Gå til innhold

Drømmen om en liten en:)

Iselin87

Anbefalte innlegg

:duskedame:

:duskedame: :duskedame:

:duskedame::humpe::duskedame:

:lur: YOU GO, GIRL! :lur:

Eg likar forresten best :sengekos: på kvelden eller tidlig på morgonen i helgene. For då kan eg berre legga meg til å sova etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:lur: YOU GO, GIRL! :lur:

Eg likar forresten best :sengekos: på kvelden eller tidlig på morgonen i helgene. For då kan eg berre legga meg til å sova etterpå.

Jaa..d gjør jeg også :gjeiper: ..men det er så typisk at det ikke alltid passer for typen akkuart da :lur: ...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh..selvfølgelig..Min samboer måtte reise bort i forbindelse med jobb på torsdag og er tilbake i morgen,søndag:tristbla: ..Midt i den fruktbare perioden min selvfølgelig-typisk :snurt:

Så denne uken har vi hatt sex på tirsdag (CD 11),onsdag(CD 12) og torsdag (CD 13) og EL var i går,fredag...Den positive EL testen var på torsdag og da hoppet vi rett til :sengekos:..så jeg må fortsette å håpe at det blir resultater av det da :sjenert:

Håper bare at dette er nok altså :kjefte: ...

Er sååå gira nå :jepp:

Veldig synd å gå glipp av selve EL dagen og dagen etter da..hører mange mener at dette er viktige dager ifht å bli gravid :snurt: ..

Men krysser uansett fingrene og håper at vi lykkes denne gangen uansett om det ikke ble slik vi planla :) ...Måå holde motet oppe :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh..selvfølgelig..Min samboer måtte reise bort i forbindelse med jobb på torsdag og er tilbake i morgen,søndag:tristbla: ..Midt i den fruktbare perioden min selvfølgelig-typisk :snurt:

Så denne uken har vi hatt sex på tirsdag (CD 11),onsdag(CD 12) og torsdag (CD 13) og EL var i går,fredag...Den positive EL testen var på torsdag og da hoppet vi rett til :sengekos:..så jeg må fortsette å håpe at det blir resultater av det da :sjenert:

Håper bare at dette er nok altså :kjefte: ...

Er sååå gira nå :jepp:

Veldig synd å gå glipp av selve EL dagen og dagen etter da..hører mange mener at dette er viktige dager ifht å bli gravid :snurt: ..

Men krysser uansett fingrene og håper at vi lykkes denne gangen uansett om det ikke ble slik vi planla :) ...Måå holde motet oppe :enig:

Kjedelig at sambo måtte reise bort akkurat de dagene, har hatt et par slike runder selv. Men høres jo ut som dere har klart å være ganske aktive like vel da :fnise: Jeg har forresten hørt at det er viktigst å ha sex i dagene før EL så krysser fingrene for at det har gått denne gangen :tommelsmil:

Er så lett å bli super gira som prøver, vet hvordan du har det :klem:

Ha en fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at sambo måtte reise bort akkurat de dagene, har hatt et par slike runder selv. Men høres jo ut som dere har klart å være ganske aktive like vel da :fnise: Jeg har forresten hørt at det er viktigst å ha sex i dagene før EL så krysser fingrene for at det har gått denne gangen :tommelsmil:

Er så lett å bli super gira som prøver, vet hvordan du har det :klem:

Ha en fortsatt god helg!

Jaa..typisk er det..men men :sjenert: ..Vi får bare tenke positivt og håpe på det beste å lenge :)

Ja,vi klarte heldigvis å være ganske aktive dagene før EL da.. :jepp:

Jeg søkte meg selvfølig rundt på nettet ang dette med :sengekos: før EL og etter osv.. :gjeiper: ..og der fant jeg også ut at det er viktig å gjøre det 2-3 dager før EL..så nå er det bare å vente spent :sukk:

H e en fortsatt god helg du også :klemmer:

Nå er det julegavepakking som står for tur hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for oss begge :tommelsmil: Blir spennende dagr mot helga/begynnelsen av uka :hoppe:

Jaa,det gjør jeg også :danser: ..Spennnende ja :)

Når skal du teste og når er IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa,det gjør jeg også :danser: ..Spennnende ja :)

Når skal du teste og når er IKM?

I følge FF bør jeg ikke teste før lørdag, så jeg tror nok jeg venter til da. TR har vært litt uregelmessig, men IKM er ca 4.-6.des.

Når tenker du å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge FF bør jeg ikke teste før lørdag, så jeg tror nok jeg venter til da. TR har vært litt uregelmessig, men IKM er ca 4.-6.des.

Når tenker du å teste?

Okey..vanskelig når det blir sånn ja :sukk:

Jeg tenker (kanskje :fnise: ) å teste evt tirsdagen i neste uke..Det blir ivertfall tidligst,regner jeg med :) Rundt tirsdag onsdag,vet at jeg ikke klarer å holde med lengre enn det ,hvis jeg ikke får noe tegn til TR da :sukk:

Er veldig redd for at det skal bli som sist pp at jeg testet alt for tidlig og kjente etter sympotomer og sånn...men sånn har jeg ikke hatt det denne gangen :) ..er litt glad for det egentlig..det blir så slitsomt :sjenert:

Har du hatt noe magefølelse eller symptomer denne gangen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig ja, men sånn er det nå bare. Skal på julebord til helgen så har lyst til å teste før det. Jeg har omtrent aldri testet, TR har alltid kommet senest på testdag anbefalt av FF, og jeg missliker å se negative tester så jeg venter heller litt ekstra og forløpig har det aldri vært behov.

Symptomer, hmm... Litt vanskelig å si. Denne runden har jeg prøvd å tenke minst mulig på det. Sluttet å tempe etter EL og det har hjulpet litt, men det tar seg opp nå som testing nærmer seg. Men jeg syns jeg kjente litt murringer omkring feste tider også har jeg blitt forkjølet (Gossip Girl mente det kunne være et symptom) ellers er det lite. Sist gang syns jeg egentlig kjente masse :fnise:

Merker du noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig ja, men sånn er det nå bare. Skal på julebord til helgen så har lyst til å teste før det. Jeg har omtrent aldri testet, TR har alltid kommet senest på testdag anbefalt av FF, og jeg missliker å se negative tester så jeg venter heller litt ekstra og forløpig har det aldri vært behov.

Symptomer, hmm... Litt vanskelig å si. Denne runden har jeg prøvd å tenke minst mulig på det. Sluttet å tempe etter EL og det har hjulpet litt, men det tar seg opp nå som testing nærmer seg. Men jeg syns jeg kjente litt murringer omkring feste tider også har jeg blitt forkjølet (Gossip Girl mente det kunne være et symptom) ellers er det lite. Sist gang syns jeg egentlig kjente masse :fnise:

Merker du noe?

Ja,det skjønner jeg at du vil ja :) Det er jo ikke for tidlig for deg å teste fredag heller?

Jeg har også prøvd å ikke tenke på det så alt for mye denne pp,men det er ikke lett :fnise:

Det er iallefall ikke så ille som sist gang da jeg var overfokusert og snakket ikke om annet,men da var det også min første pp da :ler: ..unnskylding det da :gjeiper: ..hehehe

Nei har ikke kjent noen spesielle symptomer..annet enn at jeg har vært litt kvalm siden i går..men det er vel uansett for tidlig å merke den..

Ellers har jeg en helt annen følelse denne gangen..en GOD følelse :sjenert: ..vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den..merkelig...

Og denne gangen sitter jeg heldigvis ikke å "presser frem" symptomer heller..heldiggvis :fnise: ..Godt å kunne klare å tenke på noe annet også :)

Endret av Iselin87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KVALM,sier dere??...uff,de to siste dagene har vært ille :tristbla: ..men klager ikke hvis det kommer noe godt ut av det altså :ler:

I går når jeg skulle legge meg kom også hodepinen itillegg til kvalmen og natta ble ikke helt god nei...

Våkna med hodepinen og kvalmen også,så det hjalp ikke å sove den av seg heller :kjefte:

Men men..har nå tatt en tablett for hodepinenen ,så får jeg bare håpe at kvalmen også slipper taket etterhvert...Skal jo på julebord i kveld :) Det gleder jeg meg til,bare jeg slipper å sitte der dårlig :forvirret:

Som sagt skal jeg ikke klage hvis det er en god grunn til denne formen..men inntil da må jeg bare snike meg inn her å klage litt :fnise:

Endret av Iselin87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende dette :)

Jaa..veldig spennende :)

Men er så redd for at disse plagene jeg har er noe helt annet...men denne gangen føler jeg på meg at noe er annerledes :biggrin: ..vanskelig å forklare.

Men uansett skal jeg ikke ha for store forhåpninger enda da : :sukk:

Vi må bare ta tiden til hjelp og krysse fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå fikk jeg sommerfugler i magen av å lese dette..

*krysser fingrene for dere* :)

Ååh..tusen takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare teste på en eller annen måte i dag :nei: ..uff..hehe

Så da måtte jeg bare prøve en EL test som jeg hadde liggende i skapet,for jeg vet om flere som har testet med el-test før en graviditets test,siden hcg nivået også kan slå ut på en slik test.

Saken er den at jeg nå i kveld faktisk tok en EL test (strips) som ble veldig positiv-----8 dager etter sist positive EL test!! :sjenert:

Den skal da ikke være positiv også nå??har ikke EL nå jeg??..merkelige greier altså :sukk:

Håper inderlig at g.testen også viser positiv nå,da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort rett og slett :ler:

Vil ikke ha for høye forhåpninger pga av denne testen,men må innrømme at jeg likevel ble litt glad da :jepp: ..hehe

Jeg synes egentlig det er for tidlig å svi av en graviditest da..men jeg får se hva jeg gjør i morgen elr mandag :) wæææ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om det du nevner der, men vist det er sant så kan du jo ikke vente med graviditets testen :fnise: Hadde testet med ei gang :skratte: Ikke flink på å vent ejeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...