Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har utdanning innen kulturfag/humanistiske fag (høgskole/universitet), praksis innen journalistikk og noe ledererfaring. Studiepoeng ca. tilsvarende en bachelor (bittelitt mindre), men ingen universitetsgrad.

Trives med informasjonsarbeid, planlegging, ideutvikling og skriving, særlig interessert i kultur (gjerne i forbindelse med næringsliv), er kreativ men må ikke nødvendigvis ha en veldig kreativ jobb, fikser både teamarbeid og selvstendig arbeid. Ikke så glad i rene rutinejobber, men kan godt ha en "forutsigbar" jobb. Bor i en av Norges fem største byer.

Hvilke yrker/stillinger burde jeg vurdere hvis jeg skal begynne å søke jobber nå, og hva kan jeg regne med når det gjelder ansvar og lønn? Hvor stor er sjansen for å finne relevant jobb? Hva vil jeg være under- og overkvalifisert til å gjøre? Jeg vet liksom ikke hvordan potensielle arbeidsgivere vil se på meg ut ifra en CV!

Alle saklige innspill tas imot med en stor takk. Jeg føler at jeg går meg litt vill i mine egne tanker omkring dette, og synes det er vanskelig å finne ut hvilke muligheter jeg egentlig har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det ikke et karrieresenter der du studerer som du har mulighet til å bestille en veiledningstime hos? kan jo være at de har noen ideer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...