Arwen Skrevet 15. juni 2003 #21 Del Skrevet 15. juni 2003 Har forresten sendt mail til NRK og bedt de sende den igjen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 15. juni 2003 #22 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg syns A.Moe sin er mye bedre enn Dinas.. Etter å ha sett videoen til Dina, trakk hele låta enda mer ned.. Noe så dårlig.. Men men.. Synger selvsagt med for det Virgo.. Ø brukes mye i uttaler i det amerikanske språket, og ikke for å snakke om det britiske.. Der er det jo Ø i annenhvert ord.. Nå vet jeg ikke hvilken versjon du har, men på de tre jeg har synger han (the wolf) bare dette : Well Im the wolf let me in, let the party begin. Im the wolf let me in - Let me in.. The end.. Bortsett fra den korte innledningen da, men der er jo ingenting uklart.. Once upon a time........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. juni 2003 #23 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg syns A.Moe sin er mye bedre enn Dinas.. Etter å ha sett videoen til Dina, trakk hele låta enda mer ned.. Noe så dårlig.. Men men.. Synger selvsagt med for det Virgo.. Ø brukes mye i uttaler i det amerikanske språket, og ikke for å snakke om det britiske.. Der er det jo Ø i annenhvert ord.. Nå vet jeg ikke hvilken versjon du har, men på de tre jeg har synger han (the wolf) bare dette : Well Im the wolf let me in, let the party begin. Im the wolf let me in - Let me in.. The end.. Bortsett fra den korte innledningen da, men der er jo ingenting uklart.. Once upon a time........... Nå har jeg lastet ned flere versjoner for å høre om det er forskjell og det er det jo .. Men ...altså ....jeg legger godviljen til - og hvis jeg skylder på at han har et veldig utydelig språk . Eller at han synger en snodig dialekt - så kaaaan den derre Ø lyden som for meg høres ut som grynting - rett og slett vere"let me IN " ..Bare at det høres ut i mine ører som "let me Ø" eller " like the urge" Synes det er snodig at et så enkelt ord som IN kan utales såååå ekstremt utydelig ..men mulig det er en slags slang som er populer der borte ...... Uansett ....takk for hjelp med tolkingen ..hadde ALDRI greid å gjette at det var IN han sang .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. juni 2003 #24 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg stusset også på hva han sang, men fant ut ar det mest logiske måtte jo uansett være IN, for det er jo det han vil! Han vil inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 15. juni 2003 #25 Del Skrevet 15. juni 2003 Dere er så morsomme.. Skjønner ikke at dere ikke hører det jeg .. Men men.. En hører det en vil høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juni 2003 #26 Del Skrevet 16. juni 2003 Begge sangene er STYGGE og jeg kommer aldri til og like dem. Men, det er jo bare fint om andre finner glede i dem..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 16. juni 2003 #27 Del Skrevet 16. juni 2003 TAKK Virgo for at du spurte hva han synger. I mine ører synger han "let me øn" og jeg har irritert meg grenseløst. Det er altså let me IN han prøver å si. Liker forresten ikke versjonen no' serlig. Er de virkelig amerikanske? Regna faktisk med at de var norske fordi de i mine ører hadde så dårlig uttale. Ikke bare "let me øn" men hele greia. Og dama synger jo IKKE bra da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. juni 2003 #28 Del Skrevet 17. juni 2003 Nei de er ikke amerikanske. Det er en trønder som står bak versjonen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå