Gå til innhold

Til Menn! Finger/Dildo i rumpa?

Til Menn! Finger/Dildo i rumpa?   

107 stemmer

1. 1. Til Menn! Kunne dere tenke dere å bli tatt i rumpa med en finger, dildo evt?

• Ja, det kunne jeg!
      65
    • Kanskje, kommer ann på situasjonen!
      26
    • Nei, ikke tale om!
      20

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er forskjell på å putte noe i rompa til en jente og å putte noe i rompa til en gutt, rett og slett fordi at det er forskjell på oss....

Når en gutt har sex så er det vanligvis ingeting som blir putta inn i han... Det er han som putter.

Gutter puler. Jenter blir pult... Å bli pult er å få noe putta inn i seg, å det ligger ikke veldig naturlig for de fleste gutter fordi det ikke skjer under et normalt samleie.

Homofobi har selvfølgelig også noe med saken å gjøre

Det betyr ikke at jeg mener man skal knulle dama i rompa om hu ikke vil det.

Du høres ut som en utrolig kjedelig sexpartner, når du ser slikt på det.

Og det å ikke føle det er naturlig å få noe oppi rompa kan gjelde like mange jenter som det kan gjelde gutter. Dette er rett og slett det mest generaliserende og dummeste innlegget jeg noen gang har lest her inne på Kvinneguiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så gutter som ikke liker å få ting i rompa er automatisk sjipe i senga?

Hva med jenter som ikke liker å få ting i rompa da...

Det er jo litt trist da, siden de aller fleste her i verden ikke syns det er no særlig å få stappa ting oppi der.

Jeg sier ikke at du har feil da. Jeg er sansynligvis ikkeno god i senga da jeg bare har hatt 2 sexpartnere.

Og det å ikke føle det er naturlig å få noe oppi rompa kan gjelde like mange jenter som det kan gjelde gutter.

Jeg veit det.

Det jeg mente var at det er mindre naturlig for en gutt å bli penetrert (jeg har redigert innlegget mitt så det står "penetrert" istedenfor "pult") siden det ikke er noe som vanligvis skjer i et normalt samleie, rett og slett fordi gutter har utovertiss og jenter har innovertiss.

Dette er rett og slett det mest generaliserende og dummeste innlegget jeg noen gang har lest her inne på Kvinneguiden.

Blir du lett provosert? Er du en sån sint og kranglete person?

Endret av Yme
Skrevet

Jeg tror min mann hadde totalt klikket om jeg engang hadde prøvd. Så nei her.

Og selv har jeg ingen behov for å stikke noe som helst i hans endetarm.

Skrevet
Uhm....urenslig? Mener du at han skulle ha vasket seg inni ræva? Greit nok at man bør vaske seg både på innsiden og utsiden før man planlegger den typen sex, men det at man har dritt ytterst i tarmen har nok mer med hvorvidt man nettopp har vært på do, må på do, har forstoppelse o.l., enn det har med (u)renslighet å gjøre.

Sant det, men han var urenslig ellers (dusjet sjelden, vasket ikke hendene etter dobesøk osv) så da jeg fikk en god del bæsj på fingeren etter å ha stappet den opp i rompa hans så tenkte jeg at det var en liten sammenheng der :ler: Det er jo ikke urenslig å ha dritt inni rompa sånn til vanlig, men når man faktisk krever å få en finger oppi der så kan man godt bry seg litt med om det er masse saftig avføring rett innenfor åpningen.

Jeg vasker meg faktisk inni ræva rett som det er, finnes utstyr for den slags. Og uansett så passer jeg på å ha tømt meg helt innen god tid før analkos, helst skal jeg ha dusjet imellom eksporten og importen og :)

Skrevet

Plutselig hadde jeg ikke lenger lyst på sjokolade.

• Liker 1
Skrevet
Blir du lett provosert? Er du en sån sint og kranglete person?

Kranglete? Er ikke dette et debattforum? Kan jeg ikke være uenig med deg uten å bli kalt for sur? Det var modent! :)

Jeg synes du er generaliserende ja, som sier at menn mener at det er unaturlig å få noe opp i rompa. Det kan godt hende at du har den relasjonen til det, men hva et menneske (gutt eller jente) føler er naturlig og ikke, det er veldig individuelt.

Det jeg mente var at det er mindre naturlig for en gutt å bli penetrert (jeg har redigert innlegget mitt så det står "penetrert" istedenfor "pult") siden det ikke er noe som vanligvis skjer i et normalt samleie, rett og slett fordi gutter har utovertiss og jenter har innovertiss.

Dette er hvorfor jeg mener du er kjedelig i senga. Enkelte gutter har en lei tendens til å ikke være særlig fantasifulle i senga, ved å tenke "innovertiss" og "utovertiss" og hvordan det skal passe sammen. Ikke all sex trenger å være magnet som fester seg på metall, for å si det sånn.

Jeg mener dog ikke at de som ikke liker analsex er kjedelige i senga.

Skrevet
Dette er hvorfor jeg mener du er kjedelig i senga. Enkelte gutter har en lei tendens til å ikke være særlig fantasifulle i senga, ved å tenke "innovertiss" og "utovertiss" og hvordan det skal passe sammen. Ikke all sex trenger å være magnet som fester seg på metall, for å si det sånn.

Det er jo helt fantastisk at man kan gjøre seg antakelser om en manns sengeferdigheter utfra noe han har uttrykt seg om på et forum.

Skrevet (endret)
Kranglete? Er ikke dette et debattforum? Kan jeg ikke være uenig med deg uten å bli kalt for sur? Det var modent! :)

Jeg skjønte jo at du ikke var helt enig med meg uansett, så den siste kommentaren hvor du bare understreker hvor teit innlegget mitt var unødvendig, derfor tenkte jeg at du var litt kranglete.

Jeg føler ikke helt at "du skriver teite ting" har mye å gjøre i en debatt.

Jeg synes du er generaliserende ja, som sier at menn mener at det er unaturlig å få noe opp i rompa. Det kan godt hende at du har den relasjonen til det, men hva et menneske (gutt eller jente) føler er naturlig og ikke, det er veldig individuelt.

For det første så er det jo sån at de aller fleste syns det er unaturlig å få noe i rompa uansett kjønn.

Det jeg prøvde å få fram er at det ligger litt dypere for menn fordi vi ikke normalt sett blir penetrert under samleiet.

Fra et psykologisk synspunkt så er det å la seg bli "besteget" og penetrert en underkastende handling ( ikke så mye for mennesker idag, men fra naturens side er det sån så det ligger der uansett hvor langt inne og bortglemt det måtte være ) og dermed mindre naturlig for menn fordi vi i utgangspunktet er lagd for å være mest mulig dominerende (fra naturens side. Det finnes selfølgelig unntak. Jeg er feks en person som ikke er veldig dominant)

Poenget er uansett at om en mann blir penetrert så blir det ikke det samme som om en dame blir penetrert... Det er mindre naturlig for en mann å brette rompa opp i været for at noen skal dytte etleraant inn i han enn det er for en dame fordi damer gjør det uansett om de har vagina eller rompesex.

Det betyr jo selvfølgelig ikke at det ikke finnes mange menn som liker det... Det betyr bare at det er mindre sjangs for at du får putte noe i rompa på enn mann enn en dame. Jeg er sikker på at finnes mange fler damer som har prøvd å få noe i rompa enn det finnes menn som har prøvd det.

Uansett så prøvde jeg bare å forklare hvorfor det er vanskligere for en mann å la noen knulle han i rompa, uten at jeg egentlig blanda inn mine egne preferanser i det.

Jeg hadde skrevet det innlegget uansett om jeg hadde likt rompesex eller ikke.

Jeg forstår jo at det er mye mer man kan gjøre enn å putte utovertissen i innovertissen. Jeg har aldri nevnt hvaslags sexvaner jeg har, bortsett fra at jeg har nevnt at jeg ikke vil ha ting i min egen rompe.

Det finnes sikkert mange som syns jeg er extremt snever og kjip i senga, men det kommer jo helt ann på hvaslags preferanser de har. Jeg liker ikke å få bank, så jenter som liker det ville jo syns jeg er kjedelig. Jeg liker ikke å få ting i rompa, så jenter som gjerne vil putte ting opp der ville jo syns jeg var kjedlig... Men sån generelt sett så syns jeg alt er helt greit så lenge man ikke skader hverandre.

Hva med menn som liker å ha rompesex med dama, men ikke å få noe i sin egen da?

Endret av Yme
Skrevet (endret)
Det er jo helt fantastisk at man kan gjøre seg antakelser om en manns sengeferdigheter utfra noe han har uttrykt seg om på et forum.

Jeg syns det var litt rart at denne personen kunne uttrykke seg om hvor teit og generaliserende (faktisk det teiteste og mest generaliserende han/hun noengang har lest her inne) innleggene mine var, men med en gang jeg spør om det var for å være kranglete så var det jeg som var barsnlig, fordi det var jo trossalt bare en debatt! hehehe

Endret av Yme
Skrevet (endret)

Og det å ikke føle det er naturlig å få noe oppi rompa kan gjelde like mange jenter som det kan gjelde gutter. Dette er rett og slett det mest generaliserende og dummeste innlegget jeg noen gang har lest her inne på Kvinneguiden.

Uenig med deg!

Fordi om menn ikke vil ha dildoer og fingre oppi rumpa under sex betyr ikke det at de er kjedelige i senga! Jeg hadde nok heller foretrukket en kamasutramester i senga enn en som er kun opptatt av seg selv under sexen og å få ting putta oppi rumpehullet sitt! Og hvis du tror at det er dildoer og fingre oppi mannens rumpe under sexakten er det som gjør det hele så mye bedre og spennende, ja da begynner jeg å lure på hvor bra og variert sex du egentlig har...

Og jeg må bare le... :lol: Generaliserende når man sier noe som ligger naturen til? Det er jo mer naturlig for damer å bli pult enn menn å bli pult, er det ikke? Det er jo naturen, slik vi er lagd. Derfor mer naturlig for oss (hetero)damer å ha analsex enn (hetero)menn. Dessuten er ikke rumpa en ekstra skjede men en tarm med en stram lukkemuskel ytterst som er helt stram og er ikke laget for at ting skal inn dit men ut av.

Jeg skjønner godt at menn ikke liker ting oppi der jeg...

Endret av Tanita
Skrevet (endret)

Man er hverken kjip eller kjedelig på grunnlag av at man ikke vil en bestemt ting. Hvis man derimot er uvillig til å forske ut ting man ikke kjenner fra før, så er man naturlig nok en lite eventyrlysten sexpartner. Jeg ville ikke hatt en slik partner, men det er min smak. Det kommer bl.a. an på hvor stor del av livet sexlivet ditt er.

Ellers så er det flere her som bruker det "farlige" begrepet "naturlig", uten helt å skjønne konsekvensene og de innebygde selvmotsigelsene i bruken av ordet. Folkens - "naturlig" er dønn uinteressant når det gjelder sex. Innen FORPLANTNING er det en faktor, men sex er blant mennesker 99% nytelse uten forplantning. Jeg skjønner hva dere mener når dere forsøker å forklare noe med grunnlag i at noe er mer eller mindre naturlig, men dette fungerer altså hverken som argumenter eller forklaringer på det nivået sex for nytelsens skyld ligger. Å bruke det begrepet på denne måten fordrer en intellektuell dybde og et nivå på debatten som (nesten) ingen her inne er i stand til, vil jeg tro. Og det er heller veldig lite interessant for en _diskusjon_ OM sex.

Endret av Helen
Skrevet

Det forumet her er ikke akkurat noe norsk stil, så jeg bryr meg mindre om å rette på skrivefeil, eller sjekke opp hvordan enkelte ord skrives.

Det eneste som tels er at folk greier å lese det som står, og så lenge jeg ikke kløner helt (dvs. ksdgfl wekfraejfok) så er jeg veldig fornøyd med megselv.

Om jeg derimot skal skrive bok, dikt, roman osv osv så passer jeg på rettskriving fordi det faktisk er betydningsfullt å få det riktig da.

Folk definerer ord på forskjellige måter... De fleste veit faktisk ikke hva ordet "naturlig" betyr. Det virker som de blander ordet med "vanlig", "normalt" osv... De to ordene er jo heller ikke så veldig bra ord å beskrive sånt med, å jeg veit ikke om noen andre ord man kan bruke.

Skrevet (endret)
Man er hverken kjip eller kjedelig på grunnlag av at man ikke vil en bestemt ting. Hvis man derimot er uvillig til å forske ut ting man ikke kjenner fra før, så er man naturlig nok en lite eventyrlysten sexpartner. Jeg ville ikke hatt en slik partner, men det er min smak. Det kommer bl.a. an på hvor stor del av livet sexlivet ditt er.

Ellers så er det flere her som bruker det "farlige" begrepet "naturlig", uten helt å skjønne konsekvensene og de innebygde selvmotsigelsene i bruken av ordet. Folkens - "naturlig" er dønn uinteressant når det gjelder sex. Innen FORPLANTNING er det en faktor, men sex er blant mennesker 99% nytelse uten forplantning. Jeg skjønner hva dere mener når dere forsøker å forklare noe med grunnlag i at noe er mer eller mindre naturlig, men dette fungerer altså hverken som argumenter eller forklaringer på det nivået sex for nytelsens skyld ligger. Å bruke det begrepet på denne måten fordrer en intellektuell dybde og et nivå på debatten som (nesten) ingen her inne er i stand til, vil jeg tro. Og det er heller veldig lite interessant for en _diskusjon_ OM sex.

Det er faktisk naturlig, og bruken min av naturlig i innlegget mitt er korrekt brukt! Du er her bare for å kverulere og bevise for andre at du har rettskrivinga di i orden. Her trenger man ikke bevise slikt.

Naturlig er noe som ligger i oss og jeg vil gjerne si at Naturlig IKKE er uinteressant når det gjelder sex, da vi drives av naturlige instinkter - noe som gjør oss til seksuelle vesen.

Å tisse og bæsje på hverandre eller å Rimme hverandre eller å stappe ting oppi rumpa til hverandre er ikke for alle noe som regnes som spennende og utforskende sex, men heller perverst, nasty, skittent og bare ekkelt. Deal with it, Rimmern! (Rimmer du, er det derfor du kaller deg Rimmern?)

http://www.nettavisen.no/tegneserie/striper

Endret av Helen
Skrevet

De menn som tenker "homo" i forbindelse med anal stimulering må være rimelig fra "bøgda" En jente stimulerer anus, og du tror du er homo fordi du liker det? Like dumt som å si at du må være fransk for å like vin

Skrevet

Hvem har sagt noe om at når en mann liker en finger i rumpa, er homo?

Skrevet

Det er uansett en ganske vanlig fordom. De aller fleste gutter og menn tenker nok at det ikke er noe de vil prøve fordi det kan forbinnes med homofili. (uansett hvor teit det måtte være)

Skrevet

kjæresten min gjorde dette på meg for litt siden, jeg syns det var herlig, i går sto vi i dusjen sammen, jeg gjorde det samme på han, virket som han likte det , men hvordan gjør man det "riktig" egentli ? sånn at han får mest mulig ut av det ? =)

• Liker 1
Skrevet

Eksen min ville ha en finger i ræven og jeg ville jo glede han men jeg husker fremdeles følelsen av den lille,trange lukkemuskelen rundt fingeren min og jeg hatet følelsen av det. Jeg tenner ikke på å stikke fingeren inn i et trangt hull og det vil uansett komme lukt på fingeren uansett hvor ren en er der bak. Jeg fikk fullstendig avtenning av hele greiene. En annen eks ville at jeg skulle knulle han med strap-on og det gjorde meg også avtent. En mann på rygg som skrever a la Rune Rudberg eller på alle fire med ræven i sky er ikke det jeg forbinder med maskulint.

Jeg har ikke et snev av dominans i meg og vil ha en mann som ikke liker at kvinnen penetrerer han. Det har jeg fått.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

hei, kona mi elsker på å spenne på seg strap on dildoen og pule meg i rompa, var litt rart til å begynne med, men du verden så deilig det er nå, særlig når hun da runker meg i tillegg til å bli pult i rompa, vi er veldigt nøye på hygienen, men du verden hvor godt det er,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...