Gå til innhold

Canada goose solaris parka

Gjest Odense

Anbefalte innlegg

Lurer på å bestille meg en slik jakke på nettet, men er så usikker på str.

Bruker M tilvanlig, med det står på siden at det tilsvarer 40/42 på CG jakken..

Er redd det kan bli stort..S tilsvarer 38, men er litt redd armlengden kan bli kort.. Er så usikker..Noen som har denne jakka og kan hjelpe meg litt på vei?

Bor ikke i en by hvor de selger denne jakka, så kan ikke prøve den noe sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg prøvde den var den helt normal i str. Bruker vanligvis str s og måtte ha s i den. kjempefin jakke, men jeg endte opp med peak i stedet.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg har en annen Canada Goose-parka, den som heter Trillium, og har 2XS. Jeg bruker normalt str 34 og er bred over skuldrene (har flere jakker i 36), og denne er temmelig romslig, så jeg vil si de er store i størrelsene. Men det varierer muligens fra modell til modell.

Jeg kjøpte min hos sportsnett.no

Endret av Deception
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Nienna_*

Noen andre som har denne jakken og vet hvordan den er i str? Må man gå ned like mye som i de andre modellene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_vimsa_*

Hei.

der er ganske "normale" i str. Jeg er stortsett m/L og valgte L i denne, er jo tross alt en vinterjakke og bedre å ha den litt stor. Dette er en jente modell, så de er mye mindre i str en de vanlige, har xs i den andre goosen jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_Maria_*
Jeg har en annen Canada Goose-parka, den som heter Trillium, og har 2XS. Jeg bruker normalt str 34 og er bred over skuldrene (har flere jakker i 36), og denne er temmelig romslig, så jeg vil si de er store i størrelsene. Men det varierer muligens fra modell til modell.

Jeg kjøpte min hos sportsnett.no

Hei

Jeg er på utkikk etter Trillium parkaen, men finner den ikke på sportsnett.no. Vet du om andre steder som selger den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...