Gjest Gjest_Leandra_* Skrevet 10. mars 2009 #101 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg lurer fælt på hva jeg gjør feil på Sukker. Jeg får ingen henvendelser, og de få jeg skriver til svarer enten ikke, eller skriver at de er på datern med noen der inne. Dette uten unntak. Aner ikke om profilen min er dum, men jeg er ærlig og har fått hjelp av ei venninne til å skrive den, slik at det blir ærlig og ikke skryt. Ikke for lang, lett og lese osv. Jeg har bilder med smil og helfigur og bare ansikt, men uansett, No can do... I virkeligheten sjarmerer jeg stort sett mennesker i alle aldre, men i en sjekkesetting går folk fort etter utseendet mitt, og vil ha meg rett i seng. Noe ikke jeg gidder, derfor trodde jeg nettet kunne være lurt. Noen tips? Det er godt å høre at selv noen som er så attraktiv som deg sliter på Sukker. Har opplevd litt av det samme. Skrev til 3 stykker der og fikk ikke noe svar... I det virkelige liv får jeg høre at jeg ser bra ut, men lista ligger kanskje mye høyere på internett? Eller er vi kanskje for gamle??? 36 år her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Leandra_* Skrevet 10. mars 2009 #102 Del Skrevet 10. mars 2009 Formulerte meg vel litt klønete tidligere. Det er ikke godt å høre at du sliter, men godt at jeg ikke er alene om problemet. He he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. mars 2009 #103 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg skjønte hva du mente... Mulig vi er i skummelalderen? Jeg er litt yngre enn deg, men menn over førti har kanskje hatt noen mindre greie forhold, og er skeptisk og har lyst på noe lettvint og greit, og ANTAR at kvinner på vår alder vil suge seg fast og ha barn og volvo og hus og blondegardiner første uka? Menn som er like gamle, syns kanskje vi er gamle og er redd for det samme? Hvem vet? Jeg vil bare ha en kjæreste jeg... (og jeg er fin nok, og blir ofte tatt for å være yngre... Men men) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glowing Eyes Skrevet 11. mars 2009 #104 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Hva er det dere har skrevet for eksempel i profilene deres og sånn? Har dere betalt for pluss profilen? Har dere svart på personlighetsgreiene så dere får bedre matcher? I begynnelsen fikk ikke jeg noe meldinginger osv. Da jeg betalte 150 kr eller noe, lagde personlighetsprofilen (treet), og bedret hva jeg hadde av interesser, hva jeg søkte og litt om meg selv fikk jeg masse meldinger Det endte med at jeg traff først en som var totalt corny.... Så snakket jeg videre med en til som jeg ikke virka så interessert i.. Men jeg tenkte, come on, treff han for å og sjekke matchingen. Og det var bare fra første blikk det da vi traff hverandre så har vi vært sammen siden Endret 11. mars 2009 av Glowing Eyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. mars 2009 #105 Del Skrevet 11. mars 2009 Ikke betalende nå, da jeg ikke så vitsen. Altså ingen forskjell for meg med det og ikke betalt... Skrevet kort og ærlig, svart på personlighets match. Prøvd å møte noen jeg ikke har match med, og det har jeg ikke live heller, osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glowing Eyes Skrevet 11. mars 2009 #106 Del Skrevet 11. mars 2009 Ihvertfall da jeg betalte så rant det inn meldinger. Passet på å logge meg inn ganske ofte og besøke profiler osv. Klikke på knappen ''interessert'' dersom denne profilen stjal min interesse. Svarte folk som hadde trykket ''interessert'' på¨meg og. For meg var ikke 150 kr eller hva det nå det kostet særlig mye, men det var for meg absolutt verdt det. Jeg hadde ikke særlig bra bilder, men la nå ut en 5-8 bilder av meg selv i forskjellige aktiviteter. Noen få ansiktsbilder, resten der jeg drev med sportslige ting med full ute bekledning på. Jeg hadde også lang tekst der jeg beskrev nøye mitt behov Tekst og hva type bilder det er har også noe å si. Tips: * Logg inn ofte så din profil dukker opp som sist innloggede. * Besøk andre sine profiler. * Ta personlighetsprofil testen slik at matchsøkeren kan finne best mulig matcher til deg. * Besøk chatten for eksempel. Din profil vil dukke opp som ''sist besøkende eller online på chatten''. * Bilder og en god profiltekst kan være til bruk, så slipper alle dem som ikke passer deg å ta kontakt. * Gi ikke så fort opp! Om noen vil så kan jeg godt hjelpe til å se på teksten deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. mars 2009 #107 Del Skrevet 11. mars 2009 Det er jo veldig hyggelig av deg! Jeg har prøvd "alt" du sier, og vært medlem i snart to år... Så jeg føler vel ikke at jeg gir meg fort... Det med betaling er bare nå i det siste at jeg har latt være, fordi det ikke har gjort merkbar forskjell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. mars 2009 #108 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg skjønte hva du mente... Mulig vi er i skummelalderen? Jeg er litt yngre enn deg, men menn over førti har kanskje hatt noen mindre greie forhold, og er skeptisk og har lyst på noe lettvint og greit, og ANTAR at kvinner på vår alder vil suge seg fast og ha barn og volvo og hus og blondegardiner første uka? Menn som er like gamle, syns kanskje vi er gamle og er redd for det samme? Hvem vet? Jeg vil bare ha en kjæreste jeg... (og jeg er fin nok, og blir ofte tatt for å være yngre... Men men) Hvor gammel er du? Jeg har fått en del meldinger på sukker, men etter å ha vært medlem en stund kommer det ikke så mange nye lenger, naturlig nok i og med at det ikke kommer ubegrenset nye brukere. Jeg er 25 år og føler jeg få en del meldinger både fra gutter som er eldre, på samme alder og noen som er litt yngre. Men hovedvekt av de rundt 30 tror jeg. Ellers er kanskje ikke sukker det stedet jeg får mest meldinger. Har du prøvd match? Jeg har inntrykk at det er flere brukere der, for der kommer det i hvertfall stadig nye meldinger i innboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Leandra_* Skrevet 11. mars 2009 #109 Del Skrevet 11. mars 2009 Det er jo veldig hyggelig av deg! Jeg har prøvd "alt" du sier, og vært medlem i snart to år... Så jeg føler vel ikke at jeg gir meg fort... Det med betaling er bare nå i det siste at jeg har latt være, fordi det ikke har gjort merkbar forskjell... Kanskje du virker uoppnåelig i profilen din? Ikke vet jeg... Norske gutter kan jo noen ganger være litt pysete. Det er i grunnen ikke så mange jeg selv får lyst å kontakte inne på Sukker. Har ikke lagt merke til så mange kjekke/interessante. Men har nå likevel meldt meg på denne Sukkerfesten som skal være i slutten av mars. Får se om det blir noe spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest baardsen_* Skrevet 30. mai 2009 #110 Del Skrevet 30. mai 2009 Ikke om de kom for sent og de flotteste gutta viste seg å vær opptatt. Har de ventet så lenge, er de nok for gamle for de flotteste herrene uansett Alder er en viktig faktor: menn med valgmuligheter vil gjerne ha en betraktelig yngre partner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #111 Del Skrevet 31. mai 2009 Ser du har funnet på et nytt ord, hva betyr det? Herregud...han har ikke funnet opp et nytt ord, det er et ganske vanlig ord. Har du aldri hørt ordet "instrumentelt"?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #112 Del Skrevet 31. mai 2009 Hvis en skikkelig fin dame er sammen med en stygg mann så lurer heller folk på hva slags fantastiske kvaliteter den mannen har som kompenserer for det stygge utseendet Det er nok dessverre ikke slik. Da tenker mange: -"Oi, er han ute med støttekontakten sin"?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 1. juni 2009 #113 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja, denne tråden fikk mer oppmerksomhet enn ventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2009 #114 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er jo veldig hyggelig av deg! Jeg har prøvd "alt" du sier, og vært medlem i snart to år... Så jeg føler vel ikke at jeg gir meg fort... Det med betaling er bare nå i det siste at jeg har latt være, fordi det ikke har gjort merkbar forskjell... Medlem i to år som kvinne uten napp. Da er du skikkelig kresen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juni 2009 #115 Del Skrevet 1. juni 2009 Medlem i to år som kvinne uten napp. Da er du skikkelig kresen! Hun sier jo at hun ikke har fått så mange brev. Dessuten er antall menn på sukker ganske begrenset, så hvis de 5-10 guttene der synes virker interessante ikke er helt det store likevel, så har man på en måte brukt opp stedet, og da dukker det opp få nye ansikter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. juni 2009 #116 Del Skrevet 1. juni 2009 På Sukker som vi hører så mye om...nedslående. Tast inn menn i alderen 35-40, og hva møter oss, jo dettë: http://www.sukker.no/index.php Er det så få kjekke single menn i dette landet?! Snakk om kresen! Blir veldig nysgjerrig på hvordan du ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe 35 Skrevet 1. juni 2009 #117 Del Skrevet 1. juni 2009 Snakk om kresen! Blir veldig nysgjerrig på hvordan du ser ut! Det var meg det... Og det er sikkert mange menn som synes jeg er stygg og fæl, likesom det finnes menn som synes jeg er veldig søt og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2009 #118 Del Skrevet 1. juni 2009 Hun sier jo at hun ikke har fått så mange brev. Dessuten er antall menn på sukker ganske begrenset, så hvis de 5-10 guttene der synes virker interessante ikke er helt det store likevel, så har man på en måte brukt opp stedet, og da dukker det opp få nye ansikter. Antall menn begrenset?!? I den tiden jeg herjet Sukker.no så var raten mellom menn og kvinner fra 60 mot 40 til 80 mot 20 prosent, alt etter alderssegment. Der det høye tallet er prosentandelen menn. Om du mener antall menn på nettdatingsider er begrenset så er det ene og alene fordi du er kresen. Dvs, er du over 50 så er plutselig gutta i merkbart mindretall... Personlig så _tror_ jeg det er fordi menn da har sluttet å tro at det finnes noen kvinne verdt og satse på og derfor har flyttet til Thailand o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 2. juni 2009 #119 Del Skrevet 2. juni 2009 He he... Vil ikke omtale meg selv som kresen, men at jeg vet hva jeg trives med, det gjør jeg. Jeg har ikke sittet aktiv og pal på nettet kveld etter kveld, men med ujevne mellomrom tittet og sendt mailer. Responsen har vært minimal, og de få jeg har truffet har det vært liten kjemi med, eller de har tydeligvis bare vært ute etter pul, og det er ikke det jeg har vært ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 2. juni 2009 #120 Del Skrevet 2. juni 2009 He he... Vil ikke omtale meg selv som kresen, men at jeg vet hva jeg trives med, det gjør jeg. Jeg har ikke sittet aktiv og pal på nettet kveld etter kveld, men med ujevne mellomrom tittet og sendt mailer. Responsen har vært minimal, og de få jeg har truffet har det vært liten kjemi med, eller de har tydeligvis bare vært ute etter pul, og det er ikke det jeg har vært ute etter. Har du prøvd match også? Der er det mange flere brukere. Jeg føler i hvertfall at sukker blir veldig fort oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå