KristiAmalie Skrevet 4. november 2008 #1 Del Skrevet 4. november 2008 Følger dere med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. november 2008 #2 Del Skrevet 4. november 2008 Nei, jeg har andre ting å gjøre på enn å se på noen bønder som løper rundt og lurer på hvem de skal ende opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weleda Skrevet 4. november 2008 #3 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Ja, jeg følger med Og dette skulle vel egentlig vært på tv og film.. Endret 4. november 2008 av Weleda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. november 2008 #4 Del Skrevet 4. november 2008 Nope. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 4. november 2008 #5 Del Skrevet 4. november 2008 Ja, jeg følger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 4. november 2008 #6 Del Skrevet 4. november 2008 Ja, ngenlunde. Silje+Andreas Ola+Dina(?) Guro+ ? Ragnhild + ?? Hm.. Vel, den "atletiske" Håvard som løper rundt med vannet sitt, synes det er fint å være sunn. Men synes jeg får litt frysninger av hele fyren. Han er så selvsentrert og selvinteressert hele tiden. Som om jeg som vegetarianer skulle sagt på gården "Nei, ingen skal ete kjøtt", så gjør han dette med Øl og diverse andre ting. Det er liksom ikke det å oppføre seg som en grønnsaks pappa som er verdens heteste Mann, nei og trønder Morten, GØYAL og søt. Men kanskje ikke de to? Kanskje han andre, men hvem er han? Han har jeg så vidt sett noe til enda. Men det er hvertfall Ragnhild sin situasjon som egentlig gjør Bonde romantikken i år litt "merkelig". De fleste andre er søte å følge med på Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #7 Del Skrevet 4. november 2008 Nei, jeg har andre ting å gjøre på enn å se på noen bønder som løper rundt og lurer på hvem de skal ende opp med. He he. Og de andre tingene innebærer altså å sitte og skrive innlegg på KG om tv-programmer du synes er kjedelige. Vel anvendt tid, gitt. Jeg ville kanskje lagt av meg den nedlatende tonen var jeg deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. november 2008 #8 Del Skrevet 4. november 2008 He he. Og de andre tingene innebærer altså å sitte og skrive innlegg på KG om tv-programmer du synes er kjedelige. Vel anvendt tid, gitt. Jeg ville kanskje lagt av meg den nedlatende tonen var jeg deg. Har jeg sagt at tiden var vel anvendt? Jeg ville lagt av meg den formanende tonen hvis jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. november 2008 #9 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg følger også med. Det er vanskelig å vite hvem Ragnhild kommer til å velge. Guro er jeg heller ikke sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristiAmalie Skrevet 5. november 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 5. november 2008 Ola velger ivertfall henne yngste blondina, det er lett å se på han. Silje og Andreas. Guro og han hun var på tur med sist. Ragnhild og gr.fyren/morten?. Fæl latter på hu Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papaya84 Skrevet 5. november 2008 #11 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg følger også med, syns det er kjemepkoselig jeg:) tror Ola og hun yngste blondinen finner hverandre, Ragnhild og han morsomme trønder mannen (de er nok litt forskjellige, men tro det hadde blitt morro for dem), hun blonde velger kanskje han mørke snekkeren, mens hu siste har jeg ikke ide om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå