjør at vippene klumper seg.. YSL er kjempe god, og Shisheido er favoritt nr 2. Shampoo vil jeg anbefale SP profesional eller Xtha- raw sensuality fra Sebastian, som du får hos frisøren. De er ganske drøy så du har de en stund. Hvilken du skal velge vet frisøren din. Mitt hår var ganske så tørt, å etter bruk av shampooen fra Sebastian ( altså Xtha'en), ble håret silkemykt. Kroppspeiling kan du spørre ekspeditøren på parfymeri. H*n finner det merke som passer best til din hudtype. Estee Lauders ansiktskrem -100%- er også veldig god. Har denne som absolutt favoritt! Håper dette hjalp litt... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 16. juni 2003 #6 Del Skrevet 16. juni 2003 Det ENESTE stedet du får noe som hjelper mot fet hud er på apoteket. Det er ikke noe vits i å prøve noe annet sted en gang. Spør på apoteket, de har peiling. Ehm.. Hudpleiere har mye mer kunnskap og erfaringer innen ulike hudtyper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå