Gå til innhold

Sukker.no

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

synes da det var flere kjekkaser der :-).hadde jeg ikke funnet mannen i mitt liv skulle jeg da ha gitt noen av dem ett vink veit jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Du BØR se ut som Angelina Jolie selv for å hevde noe slikt. Da kan du påstå at menn ikke er bra nok for deg. Mest sannsynlig er du ikke en 1 av 10000 som ser slik ut så kan du ikke bare holde munnen lukket. Please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med 35-41 så dukker jeg opp, og jeg er da kjekk nok er jeg ikke? :)

Endret av Confidence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lov å ha ønsker og krav. Alternativet er ikke å selv være Angelina Jolie eller skaffe en katt. Og hva vet vi om hvordan folk her ser ut? Det er mange vakre kvinner i dette landet. Mennene er det så som så med, men det finnes noen få kjekke og til og med single. De er kanskje bare litt bortgjemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er kjekke og single er gjerne de som bare ønsker one night stands. Når man mener at absolutt ingen på Sukker eller Match er bra nok, så blir det hele egentlig bare en dårlig parodi. Heldigvis så har norske menn alltids utenlandske damer å ty til. Trådstarter er egentlig bare enda et godt argument for å hoppe over de norske damene på datingsider, og gå direkte på de russiske og fillipinske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En annen mann
Det er lov å ha ønsker og krav. Alternativet er ikke å selv være Angelina Jolie eller skaffe en katt. Og hva vet vi om hvordan folk her ser ut?

Enig i det. Men det er mange som vil være avvisende til en svært kravstor kvinne, dersom om hun selv ikke er rimelig "perfekt". Således tror jeg personer av begge kjønn vil tjene på å senke kravene noe/endre kravene dersom de er i en situasjon de ikke greier å finne seg noen.

Det er mange vakre kvinner i dette landet. Mennene er det så som så med, men det finnes noen få kjekke og til og med single. De er kanskje bare litt bortgjemt?

Jeg er enig i den første setningen her, men så mister du respekten min fullstendig. En utrolig unødvendig generalisering om menn (som vanlig). Man er selvsagt berettiget til å mene at det finnes kun få attraktive personer av det motsatte kjønn i Norge basert på subjektive preferanser, men generelle uttalelser som dette fra kvinner gjør de svært små i mine øyne. Som personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En annen mann
De som er kjekke og single er gjerne de som bare ønsker one night stands. Når man mener at absolutt ingen på Sukker eller Match er bra nok, så blir det hele egentlig bare en dårlig parodi. Heldigvis så har norske menn alltids utenlandske damer å ty til. Trådstarter er egentlig bare enda et godt argument for å hoppe over de norske damene på datingsider, og gå direkte på de russiske og fillipinske.

Stemmer det. Jeg blir stadig forundret over kvinner som klager over at det ikke finnes noen bra menn igjen i Norge. Men det sier jo kanskje noe om de selv som personer?

Så får jo den norske primadonnaen bare dra til utlandet da og finne seg en mørk "kjekkas" da, istedet for å klage. Det vil jo være til fordel både for dem selv når de ikke greier å finne seg noen her. Dessuten vil fremtidige Norske menn som sannsynligvis ville blitt vurdert til å ikke holde mål slippe skuffelser og krenkelser fra Norske kvinner. Egentlig en bra deal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange vakre kvinner i dette landet. Mennene er det så som så med, men det finnes noen få kjekke og til og med single. De er kanskje bare litt bortgjemt?

Du får bli lesbisk da vel!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er minst én ting jeg ikke forstår: Hvorfor er alternativet russiske og fillipinske kvinner - når de norske er uaktuelle?

Hvorfor ikke svenske, danske, italienske, spanske, portugisiske, amerikanske, sveitsiske? Når ble det så naturlig å gå fra Norge til Asia - er det noe spesielt der som ingen av de andre ovenfornevnte lands kvinner ikke har?

Har norske kvinner bruk for menn som løper helt til Asia så snart det butter i mot i Norge?

Bare et uskyldig spørsmål. Håper dere kan svare, dere som reklamerer så mye for Asia. :)

Endret av Perhaps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Geir_*

Det er omtrent like mange vakre kvinner som det er attraktive flotte menn her i landet. Og de vet å finne hverandre. Problemet er heller alle de kvinnene som tror de er så mye mer attraktive enn de egentlig er og klager over at mennene som prøver seg ikke er bra nok. Hadde de vært attraktive nok ville de fått de flotteste gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er omtrent like mange vakre kvinner som det er attraktive flotte menn her i landet. Og de vet å finne hverandre. Problemet er heller alle de kvinnene som tror de er så mye mer attraktive enn de egentlig er og klager over at mennene som prøver seg ikke er bra nok. Hadde de vært attraktive nok ville de fått de flotteste gutta.

Den teorien stemmer nok ikke på alle kvinner som "klager over norske menn". Noen har jobbet for mye, andre har reist mye og prioritert annerledes. Når de så endelig var klar for noe "seriøst" viste det seg at "alle" plutselig var gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sophie_*
Hadde de vært attraktive nok ville de fått de flotteste gutta.

Ikke om de kom for sent og de flotteste gutta viste seg å vær opptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er omtrent like mange vakre kvinner som det er attraktive flotte menn her i landet.

Det er flere pene kvinner enn menn eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Geir_*
Ikke om de kom for sent og de flotteste gutta viste seg å vær opptatt.

Hvis de vil tro på den løgnen om at de alltid kommer for sent hver gang de møter en flott fyr som viser seg å være opptatt når sannheten er at han velger kvinnen som er et par hakk over henne, så gjerne for meg. Det er bare de selv det går utover til syvende og sist. Synd at de vil ødelegge slik for seg selv. Bitre, desperate og barnløse kvinner i slutten av 30 årene på byen på jakt etter sæddonor vil ingen ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Jeg gjorde det søket som ts oppfordret til, og synes det var opptil flere kjekke menn der, jeg! Og jeg er kvalitetsbevisst (kresen høres for dumt ut)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er minst én ting jeg ikke forstår: Hvorfor er alternativet russiske og fillipinske kvinner - når de norske er uaktuelle?

Hvorfor ikke svenske, danske, italienske, spanske, portugisiske, amerikanske, sveitsiske? Når ble det så naturlig å gå fra Norge til Asia - er det noe spesielt der som ingen av de andre ovenfornevnte lands kvinner ikke har?

Grunnen til at man søker i gamle Sovjet er enkel, der er det i motsetning til her overskudd av kvinner i 30 årene. Ellers er det vel slik at folk i fattige land er mindre kravstore enn folk i rike land, enkelt og greit. Det betyr ikke at de der borte tar hva som helst heller. Bare at de er fornølyd med en mann som er snill, ser helt grei ut og har en helt grei jobb. Ellers er det jo slik at egenskaper som er vanlige i rike land, slik som litt dumsnille menn er mer skjeldne i fattige land, og derfor blir satt mer pris på der. For kvinner der er det heller positivt at man ikke drikker seg full hver helg og har hatt 150 seksualpartnere. Det er også mulig å få en dame derfra selv om man leier leilighet istedet for å eie.

Ellers blir jo folk mer individualistiske i rike land, og det har også negative konsekvenser. Folk fra rike land er mer preget av statusjag, psykiske lidelser og generelt sett mer spesielle.

Italienske, spanske og portugisiske er nok greie nok de, men det er litt bedre å finne damer fra drittland, for da vet man at man får med de til Norge, istedet for at man blir dratt med til et annet land. Skal dessuten innrømme at jeg vet svært lite om damer fra de landene uansett. Man tenker jo ikke på dem, da de ikke oppholder seg på norske datingsider. Vet om en som ble tvunget av dama til å flytte tilbake til Estland med henne, og slikt er jo ikke så artig. Hun orket vel ikke de gretne norske damene tenker jeg.

Endret av PeeWee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...