Gjest Odense Skrevet 3. november 2008 #1 Del Skrevet 3. november 2008 Lurer på å bestille meg en slik jakke på nettet, men er så usikker på str. Bruker M tilvanlig, med det står på siden at det tilsvarer 40/42 på CG jakken.. Er redd det kan bli stort..S tilsvarer 38, men er litt redd armlengden kan bli kort.. Er så usikker..Noen som har denne jakka og kan hjelpe meg litt på vei? Bor ikke i en by hvor de selger denne jakka, så kan ikke prøve den noe sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me Skrevet 3. november 2008 #2 Del Skrevet 3. november 2008 Da jeg prøvde den var den helt normal i str. Bruker vanligvis str s og måtte ha s i den. kjempefin jakke, men jeg endte opp med peak i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. november 2008 #3 Del Skrevet 3. november 2008 hvor bestiller du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 3. november 2008 #4 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Jeg har en annen Canada Goose-parka, den som heter Trillium, og har 2XS. Jeg bruker normalt str 34 og er bred over skuldrene (har flere jakker i 36), og denne er temmelig romslig, så jeg vil si de er store i størrelsene. Men det varierer muligens fra modell til modell. Jeg kjøpte min hos sportsnett.no Endret 3. november 2008 av Deception Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nienna_* Skrevet 10. april 2009 #5 Del Skrevet 10. april 2009 Noen andre som har denne jakken og vet hvordan den er i str? Må man gå ned like mye som i de andre modellene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_vimsa_* Skrevet 12. april 2009 #6 Del Skrevet 12. april 2009 Hei. der er ganske "normale" i str. Jeg er stortsett m/L og valgte L i denne, er jo tross alt en vinterjakke og bedre å ha den litt stor. Dette er en jente modell, så de er mye mindre i str en de vanlige, har xs i den andre goosen jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 31. august 2009 #7 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har en annen Canada Goose-parka, den som heter Trillium, og har 2XS. Jeg bruker normalt str 34 og er bred over skuldrene (har flere jakker i 36), og denne er temmelig romslig, så jeg vil si de er store i størrelsene. Men det varierer muligens fra modell til modell. Jeg kjøpte min hos sportsnett.no Hei Jeg er på utkikk etter Trillium parkaen, men finner den ikke på sportsnett.no. Vet du om andre steder som selger den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå