Gå til innhold

Hodekaos


Maryell

Anbefalte innlegg

Hm...

Vet ikke helt hvordan dette prosjektet blir...

Ting er kaos for tiden, kan hende det hjelper å lufte litt her?

Sove nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lunalu! :) Jeg tror det kan hjelpe, er verdt et forsøk i alle fall :)

Akkurat nå er det så mye tanker og bekymringer at det rett og slett ikke er plass til alt, det har endt med at jeg egentlig bare skyver det unna i den grad det er mulig.

Dette veiskillet er utrolig tøft, jeg skulle ønske jeg kunne få bare et lite glimt av fremtiden så det hadde blitt litt lettere å velge.

Men det må jo ordne seg tilslutt, på et vis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, det høres ut som om du har mye å stri med! Husk at bekymringer ofte blir mindre om du har noen gode venner å dele de med! Hvis ikke du ønsker det, så kan du prøve å skrive ned de tre største bekymringene, og så de tre minste.. kanskje du finner ut at de minste bekymringene trenger du ikke bruke så mye energi på!!!

Husk: et veiskille fører til at en dør lukkes, men mange nye kan åpnes!!! Stoooor klem til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode råd, Lunalu!

Du har helt rett, det hjelper å dele og å få sett ting fra et litt annet perspektiv.

Skal prøve tipset om å skrive ned bekymringer, hørtes lurt ut :)

Du er snill du :):klem:

Jeg har vel satt meg selv i denne situasjonen, på en måte.

Jeg har verdens beste samboer, hvorfor er ikke det nok? Alt var liksom klart og fremtiden var planlagt. Helt til denne andre dukket opp, og av en eller annen grunn så klarer jeg ikke å la det ligge. Men det er ikke ukomplisert det heller. (Jeg har forøvrig holdt meg relativt bra på matta) Det har faktisk snart gått ett år med dette frem og tilbake greiene. Men nå ligger ting til rette for at valget må tas, og jeg er livredd for å velge feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skjønner at du synes dette er vanskelig. vanskelig valg å ta - fordi det er så mye følelser involvert. Uansett valg så kommer dere alle tre - på en eller annen måte - å bli såret. Og det er jo en følelse en vil unngå både for seg selv og andre. Men jeg synes det er fint at du har bestemt deg for å velge. - Hvis du har hørt en kjempe spennende hemmlighet - hvem ser du for deg at du forteller den til.... Hvis du har vunnet en ferietur til Mexico - hvem sitter du på flyet sammen med.....?!

Stakkars, du må ha tusen tanker i hodet. Her kommer en kjempe klem til deg :klem1: Husk å ta deg tid til å tenke på andre ting også!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tusen takk for gode råd og ord Lunalu, det setter jeg stor pris på! :)

Jeg tror nok jeg vet hvem jeg ville fortalt hemmeligheten til... Men det er bare så forbanna vanskelig å såre noen man er så inderlig glad i!

Jeg tror nok kanskje jeg er litt klokere over helgen... Det ligger an til det.

Sover utrolig dårlig om natta, våkner opp og kaldsvetter med gjennomvåt dyne.

Det er nok rot nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper helga sender deg all klokskap og lykke!!! Husk at du uansett ikke (i lengden) kan gjøre noen andre lykkelig hvis du ikke er det selv!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...