Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har sendt SMS til en annen uten å fortelle det til ektefellen min. Nå påstår han at jeg har løyet og at han ikke kan stole på meg mer. Hva kan jeg gjøre for å gjøre det godt igjen. Jeg har kuttet ut all kontakt med han andre. HJELP!!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg må bare legge til at jeg elsker ektefellen min over alt på jord. Det var heller ingen følelser eller noe fysisk på gang med den andre. Fra min side var det bare det at jeg ville ha en venn, en som kunne sende meg SMS og være min venn... :cry: Ektefellen min har så mange venner og jeg er nok sjalu på han.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ok, been there - done that! Ektemannen din høres akkurat ut som eksen min. Og han var helt gal i sitt hode!

Spør mannen din om ikke han sender avgårde meldinger som han ikke forteller om. Og det er fullt lov å ha venner som man kan sende sms til. Spesielt menn! Han burde stole nok på deg til å vite at det er kun det det er.

Må du virkelig gi beskjed til han hver gang du sender meldinger til noen????? :o Stakkars jente. Det eneste som hjelper her er å banke vett i skallen på han. Jeg hadde blitt lynings hadde jeg vært deg, og det husker jeg at jeg ble i fjor. Enten får de stole på oss, og ha så godt selvbilde at de vet at vi ikke løper rundt og er utro, ellers får de bare stikke.

ÅÅÅÅ, jeg blir så provoserert av sjalue mannfolk!!!!!! Hater dem av hele mitt hjerte!! :evil: (hinter til egne erfaringer da.......*humrer*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men jeg har ikke lyst til å miste ektefellen min heller! Han sier at han ikke er sjalu...

Jeg ville bare ha en egen venn! Og felles venner er felles venner - det er annerledes...

Hva skal jeg gjøre da? Holde kjeft og vente til det kanskje går over? Eller late som ingenting og leve videre som før og bare vente til han ikke er så sur og sint lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som om enkelte har problemer med å forholde seg til nyetablerte vennskap. Dvs. du blir på en måte avskåret fra å få nye venner av motsatt kjønn, dersom det ikke er en kollega eller en du omgås gjennom familien, eller på skolen...

Er det bare meg som har lagt merke til dette?

Nå har det ikke vært relevant for meg, men jeg har gjort opp mine tanker. Fordi i de periodene jeg har vært single, har jeg lett knyttet nye vennskap. Mens samboerskap automatisk gjør at jeg ikke gjør avtaler om å treffes på byen osv. - dersom jeg ikke kjenner ham fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke er sjalu,hva er problemet hans da? :o

Selv sender jeg masse meldinger som min mann ikke vet noe om...

Jeg har da ingen meldeplikt heller!

Så lenge jeg har rent mel i posen,så gjør jeg som jeg vil!

-Og det burde du gjøre også.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest the imp

Synes nå det virker veldig som om ektefellen din er sjalu jeg, uansett hva han sier. Du må da få lov til å sende meldinger med dine venner, uansett om de er mannlige eller kvinnelige. Du kan jo eventuelt vise han en av meldingene da...for å berolige han litt og vise at det er helt uskyldig, men det må jo bli opp til deg.

Synes du skal fortsette å sende meldinger med vennen din, så lenge han bare er en venn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det han sier han er mest skuffet over er at jeg ga telefonnummeret mitt til en fremmed som jeg traff på byn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eksen min brukte å hente seg telefonnummer på tekst-tv-chatten han, som han sendte masse meldinger til. Og så var han enda sjalu på meg og mine guttevenner.

Nei, slå i bordet. Greit at man er glad i mannen sin, men man må neimen ikke finne seg i alt forde! Er det ikke tillit tilstede i et forhold, så har man ikke så mye der å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han sier han er mest skuffet over er at jeg ga telefonnummeret mitt til en fremmed som jeg traff på byn...

Hvis du skal treffe ham - hva med å ta med mannen din?

Jeg regner da med at jeg kommer til å bli kjent med både menn og kvinner de neste årene, og kommer ikke til å tviholde dem for meg selv...

Men trenger jo ikke møtes sammen hver gang ... kan bare være greit å vite hvem den andre omgås.

Hva så - om du ga tlf.nummeret ... ingen katastrofe skjedd. Men du må avklare at din venn kun er interessert i vennskap, kan jo være han er ute etter et aldri så lite eventyr.

Hvis han ikke er det, er han sikkert villig til å møte din mann også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var aldri min hensikt å treffes så ofte. Hvis de hadde blitt kjent med hverandre hadde det vært topp. Jeg ville bare ha noen som sendte meg en SMS i ny og ne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du snur det hele på hodet da - hvordan ser du situasjonen da?

Hva om det er du som hadde hatt venner som du sendte sms til også gir samboeren din sitt tlf til en "fremmed" jente bare fordi han også vil ha noen å skrive sms til. Samtidig som han holder dette hemlig for deg (for om jeg forstod det riktig- så hadde ikke du sagt noe)...........

Jeg ville nok ha vært litt skeptisk jeg også da - men om du bare setter deg ned og snakker med han om det så løser nok mye seg tenker jeg.

Det er iallefall verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...