PeeWee Skrevet 9. november 2008 #41 Del Skrevet 9. november 2008 Åh peewee, du snakker så mye vås til tider Mulig jeg har hengt for lenge på VGD sitt politikkforum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2008 #42 Del Skrevet 9. november 2008 Det er nok mange normale damer på slike sider, men de blir ikke der så lenge.... Er de som blir værende i mange måneder for ikke å snakke om år jeg sikter til. Eneste tilfeller jeg vet om hvor bra norske damer blir værende på de sidene lenge, er når de har 3 eller flere barn. Jeg kjenner ikke alle som er der selvfølgelig, men særlig på Sukker ser jeg det er rimelig mange patetiske mennesker. Veldig mange av damene i tyveårene på sukker ligner jo på de damene det er fult av på russiske datingsider. Forskjellen er bare at på russiske datingsider er det også mye bra om man leter nøye. Siden de aller fleste menn som søker kone i Øst Europa eller Øst Asia er ute etter hjernedøde underdanige husmødre eller golddigger sminkedukker så er det minimalt av konkurranse om de bra damene derfra Personlig orket jeg ikke være på Sukker, orket ikke synet av alle de patetiske menneskene der. Synes derimot at folk på de andre sidene stort sett virker normale. hehe... det er nå en liten djevel i meg har veldig lyst til å skrive at, på sukker, får man bare opp de som er best match med en selv..... For min del, synes jeg jeg har møtt mange sterke, oppegående og kjekke menn via sukker. At det ikke har blitt noe livslange forhold, har så mange andre årsaker en at jeg eller de er patetiske eller sære (vel, jeg er litt sær da, men ser ikke på sær som nødvendigvis negativt.. *fniser*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. november 2008 #43 Del Skrevet 9. november 2008 hehe... det er nå en liten djevel i meg har veldig lyst til å skrive at, på sukker, får man bare opp de som er best match med en selv..... Du sier noe der Guttene jeg får opp på sukker er helt topp, synd PeeWee ikke var like heldig med damene han hadde match med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 9. november 2008 #44 Del Skrevet 9. november 2008 hehe... det er nå en liten djevel i meg har veldig lyst til å skrive at, på sukker, får man bare opp de som er best match med en selv..... For min del, synes jeg jeg har møtt mange sterke, oppegående og kjekke menn via sukker. At det ikke har blitt noe livslange forhold, har så mange andre årsaker en at jeg eller de er patetiske eller sære (vel, jeg er litt sær da, men ser ikke på sær som nødvendigvis negativt.. *fniser*) Det er egentlig de andre jeg snakker om. Selv om jeg fikk opp ganske okei damer jeg fikk opp øverst, men noe av søppla klarte allikevel å snike seg inn. Selvfølgelig er ikke alle patetiske på Sukker, men jeg henger meg så veldig opp i dem som er det. De ødelegger rett og slett miljøet der synes jeg. :gjeiper: Tenker da særlig på disse oversminkete nekene med dyre merkeklær. Mulig jeg rett og slett ikke liker folk fra Oslo vest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2008 #45 Del Skrevet 9. november 2008 Det er egentlig de andre jeg snakker om. Selv om jeg fikk opp ganske okei damer jeg fikk opp øverst, men noe av søppla klarte allikevel å snike seg inn. Selvfølgelig er ikke alle patetiske på Sukker, men jeg henger meg så veldig opp i dem som er det. De ødelegger rett og slett miljøet der synes jeg. :gjeiper: Tenker da særlig på disse oversminkete nekene med dyre merkeklær. Mulig jeg rett og slett ikke liker folk fra Oslo vest. vel PeeWee, det vil alltid være mange mennesker vi ikke synes er interessante, det er det da overalt også ute irl. Må si jeg ser nok merkelige skruer ute på gata en vanlig hverdag, eller ute på fest, eller hvor som helst. Det gjør ikke at jeg regner alle som merkelige skruer av den grunn. Skjønner hvem du snakker om, og tenker vel litt jeg også når jeg ser oversminkede nek med dyre merkeklær, eller gutta med dyre merkeklær, halvlangt lett fett hår med ett av de superteite hårbåndgreiene som er en blanding av ørevarmere og lue som er åpen på toppen... Det er visst superkult. Men de gutta er for det første aaaaaltfor unge for meg, og for det andre helt uaktuelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. november 2008 #46 Del Skrevet 9. november 2008 Det er egentlig de andre jeg snakker om. Selv om jeg fikk opp ganske okei damer jeg fikk opp øverst, men noe av søppla klarte allikevel å snike seg inn. Selvfølgelig er ikke alle patetiske på Sukker, men jeg henger meg så veldig opp i dem som er det. De ødelegger rett og slett miljøet der synes jeg. :gjeiper: Tenker da særlig på disse