Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #61 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg tok testen på fredag og den viste negativ forresten, jeg sa jeg skulle gi beskjed. ;p Noen som kan svare meg på hvorfor jeg har alle disse gravidsymptomene da? Cerazette skal jo være uten hormoner ettersom jeg ble fortalt, så det kan jo ikke være det? Jeg skjønner jo ingenting av sånt, så jeg må jo bare spør. hei=) cerazette er med hormoner, men uten østrogen, svarer seg for de som ammer. jeg har brukt dem mens jeg ammet, men er ikke fornøyd. ble veldig dårlig av de.lykke til! hilsen 91 modell=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 15. mai 2009 #62 Del Skrevet 15. mai 2009 Svar på overskriften; Ingen så tidlig. Eller. Jeg hadde jo mensmurringer, ømme bryster og litt vondt i korsryggen rundt den tiden jeg testet positivt. (4+3) Dette trodde jeg jo var menstruasjonen som stod på trappa rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #63 Del Skrevet 16. mai 2009 Menssmerter, kvalme, UVI, ømme bryst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mai 2009 #64 Del Skrevet 16. mai 2009 Ingen i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 16. mai 2009 #65 Del Skrevet 16. mai 2009 orket ikke kaffe eller røyk (er både røyker og kaffedrikker)+ en positiv graviditetstest på den dagen jeg skulle hatt mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 17. mai 2009 #66 Del Skrevet 17. mai 2009 Trøtt, trøtt og trøtt fra 3-4 dager etter ELbrennende følelse i hele bekkenet, korsryggenMensmurringer hele tida helt fra ELble kvalm av omega 3 kapslene jeg alltid har tattstørre og mykere brystvorter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 18. mai 2009 #67 Del Skrevet 18. mai 2009 Ingen symptomer så tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tingeling_78_* Skrevet 18. mai 2009 #68 Del Skrevet 18. mai 2009 INGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 22. januar 2014 #69 Del Skrevet 22. januar 2014 Dette er en gammel tråd ser jeg, men jeg har en mistanke om at jeg er gravid, og om jeg er det så er jeg da i uke 3 tror jeg. Har vært kvalm siden i går, er kjempetrøtt selv om jeg har sovet mye og brystene mine er kjempevonde. Jeg hadde stikkende smerter i eggstokkene og midten av magen ca under navlen forrige uke. Så jeg har nok en mistanke og vil ikke bli overrasket om jeg er gravid når jeg tar en test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rgl94 Skrevet 27. januar 2014 #70 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg har selv merket noe. Jeg har vært kvalm nå i 4 dager, utrolig trøtt, murringer i magen og veldig tissa treng. Jeg er 3 + 5, tror jeg, og har tenkt til å ta test i løpet av denne uka. Jeg har blitt råda av å begynne på folat allerede nå i tilfelle jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 27. januar 2014 #71 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Plutselig avsmak for kaffe gjorde at jeg ikke ble overraska da testen var positiv 10 dpo. Murringer og kvalme har for meg vært typiske tidlige tegn på innbilte svangerskap Endret 27. januar 2014 av kokkos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rgl94 Skrevet 27. januar 2014 #72 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Plutselig avsmak for kaffe gjorde at jeg ikke ble overraska da testen var positiv 10 dpo. Murringer og kvalme har for meg vært typiske tidlige tegn på innbilte svangerskap Men hos meg er det litt mer enn det. Har den avsmaken selv. Jeg har aldri vært sånn før mensen. Kusina til mamma er helsesøster sier det er 99% sjanse for graviditet. Endret 27. januar 2014 av rgl94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå