Gå til innhold

Til Menn! Finger/Dildo i rumpa?

Til Menn! Finger/Dildo i rumpa?   

107 stemmer

1. 1. Til Menn! Kunne dere tenke dere å bli tatt i rumpa med en finger, dildo evt?

• Ja, det kunne jeg!
      65
    • Kanskje, kommer ann på situasjonen!
      26
    • Nei, ikke tale om!
      20

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhodet ikke. Jeg synes rett og slett ikke det er noe deilig. Hadde jeg likt det hadde det nok ikke vært noe problem ;)

Skrevet

Jente som drister seg til å svare:

Har ymtet og hintet frempå dette her til mange av mine kjærester, men ingen har gitt noen bra respons.. til jeg var sammen med en amerikaner som - mens jeg sugde ham - ropte "put a finger up my ass!". Joda, gjorde jo det da.. og trakk den ut FULL av bæsj. Haha! Det er er jo ikke vanlig da, jeg har fått flere fingrer og peniser i rompa selv uten noen ulykker, han var bare generelt veldig urenslig. Men det er altså første og siste gangen jeg gjorde det :fnise:

Virker ikke som gutter flest er så hypp på det, til og med min analfikserte kjæreste som ikke har noe i mot å stikke tunga opp i rompa mi sier at det ikke er noe han drømmer om. Men kanskje jeg må overtale litt, slik som andre frøkner her?

Men jeg har ikke så ekstremt lyst å gjøre det selv, bare hvis han ELSKER det!

Skrevet

Uhm....urenslig? Mener du at han skulle ha vasket seg inni ræva? Greit nok at man bør vaske seg både på innsiden og utsiden før man planlegger den typen sex, men det at man har dritt ytterst i tarmen har nok mer med hvorvidt man nettopp har vært på do, må på do, har forstoppelse o.l., enn det har med (u)renslighet å gjøre.

Men det er jo ikke særlig delikat :-)

Jeg tror imidlertid flere menn enn kvinner har psykiske sperrer og motforestillinger mot dette. Synd for dem. Å bli slikket og/eller fingret der kan være helt ubeskrivelig digg, så lenge timingen og resten er riktig.

Skrevet

Kjærsten min får panikk om jeg bare kommer i nærheten nedi der :ler: han liker det ikke i det hele tatt! Hjelper ikke uansett hvor mye jeg prøver å gjøre det på han

Skrevet

Da er det ikke det at han ikke liker det, men at han har en psykisk sperre som hindrer ham å i det hele tatt være åpen for tanken. Man er jo i sin fulle rett til det, men man går jo potensiellt glipp av noe.

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke giddi.

Uansett om jeg hadde syns det var digg så hadde jeg ikke gjort det fordi jeg hadde følt at det var feil.

Skrevet

Et eksempel på psykisk sperre og/eller homoangst/fobi :-)

Skrevet
Et eksempel på psykisk sperre og/eller homoangst/fobi :-)

Blanding av begge 2 tenker jeg.

Det er ikke en psykisk sperre jeg gidder å jobbe med å få vekk, siden det ikke akkurat hindrer meg i hverdagen hehehe

Skrevet

Utrolig deilig, er på denne måten jeg har hatt mine kraftigste orgasmer.. men jeg må få annen stimulering samtidig på penis, hvis ikke er det bare ubehagelig

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg liker det kjempegodt! Samboersken vet det også og jeg får både finger og en liten dildo i rumpa titt og ofte. Hun liker også å gjøre det på meg.

Nå fantaserer vi også litt om å få med en (bi)mann, slik at jeg kan få kjenne på ekte vare.

Gjest Gjest_Hmmm_*
Skrevet
Egentlig ikke helt enig med deg der, tror nok følelseslivet har litt å si også, at de f.eks. kan forelske seg osv. Men for en bonus de får med på kjøpet da.....

Tror det beste er å være bi jeg altså, tenk på alle mulighetene!

Eh...jeg tror i grunn at innlegget du kommenterte var ironisk ment!

Og følelseslivet har litt å si det også? Det er vel det som heller har mest å si! Med tanke på at det fortsatt finnes fordomsfulle mennesker her i verden/vårt samfunn, så er det vel ingen som hadde valgt å være den de er med mindre følelsene deres var såpass sterke.

Kjærlighet betyr lykke. Kjærlighet betyr mer enn sex.

Skrevet
Gutten min er veldig fiksert på sånn sex. Men ikke med sitt eget hull. Han tenner sinnsykt mye på å ta meg der å sånt. Å jeg er en av de jentene som virkelig IKKE liker det. Men går med på det fordi han liker det.

Har hørt at mange gutter liker det. Å prøvd å overtale han. Men han nekter. :P

Sånne gutter som det der hater jeg. De forventer at dama stiller opp med rompa si, men sin egen rompe - den skal ingen røre.

Og du liker ikke analsex, men gjør det pga. han? Altså, det er greit å "gi" og "ta" i et forhold, men å ha analsex til tross for at man ikke vil, det er å gjøre kjæresten bortskjemt og respektere seg selv alt for lite.

Hadde det vært noe han likte som ikke gikk ut over deg, hadde det vært en annen sak. Men det er jo nettopp det det gjør.

Jeg forstår meg heller ikke på sex-partnere som stadig vekk maser på og faktisk gjennomfører noe som de vet at partneren egentlig ikke vil, men bare gjør for å glede partneren. Hvordan klarer de å nye noe mens de vet at partneren misliker det? Jeg fatter og begriper ikke.

• Liker 1
Gjest FF, (mann 29)
Skrevet
Eh...jeg tror i grunn at innlegget du kommenterte var ironisk ment!

Og følelseslivet har litt å si det også? Det er vel det som heller har mest å si! Med tanke på at det fortsatt finnes fordomsfulle mennesker her i verden/vårt samfunn, så er det vel ingen som hadde valgt å være den de er med mindre følelsene deres var såpass sterke.

Kjærlighet betyr lykke. Kjærlighet betyr mer enn sex.

Ja du har rett. Det var ironisk ment, og jeg er helt enig med deg i at kjærlighet betyr mer enn sex.

Skrevet
Sånne gutter som det der hater jeg. De forventer at dama stiller opp med rompa si, men sin egen rompe - den skal ingen røre.

Og du liker ikke analsex, men gjør det pga. han? Altså, det er greit å "gi" og "ta" i et forhold, men å ha analsex til tross for at man ikke vil, det er å gjøre kjæresten bortskjemt og respektere seg selv alt for lite.

Hadde det vært noe han likte som ikke gikk ut over deg, hadde det vært en annen sak. Men det er jo nettopp det det gjør.

Jeg forstår meg heller ikke på sex-partnere som stadig vekk maser på og faktisk gjennomfører noe som de vet at partneren egentlig ikke vil, men bare gjør for å glede partneren. Hvordan klarer de å nye noe mens de vet at partneren misliker det? Jeg fatter og begriper ikke.

Er helt enig med deg.

Skjønner ikke hva som går igjennom partnerens hode jeg.Kan ikke bry seg så mye om den personen han har sex med.

Går en grense for å "gi å ta" ja..

Skrevet
Er helt enig med deg.

Skjønner ikke hva som går igjennom partnerens hode jeg.Kan ikke bry seg så mye om den personen han har sex med.

Går en grense for å "gi å ta" ja..

Godt å høre at det er flere som har samme verdisyn! :)

Det går en grense for å "gi og ta" ja, så absolutt. Og man skal alltid respektere andre personers "grenser". Er man nysgjerrig, lekelysten og vil forske ut litt, så er det jo greit å bli "overtalt" til å bli med. Men dersom man selv føler at det ligger en personlig grense der, så bør den respekteres helt og fullt ut. Partnere som ikke gjør det (både kvinner og menn) de er vel ganske selvsentrerte.

Og dersom man mener at det å "gi og ta" i et forhold også burde kunne sprenges disse personlige grensene, så må man jo i det minste da også finne seg i at ens egne grenser blir sprengt også. Men fyren dette gjaldt fikk tydeligvis ta dama i rompa (til tross for at hun ikke like det), mens hun ikke fikk røre hans rompehull (fordi han ikke likte det). Hvor ligger logikken i det? Forskjellsbehandling.

Skrevet (endret)

Det er forskjell på å putte noe i rompa til en jente og å putte noe i rompa til en gutt, rett og slett fordi at det er forskjell på oss....

Når en gutt har sex så er det vanligvis ingeting som blir putta inn i han... Det er han som putter.

Gutter penetrerer. Jenter blir penetrert... Å bli penetrert er å få noe putta inn i seg, å det ligger ikke veldig naturlig for de fleste gutter fordi det ikke skjer under et normalt samleie.

Homofobi har selvfølgelig også noe med saken å gjøre

Det betyr ikke at jeg mener man skal knulle dama i rompa om hu ikke vil det.

Edit: forandra "pult" til "penetrere" fordi folk har forskjellign definisjon på hva det er å pule

Endret av Yme
Skrevet
Gutter puler. Jenter blir pult... Å bli pult er å få noe putta inn i seg, å det ligger ikke veldig naturlig for de fleste gutter fordi det ikke skjer under et normalt samleie.

Jeg vet ikke om jeg er enig i den definisjonen, at det å bli pult = å få putta den inni seg. Hvis jeg rir mannen min og "styrer", da er det jeg som knuller han.

Det med finger oppi anus..Jeg er åpen for å få en finger selv, men jeg kunne aldri tenke meg å gi en finger, der har jeg en sperre.

Skrevet

Ja jøss, ikke å forakte det. Og det GÅR an å helgardere seg litt slik at det er renest mulig oppi der. Den hemmelige ingrediensen er vann. Finn ut resten sjøl. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...