missfidget Skrevet 14. juni 2003 #1 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg selv bruker Escada Fruit Punch for tiden, men har hørt om Escada Chiffon Sorbet og Anna Sui Dolly Girl som høres herlig ut! Hva bruker du akkurat nå til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. juni 2003 #2 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg er veldig glad i Christian Diors sommerduft, en annen utgave av Jadore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 14. juni 2003 #3 Del Skrevet 14. juni 2003 Den siste parfymen jeg brukte var en fra D&G (kjempegod duft), men nå har jeg dessverre blitt allergisk så jeg tåler ikke parfyme lenger . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 14. juni 2003 #4 Del Skrevet 14. juni 2003 I dag tok jeg på meg: Pacco Rabanns - Paris - 'Ultraviolet'. Den er litt sånn...uhmm...frisk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 14. juni 2003 #5 Del Skrevet 14. juni 2003 Har tidligere (inntil i går) brukt 212. I dag falt jeg for fristelsen; kjøpte den nye La Coste. Sommerlig og frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juni 2003 #6 Del Skrevet 14. juni 2003 l`eau de Issey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 15. juni 2003 #7 Del Skrevet 15. juni 2003 Synes Jadore sommerduften er ganske god, ellers bruker jeg stort sett Escada Ibiza Hippie, deilig sommerlig og frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tweetie_20 Skrevet 15. juni 2003 #8 Del Skrevet 15. juni 2003 Elsker Oceanus fra The Body Shop :D Den i turkis flaske....lukten av sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 15. juni 2003 #9 Del Skrevet 15. juni 2003 Naomagic er faktisk veldig søt og god. (:o Trodde ikke at Naomi Campbell-parfymene var noe særlig, men denne liker jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 15. juni 2003 #10 Del Skrevet 15. juni 2003 har nettopp kjøpt meg Ralph fra ralph lauren. den er ganske søt, men også frisk og jeg synes den er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 16. juni 2003 #11 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg bruker Jil Sander Sun. Synes den er kjempegod om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 16. juni 2003 #12 Del Skrevet 16. juni 2003 Veldig glad i By Dolce&Gabana! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi Skrevet 16. juni 2003 #13 Del Skrevet 16. juni 2003 NOA her......Bare helt nydelig...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 16. juni 2003 #14 Del Skrevet 16. juni 2003 Om sommeren liker jeg friskere parfymer enn ellers i året, unntatt på kveldstid. Favorittene er: *DKNY *D&G Light Blue *Davidoff Cool Water Woman *Jil Sander SUN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #15 Del Skrevet 16. juni 2003 Coco mademoiselle fra Chanel er helt fantastisk. Har den både i Au de parfum og body lotion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 16. juni 2003 #16 Del Skrevet 16. juni 2003 Husk på at parfyme med alkohol og sol ikke passer sammen! Alkoholen i parfymen kan gi pigmentflekker på huden, og det er ikke pent. Mange parfymer kommer i sommerutgaver, som ikke inneholder alkohol og trygt kan brukes i solen. Min favoritt i sommervarmen er Hot Coture EdT fra Givenchy i sommerversjon, den lukter ikke så sterkt som originalen (som var EdP), men den lukter søtere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 16. juni 2003 #17 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg fikk en prøve på La Costes nye parfyme sist jeg var i parfymeriet. Den var frisk, lett og sommerlig - akkurat som jeg liker. Håper jeg finner den i Taxfree-butikken når vi reiser til syden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 17. juni 2003 #18 Del Skrevet 17. juni 2003 Bruker Lacoste Pour Femme. MEN jeg vil kjøpe meg en ny sommerlig duft i sommer. Jeg får snuse meg litt rundt å lete. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 17. juni 2003 #19 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg må bare si at det å lete etter en god parfyme er ganske vanskelig. Alt lukter det samme etter mye sniffing. En dag så er ikke duften så god, men hvis du går tilbake dagen etter å lukter på samme lukta, så er den helt annerledes. Jeg blir helt ør i hodet jeg, billig rus!!!! Dette blir gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå