Gå til innhold

Sukker.no

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Herremin...for en negativ utstråling mange av innleggene har! Du verden for noen holdninger du presterer å komme med, hvor tar du alt det negative og entydige fra?! Huff...

Jeg er bare realist og ser verden slik den er. Hadde folk vært sympatiske og opplyste hadde ikke Frp, SV og Rødt sammenlagt nærmet seg 40 prosent oppslutning.

sitat endret,

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

man kaller ALDRI ett menneske som søppel!!man kan f.eks si at ett menneske ikke er egnet til jobben han har,at han er litt spesiell o.l..men ALDRI søppel :kjempesinna:

Jeg har ingen betenkeligheter for å kalle Frp velgere søppel. Merk dog at godt over halvparten av disse er menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er det vel slik at folk i fattige land er mindre kravstore enn folk i rike land, enkelt og greit. Det betyr ikke at de der borte tar hva som helst heller. Bare at de er fornølyd med en mann som er snill, ser helt grei ut og har en helt grei jobb.

Leter du etter en dame som synes du er snill, at du ser helt grei ut og at du har en helt grei jobb? Er det ikke så viktig at hun elsker deg?

Jeg tror faktisk man stort sett kun er på de sidene om man ikke finner noe i "virkeligheten".

Jeg tror faktisk du tar veldig feil.

Personlig orket jeg ikke være på Sukker, orket ikke synet av alle de patetiske menneskene der.

Hvordan ser du at menneskene på Sukker er patetiske? Snakker vi om en patetisk hårfarge her? Eller kan du ut fra en profiltekst lese om vedkommende er patetisk?

Problemet er ikke at de er uinteressante, men at jeg missliker mennesketypen på generelt grunnlag. Problemet med deg f.eks. er ikke at du er veldig ulik meg og tenker på en annen måte i seg selv, men at du har nedbrytende og skadelige politiske holdninger.

"Misliker mennesketypen på generelt grunnlag"? "Tenker på en annen måte i seg selv"? Unnskyld, men jeg må :le:...

Og hvordan leser du ut fra en Sukkerprofil hvilken "type" menneske en dame er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter du etter en dame som synes du er snill, at du ser helt grei ut og at du har en helt grei jobb? Er det ikke så viktig at hun elsker deg?

Det er faktisk ikke i det hele tatt. Jeg fortrekker det mer instrumentelle synet på forhold man fortsatt har i fattige land. Jeg føler rett og slett at folk som har en partner de synes er grei nok over tid lever bedre enn de som lever med en partner de elsker. Man fortsetter nemlig ikke å elske en person i evig tid, og er forholdet bygd på det ender det gjerne med smertefult samlivsbrudd. Jeg ser jo på de jeg kjenner, at brudd går mye mer smertefritt når man i utgangspunktet ikke elsket den andre personen spesielt høyt. Jeg ønsker "bare" en person jeg kan ha det bra sammen med og en familie. Den store kjærligheten føler jeg har større ulemper enn fordeler over tid. Det er rett og slett slik jeg tenker.

Man ser jo at når et land går fra å være fattig til velstående, så blir folk lykkeligere, men når rikdommen har nådd et visst nivå, så stopper lykkeøkningen nesten totalt opp. Jeg tror rett og slett at disse økte forventningene til livet som kommer når et land blir rikere er hovedårsaken til de sosiale problemer vi har i de rike landene. Mener derfor vi har litt å lære av folk i fattige land på mange av disse områdene.

Hvordan ser du at menneskene på Sukker er patetiske? Snakker vi om en patetisk hårfarge her? Eller kan du ut fra en profiltekst lese om vedkommende er patetisk?

Jeg tenker først og fremst på damer som ser ut som ukrainske golddiggere, og generelt sett "vestkantklyser" av begge kjønn. Tenker først og fremst på bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg tror jeg må gjenta meg selv: Hva er vitsen med å henge seg opp i de man IKKE liker?

Merkelig syn du har på kjærester foresten. Du ønsker bare en du kan leve med?

Jeg ønsker meg en jeg kan elsker. Jeg har det like bra alene som sammen med en gutt jeg ikke elsker, og jeg føler rett og slett ikke at samfunnet bryter sammen selv om jeg ikke hengir meg til en snill mann med jobb og ok utseende :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begrunnet jo egentlig mitt syn i det innlegget. Det gjelder bare ulike måter å se verden på. Det er egentlig mitt syn som har vært det vanlige gjennom mesteparten av historien. Dette med kjærlighet er egentlig en slik dekadent middelklassegreie :) Blant de jeg kjenner, så er det faktisk de minst attraktive som i minst grad er single, de stygge og de ufaglærte. Årsaken er nok rett og slett at de tar til takke med det første og beste tilbudet. De opplever kanskje ikke kjærlighet som i forelskelse, men de lever en stabil tilværelse med familie og barn, og det i seg selv hever jo livskvaliteten betraktelig. På den annen side har jeg de litt over middels attraktive som suser rundt i en meningsløs tilværelse mens de venter på noe som bare er litt bedre enn det de har klart å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har virkelig problemer med å forstå at noen ønsker mer ut av livet enn å spise-sove-jobbe du.

Det er greit nok det. Jeg bare forsvarer mine egne holdninger om hva som skaper det gode liv. Det er jo ikke snakk om å bare spise-sove-jobbe. Det er bare snakk om å jobbe med seg selv så man ikke har unødvendig høye forventninger som gjør det unødvendig vanskelig for seg selv. Jeg merker jo at jeg blir veldig vant til et pent ansikt. Jeg reagerte veldig på en pen jente med en gang jeg så henne, men når jeg hadde kjent henne i et halvt år, så reagerte jeg ikke på det i det hele tatt. Derfor blåser jeg i utseendet på damer så lenge de ikke er alt for stygge, fordi jeg vet at jeg uansett ikke kommer til å bry meg om et år allikevel.

Vil man mer enn å spise-sove-jobbe kan man jo skaffe seg en hobby eller andre interesser. Noe mer fruktbart enn en bortkastet søken etter er perfekt liv, som man kanskje kun ønsker fordi en har blitt indoktrinert av venner og media til å ønske det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke i det hele tatt. Jeg fortrekker det mer instrumentelle synet på forhold man fortsatt har i fattige land. Jeg føler rett og slett at folk som har en partner de synes er grei nok over tid lever bedre enn de som lever med en partner de elsker. Man fortsetter nemlig ikke å elske en person i evig tid, og er forholdet bygd på det ender det gjerne med smertefult samlivsbrudd.

Ser du har funnet på et nytt ord, hva betyr det? :fnise:

Jeg føler rett og slett at folk som har en partner de synes er grei nok over tid lever bedre enn de som lever med en partner de elsker. Man fortsetter nemlig ikke å elske en person i evig tid, og er forholdet bygd på det ender det gjerne med smertefult samlivsbrudd.

Nå blander du begrepene. Selvfølgelig kan man elske noen i evig tid! (Spør du meg så slutter man aldri å elske noen man først har begynt å elske, elsker fortsatt eksen min jeg) Det er forelskelse du tenker på. Ikke den dype kjærligheten man føler for noen man elsker.

Endret av la Flaca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da aldri hevdet at jeg er "smoothe". Synes dessuten ikke at kvinner er noe værre enn menn. Mener vel eller at andelen kvinner som er søppel er på rundt 65 prosent, mens den er nærmere 75 prosent for menn. Grunnen til at jeg ikke skriver så mye negativt om menn, er jo at menn i veldig stor grad løper gråtende til moderator så raskt noen er slemme mot dem. Jeg sikter til en bestemt debattant her ja.

Om du synes gjennomsnittlig 70 prosent av befolkningen er "søppel" og ikke klarer å la være å kommentere det, så ligger kanskje problemet hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Kan ikke du leve livet ditt på den måten du ønsker det? Så kan vi andre leve det sånn vi ønsker det? Finnes ikke noe jeg misliker mer enn personer som tror de skal bestemmer hvordan andre skal leve og hva de skal glede seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du leve livet ditt på den måten du ønsker det? Så kan vi andre leve det sånn vi ønsker det? Finnes ikke noe jeg misliker mer enn personer som tror de skal bestemmer hvordan andre skal leve og hva de skal glede seg over.

Det er jo tross alt en grunn til at man har debattforum. Dessuten, man blir påvirket av dem rundt seg. Hvis det blir for mange kravstore prinsesser som forblir barnløse grunnet overdreven kresenhet, så blir det etterhvert for få nordmenn, så vi blir oversvømmet av muslimer som får mange barn, og da blir det slutten på den norske kultur. Man får også økonomiske problemer grunnet eldrebølgen som kommer av at folk får for få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blander du begrepene. Selvfølgelig kan man elske noen i evig tid! (Spør du meg så slutter man aldri å elske noen man først har begynt å elske, elsker fortsatt eksen min jeg) Det er forelskelse du tenker på. Ikke den dype kjærligheten man føler for noen man elsker.

Jeg synes bare de andre i tråden brukte begrepet "elske" på en måte som lignet mer på "forelskelse".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Det er jo tross alt en grunn til at man har debattforum. Dessuten, man blir påvirket av dem rundt seg. Hvis det blir for mange kravstore prinsesser som forblir barnløse grunnet overdreven kresenhet, så blir det etterhvert for få nordmenn, så vi blir oversvømmet av muslimer som får mange barn, og da blir det slutten på den norske kultur. Man får også økonomiske problemer grunnet eldrebølgen som kommer av at folk får for få barn.

Hvor mange ganger må jeg si at man ikke lenger trenger en mann for å få barn? :P

Dessuten så må det vel fint gå ann å debatere uten å kalle andre mennesker for søppel? Spesiellt når det er over 50% av befolkningen du snakker om. Det slår deg ikke at feilen kan ligge nærmere deg enn du aner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger må jeg si at man ikke lenger trenger en mann for å få barn? :P

Dessuten så må det vel fint gå ann å debatere uten å kalle andre mennesker for søppel? Spesiellt når det er over 50% av befolkningen du snakker om. Det slår deg ikke at feilen kan ligge nærmere deg enn du aner?

Nå er det jo ikke så mange kvinner som får barn uten en mann.

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Stjernedryss
Nå er det jo ikke så mange kvinner som får barn uten en mann.

Håper du finner deg en jente som kan leve med deg en dag ;)

sitat endret,

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har funnet på et nytt ord, hva betyr det? :fnise:

Det er da virkelig et helt gjengs ord?

Nå blander du begrepene. Selvfølgelig kan man elske noen i evig tid! (Spør du meg så slutter man aldri å elske noen man først har begynt å elske, elsker fortsatt eksen min jeg)

Det er jeg virkelig ikke enig i. Jeg elsket eksen, jeg elsker ham IKKE nå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...