oversminkete nekene med dyre merkeklær. Mulig jeg rett og slett ikke liker folk fra Oslo vest. Hvorfor henge seg opp i de du IKKE liker? Jeg er på sukker og andre steder for å møte de jeg liker. Dersom jeg liker 10% av de jeg har match med så er det da revnende likegyldig hvordan resten er. De skal jeg jo ikke skrive med uansett. Jeg må virkelig si at jeg sliter med å forstå tankegangen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 9. november 2008 #47 Del Skrevet 9. november 2008 Kanskje det er en svakhet ved meg at jeg ikke klarer å overse folk jeg missliker. En konsekvens av dette er at jeg stort sett må oppholde meg i miljøer uten ivrige Frp velgere. Jeg VET dessuten at det er mye rart på Sukker. Blant annet så jeg to av de værste kasusene fra VGD der. Blant annet en fyr som truet en annen fyr fordi den andre fyren hadde meg på MSN listen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 9. november 2008 #48 Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor henge seg opp i de du IKKE liker? Jeg er på sukker og andre steder for å møte de jeg liker. Dersom jeg liker 10% av de jeg har match med så er det da revnende likegyldig hvordan resten er. De skal jeg jo ikke skrive med uansett. Jeg må virkelig si at jeg sliter med å forstå tankegangen din. Kanskje jeg har vært for mye på politikk forum. Der har jeg nemlig innsett at siden alle har stemmerett, så vil en føle det på kroppen om det er for mange patetiske mennesker i dette samfunnet. Jeg snakker her ikke om kvinner jeg finner uattraktive, men kvinner av en type jeg missliker på annet grunnlag. Synes Sukker blir som et slags menneskelig freakshow på en måte. Føler de andre sidene er preget av folk som er langt mer jordnære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2008 #49 Del Skrevet 9. november 2008 Kanskje det er en svakhet ved meg at jeg ikke klarer å overse folk jeg missliker. En konsekvens av dette er at jeg stort sett må oppholde meg i miljøer uten ivrige Frp velgere. Jeg VET dessuten at det er mye rart på Sukker. Blant annet så jeg to av de værste kasusene fra VGD der. Blant annet en fyr som truet en annen fyr fordi den andre fyren hadde meg på MSN listen sin. blir vel mest slitsomt for deg selv, du kan velge å rette fokus andre steder ser du. selvsagt er det mye rart på sukker, det er mye rare mennesker overalt, så også på sukker. Noe annet ville jo virkelig VÆRT rart. men som Stjernedryss sier, det er vel ikke DE som er interessante. For min del, bryr jeg meg midt i nakken om alle de på sukker og andre steder, som IKKE er interessante. Det å se etter en spesiell en, betyr ikke at man trenger å prøve seg på flest mulig, det er bare de man synes er spesielle man trenger bry seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. november 2008 #50 Del Skrevet 9. november 2008 Og når man snakker om det med spesielle mennesler. Du er kanskje ikke den "smootheste" personen selv PeeWee, tenker det er mange her på forumet som irriterer seg over dine holdninger og meninger i hvertfall ovenfor det motsatte kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 9. november 2008 #51 Del Skrevet 9. november 2008 Og når man snakker om det med spesielle mennesler. Du er kanskje ikke den "smootheste" personen selv PeeWee, tenker det er mange her på forumet som irriterer seg over dine holdninger og meninger i hvertfall ovenfor det motsatte kjønn. Jeg har da aldri hevdet at jeg er "smoothe". Synes dessuten ikke at kvinner er noe værre enn menn. Mener vel eller at andelen kvinner som er søppel er på rundt 65 prosent, mens den er nærmere 75 prosent for menn. Grunnen til at jeg ikke skriver så mye negativt om menn, er jo at menn i veldig stor grad løper gråtende til moderator så raskt noen er slemme mot dem. Jeg sikter til en bestemt debattant her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2008 #52 Del Skrevet 9. november 2008 Mener vel eller at andelen kvinner som er søppel er på rundt 65 prosent, mens den er nærmere 75 prosent for menn. . hvorfor henge seg opp i hvor mange som IKKE er interessante? Er det ikke litt mer lystig å henge seg opp i de som ER bra? negativitet er vel ihvertfall ikke det mest sjarmerende når man ser etter en partner, selv om jeg der kun snakker for meg selv innser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. november 2008 #53 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har da aldri hevdet at jeg er "smoothe". Synes dessuten ikke at kvinner er noe værre enn menn. Mener vel eller at andelen kvinner som er søppel er på rundt 65 prosent, mens den er nærmere 75 prosent for menn. Grunnen