pratejent Skrevet 26. november 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har i dag vært litt tankefull. Det er ikke enkelt å kommunisere med det motsatte kjønn og forstå seg på tankene deres. DERFOR - er jeg glad for at jeg kan snakke med venner av motsatt kjønn som kan tolke og forklare meg hva som blir ment. Nå er jeg ikke så forvirret mere, og jeg skal ta ting med ro Prøve i hvert fall hihi Ellers så er jeg en smule skolelei for tiden - det er kjedelig å sitte på forelesningene og jeg er ikke særlig flink til å gjøre lekser. Men heldigvis for en god gruppe og gode venner der også! Jeg er heldig som har dere! Godt å ha venner når en "dude" er i tankene mine, og han i tillegg er mye borte. Pluss det er godt å ha gode venner generelt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingrediens Skrevet 27. november 2008 #22 Del Skrevet 27. november 2008 Vel, duden jobber mye. Svært mye. Jeg er litt usikker på hvordan jeg stiller meg til et forhold med en person som er lite hjemme. Om det er noe for meg, og om det virkelig kan fungere? Må berre kommentera da! Som du sikkert har skjønt bur eg ilag med ein vekependlar, og eg må berre sei at eg tippe det kjem til å fungere! SÅ klart, det kan jo vera at du absolut ikkje liker det, men det er nok berre ein vanesak som du heilt sikkert blir vant med! Eg har hatt det slik heilt sidan me flytta i lag. I tilegg flytta eg til Ålesund og gjekk siste året på vidaregåande der, for at me sku få vera for oss sjøl når han fyrst kom heim! (Kjem opprinneleg frå Molde). Menmen! Må berre nett fortella *e kjempe gla og fornøgd*! Me har hatt lyst på barn lenge og i dag viste graviditetstesten positiv!!!!!!!! Eg blei så glad at eg knapt nok ville gå på jobb!! Så, no kan eg HÅPE at sambo sluttar å bli vekependlar, sjølv om eg har mine tvil! hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratejent Skrevet 27. november 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 27. november 2008 Må berre kommentera da! Som du sikkert har skjønt bur eg ilag med ein vekependlar, og eg må berre sei at eg tippe det kjem til å fungere! SÅ klart, det kan jo vera at du absolut ikkje liker det, men det er nok berre ein vanesak som du heilt sikkert blir vant med! Eg har hatt det slik heilt sidan me flytta i lag. I tilegg flytta eg til Ålesund og gjekk siste året på vidaregåande der, for at me sku få vera for oss sjøl når han fyrst kom heim! (Kjem opprinneleg frå Molde). Menmen! Må berre nett fortella *e kjempe gla og fornøgd*! Me har hatt lyst på barn lenge og i dag viste graviditetstesten positiv!!!!!!!! Eg blei så glad at eg knapt nok ville gå på jobb!! Så, no kan eg HÅPE at sambo sluttar å bli vekependlar, sjølv om eg har mine tvil! hihi! Ja, jeg håper at det bare er rart fordi det er uvant for meg - jeg vil jo gjerne utforske dette mer og se om det kan bli et forhold ut av det Kjempekjekt at du har fått positiv test! Krysser fingrer og tær for at det går fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratejent Skrevet 27. november 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har egentlig ikke så mye nytt å komme med i dag, er bare sliten og trøtt etter en lang uke, men jeg kan nå ramse opp litt; - Jeg har fått sansen for bandet Electric Light Orchestra - digger det! - Jeg fikk en telefon presset på meg i dag som jeg ikke følte for å ta - jeg la på. Min mor ble selvsagt sjokket og syntes det var kanonfrekt, noe det muligens var, men jeg hater å få beskjed om hva jeg skal gjøre innimellom. Og jeg følte _ikke_ for å snakke i telefon. - Jeg er hissig og kan få slike små sint-utbrudd som barer varer et raskt øyeblikk og så gå over igjen. Rart, men slik er det nå iblant. - Sånn at det er sagt er jeg også ganske tålmodig og snill. som oftest - Hva er dealen med at alle er gravide/får barn for tiden? Man blir jo nesten verpesyk - og det uten fast følge! Men nå er i hvert fall "planen" at jeg ikke skal ha barn før endt utdanning, så det skjer ikke noe ennå jaja, da ble det visst noe i kveld også. God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratejent Skrevet 29. november 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg er egentlig litt forbannet atm. Og det føler jeg at jeg har rett til. Jeg sendte en sms til duden i går kveld, siden han ikke tar kontakt selv, der jeg skrev "husk på meg.". En stund etter det ringte han, det eneste han egentlig sa, var at han skulle si god natt, han var på julebord, de andre ventet på ham og han måtte gå. Veldig romantisk. Nei, jeg ble egentlig litt paff, hvorfor ringe for å si at du er på julebord? Hvorfor ikke fortelle hvor du er, om du har det bra, om du faktisk er nysgjerrig på om jeg har det bra osv. Neida, bare si at du er på julebord du. Og at kompisene dine venter på deg og du ikke har tid. Det er greit det. Nei, jeg sendte sms i dag med at han må bli flinkere å ta kontakt mer enn en gang i skuddåret. Jeg sitter ikke her som en hvilken som helst og bare venter på at han skal komme tilbake og alt er ok. Det er ikke sånn jeg er. Jeg kan finne meg noen andre som faktisk bryr seg om meg om det skal bli på denne måten. Ingen flamme uten ild! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratejent Skrevet 29. november 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 29. november 2008 Vel, jeg fikk snakket med en venninne om temaet, så nå har jeg fått roet meg ned. Det faktum at han faktisk ringte meg da han var på julebordet er et godt tegn. Men, jeg vil ha mer. Mye vil ha mer og mange vil ha fler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratejent Skrevet 29. november 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 29. november 2008 god kveld;) Jeg lurer på om jeg er problemet i alle mine forhold - det ender nesten alltid på samme måte - at jeg maser og det blir slutt. Eller, jeg gjør det slutt. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro eller gjøre lenger, jeg tror ikke jeg skal prøve å gjøre så mye, fordi det har en tendens til å bli litt "over the top". Jeg vet jeg har sagt det før og flere ganger, men jeg må begynne å ta ting litt mer med ro, ikke stresse så fælt, jeg skremmer mannfolkene bare bort i stedet! Kanskje jeg burde vært singel og bare hatt meg med noen tilfeldige? Neh, jeg gidder ikke det, liker forhold mye bedre Heldigvis Såe, jeg henger fortsatt i tråden - jeg venter fortsatt på duden. Nøkkelordet er "fortsatt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratejent Skrevet 30. november 2008 Forfatter #28 Del Skrevet 30. november 2008 I dag skal jeg på søndagstur med to gode venninner - det blir kjekt! :D Jeg har ellers fått pratet med duden min (<---faktisk) og vi skal ta det rolig fremover til han kommer hjem, sånn at vi får tid til å bli kjent med hverandre og være sammen. Ting ordner seg faktisk for snille piker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratejent Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #29 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg er sur i dag. Hvorfor? Nei, si det. Noen ganger bare våkner jeg opp og er sur, noe som vanligvis varer helt til neste dag - da er jeg bra igjen. Og på en sånn sur dag passer det egentlig veldig dårlig å være med min mor - hun går meg så på nervene! Jeg har stadig oppdaget i det siste at hun er en av de minst fordomsfrie og tolerante personene jeg har i min omgangskrets - om ikke hun hadde vært min mor, men bare en bekjent, hadde jeg ikke hatt kontakt med henne. Slike mennesker har jeg vondt for å like - jeg er selv svært åpen og tolerant, jeg godtar at andre liker ting som jeg kanskje ikke liker så godt. Årh, hvorfor er vi så forskjellige? bare fordi det er sånn, vil jeg tro. Jeg kan bare være glad for at jeg ikke har blitt sånn selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå