Gå til innhold

Sukker.no

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Vil bare si at dere finner gifte menn der, hvis det er av interesse.

At de tør, venninner av kona er jo garantert der inne og sjansene for å bli busta er ganske stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Silja_*

Det er helt utrolig...hvor ille kan menn egentlig oppføre seg?! Det er flere gifte menn der: www.sukker.no i alderen 30-50...! Kjente igjen en faktisk. Kanskje man skal varsle konen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk meg her og kjekk meg der! Nei til kjekke menn! Jeg er en såkalt "pen" jente men krever aldri at en mann skal være så sinnsykt kjekk. Kjekk = ego blåst ut av proporsjoner (ikke alltid selvsagt). Derimot, den stygg-kjekk-søte-rare jeg driver med nå er typisk for mine valg: energisk, morsom, smittsom latter, kåt, god i senga! Mer enn godt nok for meg. Så kan de kjekke sitte der og beundre navlen sin og magemusklene sine, ha ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp laget profil på sukker. Synes en del av guttene ser søte ut, og et bilde viser jo uansett ikke hvordan personen er.

Det som gjør meg skeptisk er at over halvparten av profilene jeg får opp med best match er uten bilde. Har da alle disse noe å skjule? Hvilke andre grunner enn å "gjemme" seg fra kjærester har man til ikke å legge ut bilde på en slik datingside?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke gjøre annet enn å snakke for meg selv. Jo det finnes kjekke menn på sukker! Dog de er et stykke under 30 ;p

Kanskje de mannfolka som er gift bare har glemt å slette kontoen sin der?

Under profilbilde (om det faktisk er et bilde der spiller ingen rolle) skal det stå når sist innlogga. Se når den gifte personen sist har vært innlogga isåfall før du sladrer til kona. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg kan ikke gjøre annet enn å snakke for meg selv. Jo det finnes kjekke menn på sukker! Dog de er et stykke under 30 ;p

Kanskje de mannfolka som er gift bare har glemt å slette kontoen sin der?

Under profilbilde (om det faktisk er et bilde der spiller ingen rolle) skal det stå når sist innlogga. Se når den gifte personen sist har vært innlogga isåfall før du sladrer til kona. ;p

De er ikke nødvendigvis under 30 da, jeg har faktisk avslått et par stykker der fordi de er for gamle for meg, men de var det ganskje kjekke for det. Om de er gift eller ikke aner jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke nødvendigvis under 30 da, jeg har faktisk avslått et par stykker der fordi de er for gamle for meg, men de var det ganskje kjekke for det. Om de er gift eller ikke aner jeg ikke :P

Det var bare en spøk som insunierte til at jeg er en av de kjekke der;p

For all del, sikkert mange kjekke godt voksne og hardbarka bamser der =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de gutta der ikke er noe å samle på så ser det ut til at mine sjangser er temmelig dårlige :(

Ellers så er nok jeg litt merkelig når det gjelder slikt. Jeg kan treffe på en del damer som kanskje ikke utmerker seg på noen spesiell måte, men det skal ikke mer til en f.eks et smil før jeg er helt betatt :) Et sjarmerende smil er for meg langt mer tiltrekkende enn et vakkert utseende.

Da blir den dama den peneste av hele bunchen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Det var bare en spøk som insunierte til at jeg er en av de kjekke der;p

For all del, sikkert mange kjekke godt voksne og hardbarka bamser der =p

Okei :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk meg her og kjekk meg der! Nei til kjekke menn! Jeg er en såkalt "pen" jente men krever aldri at en mann skal være så sinnsykt kjekk. Kjekk = ego blåst ut av proporsjoner (ikke alltid selvsagt). Derimot, den stygg-kjekk-søte-rare jeg driver med nå er typisk for mine valg: energisk, morsom, smittsom latter, kåt, god i senga! Mer enn godt nok for meg. Så kan de kjekke sitte der og beundre navlen sin og magemusklene sine, ha ha.

Kanskje det er fordi en skikkelig fin dame ikke trenger en kjekk mann for å få status? Hvis en middels dame er sammen med en stygg mann så tenker folk at den gama må være en skikkelig taper, men hvis en skikkelig fin dame er sammen med en stygg mann så lurer heller folk på hva slags fantastiske kvaliteter den mannen har som kompenserer for det stygge utseendet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Kanskje det er fordi en skikkelig fin dame ikke trenger en kjekk mann for å få status? Hvis en middels dame er sammen med en stygg mann så tenker folk at den gama må være en skikkelig taper, men hvis en skikkelig fin dame er sammen med en stygg mann så lurer heller folk på hva slags fantastiske kvaliteter den mannen har som kompenserer for det stygge utseendet :)

Dersom jeg ser en middels jente sammen med en stygg mann så tenker jeg ikke at hun må være en skikkelig taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uten bilde
Det som gjør meg skeptisk er at over halvparten av profilene jeg får opp med best match er uten bilde. Har da alle disse noe å skjule? Hvilke andre grunner enn å "gjemme" seg fra kjærester har man til ikke å legge ut bilde på en slik datingside?

Jeg er singel som faen, men jeg legger likevel ikke ut bilde av meg selv på datingsider.

1) Jeg vil ikke at sønnen min skal finne meg der.

2) Jeg vil ikke at kompisene til sønnen min skal si "jeg fant mora di på Match"

3) Jeg vil ikke at kolleger på jobb skal finne meg der.

4) Jeg vil ikke at andre jeg har yrkesmessig seriøs kontakt med skal finne meg der.

5) osv osv.

Ja, mulig man må registrere seg for å se bilde, men det tar jo bare ti sekunder og er dermed jevngodt med at "hvem som helst" kan se bilder der.

Jeg har også opplevd at kolleger (mannlige og godt gifte) på jobben har flokka seg rundt en pc for å se på en "lokal småkjendis" på en datingside, siden en av dem hadde fått nyss om det. Da de drev og søkte henne opp, var jeg sjeleglad for at de ikke kunne se MEG der på samme siden. Tenker de hadde ikke latt det gå stille for seg, kjenner jeg dem rett.

Så derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-----

Finnes også noen småkjekke rett over 40 :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke andre grunner enn å "gjemme" seg fra kjærester har man til ikke å legge ut bilde på en slik datingside?

Kansje man ikke har et bilde som er bra nok.

Kansje man vil gjømme seg fra søsken, venner, bekjente.

Kansje man er kjendis og vil være anonym i starten.

Mange grunner! Men generelt er de med bilde mer seriøse og - - involvert enn de uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Annonse

Drar opp denne tråden jeg. Har nettopp registrert meg på sukker. Men hvordan funker det egentlig? Blir det sett på som desperat å merke en som interessant etter bare noen mailer, eller er det helt vanlig? Og hvordan har dere merket det på responsen som superbruker vs vanlig bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
På Sukker som vi hører så mye om...nedslående.

Tast inn menn i alderen 35-40, og hva møter oss, jo dettë:

http://www.sukker.no/index.php

Er det så få kjekke single menn i dette landet?!

Med kjekke menn..mener du da jålete glætte menn som er skikkelig "pene"?

Jeg syns det var mange mannfolk på den lista (når jeg søkte) som så riktig så sjarmerende og koselige ut og jeg kunne sikkert kontakta fler av dem.

Men nå er vi jo ute etter forskjellige menn da, jeg vil helst ikke ha en "klassisk pen" mann, men en som utstråler sjarm og humor og stabilitet :) Jeg synes faktisk det kan være vanskeligere å finne såkalte ordentlige menn til tider - iallefall ute på byen, der er det nok av de slibrige pene og skikklig kjekkasene som florerer. Nei ellers takk, gi meg et mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant kjæresten min der inne :) Vi har vært sammen siden vi så hverandre første gang. Det sa bare PANG ved første blikk. Jeg tenkte ved første blikk: åååå vææær så snill la oss matche!! Nå har vi vært sammen i 5 mnder og bor regelrett nesten sammen :) Har ikke skifta adresse forandring og sagt fra meg leiligheten enda, men bor hos han forde :) Det har vært en kjempe fin match!

For min del vil jeg anbefale sukker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg lurer fælt på hva jeg gjør feil på Sukker. Jeg får ingen henvendelser, og de få jeg skriver til svarer enten ikke, eller skriver at de er på datern med noen der inne. Dette uten unntak.

Aner ikke om profilen min er dum, men jeg er ærlig og har fått hjelp av ei venninne til å skrive den, slik at det blir ærlig og ikke skryt. Ikke for lang, lett og lese osv.

Jeg har bilder med smil og helfigur og bare ansikt, men uansett, No can do...

I virkeligheten sjarmerer jeg stort sett mennesker i alle aldre, men i en sjekkesetting går folk fort etter utseendet mitt, og vil ha meg rett i seng. Noe ikke jeg gidder, derfor trodde jeg nettet kunne være lurt.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...