til at jeg ikke skriver så mye negativt om menn, er jo at menn i veldig stor grad løper gråtende til moderator så raskt noen er slemme mot dem. Jeg sikter til en bestemt debattant her ja. Du mener andelen kvinner som er søppel er 65%? Snakk om menneskesyn! Du ser på mennsker som søppel? Lær deg å se de positive sidene til folk. Folk er forskjellige, og folk er født med ulike muligheter og forutsetninger. Det at mesteparten av befolkningen er veldig forskjellig fra deg gjør de da ikke til søppel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #54 Del Skrevet 9. november 2008 hehe... det er nå en liten djevel i meg har veldig lyst til å skrive at, på sukker, får man bare opp de som er best match med en selv..... Eh...som om det har virkning: på Sukker fyller man ut svar på spørsmål, og basert på det matches det. Det matches ikke ut fra utseende/bilde, kun svar... Derfor kan en stygg mann og en vakker kvinne ha fylt ut ganske like svar, men være mils unna hverandre utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #55 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Jeg tror faktisk man stort sett kun er på de sidene om man ikke finner noe i "virkeligheten". Herremin...for en negativ utstråling mange av innleggene har! Du verden for noen holdninger du presterer å komme med, hvor tar du alt det negative og entydige fra?! Huff... Endret 10. november 2008 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. november 2008 #56 Del Skrevet 9. november 2008 Eh...som om det har virkning: på Sukker fyller man ut svar på spørsmål, og basert på det matches det. Det matches ikke ut fra utseende/bilde, kun svar... Derfor kan en stygg mann og en vakker kvinne ha fylt ut ganske like svar, men være mils unna hverandre utseendemessig. Ehh..alt handler faktisk ikke om utseendet. Les innleggende du svarer på litt nøyere du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #57 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg har da aldri hevdet at jeg er "smoothe". Synes dessuten ikke at kvinner er noe værre enn menn. Mener vel eller at andelen kvinner som er søppel er på rundt 65 prosent, mens den er nærmere 75 prosent for menn. Grunnen til at jeg ikke skriver så mye negativt om menn, er jo at menn i veldig stor grad løper gråtende til moderator så raskt noen er slemme mot dem. Jeg sikter til en bestemt debattant her ja. man kaller ALDRI ett menneske som søppel!!man kan f.eks si at ett menneske ikke er egnet til jobben han har,at han er litt spesiell o.l..men ALDRI søppel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #58 Del Skrevet 10. november 2008 Andelen kvinner som er søppel er på rundt 65 prosent. Herregud...går det an?! Hvor er manerene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 10. november 2008 #59 Del Skrevet 10. november 2008 hvorfor henge seg opp i hvor mange som IKKE er interessante? Er det ikke litt mer lystig å henge seg opp i de som ER bra? negativitet er vel ihvertfall ikke det mest sjarmerende når man ser etter en partner, selv om jeg der kun snakker for meg selv innser jeg. Det er faktisk ikke det at noen ikke er interessante i seg selv som er problemet. Vi er jo f.eks. alt for ulike til å være interessante for hverandre, men det plager ikke meg at du er noe sted, fordi du virker grei nok på andre måter Det som heller er irriterer meg er folk jeg rett og slett ikke liker. Jeg har ikke noe imot damer bare fordi jeg synes de er uinteressante eller motsatt. Jeg har noe imot folk jeg føler er patetiske eller på andre måter er generelt usympatiske. Det plager ikke meg om et nettsted er fult av damer jeg synes er uinteressante, så lenge de ellers virker som noenlunke okei mennesker. Det er jo mulig det også er kulturforskjeller. Kommer jo fra en liten by selv, og "vestkantklysene" virker derfor like fremmedkulturelle på meg som muslimske mullaer fra landsbygda i Pakistan gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 10. november 2008 #60 Del Skrevet 10. november 2008 Hvorfor henge seg opp i de du IKKE liker? Jeg er på sukker og andre steder for å møte de jeg liker. Dersom jeg liker 10% av de jeg har match med så er det da revnende likegyldig hvordan resten er. De skal jeg jo ikke skrive med uansett. Jeg må virkelig si at jeg sliter med å forstå tankegangen din. Problemet er ikke at de er uinteressante, men at jeg missliker mennesketypen på generelt grunnlag. Problemet med deg f.eks. er ikke at du er veldig ulik meg og tenker på en annen måte i seg selv, men at du har nedbrytende og skadelige politiske holdninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå