Gå til innhold

Palin trodde Afrika var et land


Gjest Trådstarter Øyvind

Anbefalte innlegg

Jeg er også svært bekymret for hvilke tragedier vi kan risikere å oppleve. Både Rahm Emanuel og Joe Biden er kjent for å være hissige personer med et farlig temperament. Jeg frykter at Obama, Biden og Emanuel kan bli en farlig kombinasjon.

Sludder og Pølsevev. Prøv igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også svært bekymret for hvilke tragedier vi kan risikere å oppleve. Både Rahm Emanuel og Joe Biden er kjent for å være hissige personer med et farlig temperament. Jeg frykter at Obama, Biden og Emanuel kan bli en farlig kombinasjon.

Enig.

Biden med sine ubetenksome kommentarer, og Emanuel med sin forkjærlighet for å utslette Palestinererene (han har jo selv meldt seg frivillig til den krigen Israel fører ovenfor Palestina, Libanon og Syria, ettersom han regner seg som Israeler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som helst kan forsnakke seg. Jeg hørte forresten Palin si på radio i dag at hun mente at de som stod bak utsagnet om at hun ikke visste at Afrika var et kontinent var ondskapsfulle idioter, og at utsagnet de siterte henne på var tatt helt ut av kontekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger også tro at hun forsnakket seg. Visst nok er ikke amerikanere kjent for sin geografikunnskap, men jeg tviler på at en visepresidentkandidat faktisk ikke vet at Afrika ikke er et land.

Jeg setter spørsmålstegn ved at "visepresidentkandidaten" bare har en bachelor, er tidligere sportsreporter og fisker. WTF? Hun ble KUN valgt pga utseendet. Damen kan jo ikke prate for seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dan Quayle

John McCain tapte valgte først og fremst pga John McCain.

Blant annet er det John McCain som selv har valgt ut sin visepresidentkandidat. Dersom det viste seg at hun ikke var kvalifisert, har med andre ord John McCain gjort en utrolig dårlig vurdering i forkant.

Om fire år håper jeg Tina Fey stiller mot Obama. Dét hadde vært saker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viser seg at disse ryktene var spredt av bitre McCain medarbeidere som mener at Palin kostet dem valget. Men McCain tapte valget fordi folk mener at Obama er mest egnet til å fikse økonomien.

Personlig tror jeg at det Republikanske partiet kommer til å splitte seg opp i to partier: et tradisjonelt konservativt og et sosial-konservativt parti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...