Gjest sola Skrevet 14. juni 2003 #1 Del Skrevet 14. juni 2003 tenkte det kunne være allright å se hvor mye folk her inne jobber jeg , altså hvor stor stillingsprosent dere har og om dere har noen ekstrajobb i tillegg. og evt jobber dere begge full stilling ( altså dere som er gift eller samboer) selv skal jeg fra høsten jobbe 100% stilling + at jeg jobber 2 helger i måneden 8) så fra da jobber både mannen min og jeg i fulle stillinger sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 14. juni 2003 #2 Del Skrevet 14. juni 2003 Jobber full stilling og fra 35-55 timer/uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 14. juni 2003 #3 Del Skrevet 14. juni 2003 Rett før jeg ble syk jobbet jeg mye. Uhmm..sånn....min. 40 timer uke og max...60 timer uke. Det var sånn at på slutten fikk jeg dårlig samvittighet om jeg gikk etter 8 timer på jobben. Litt sykt, men ..(HAHA!) er jo syk nå.....urk..ja, vel, jo du skjønner....Det blir nok mye, eller jeg VET det mye som ligger å venter på meg i neste uke, da er det full rulle...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. juni 2003 #4 Del Skrevet 14. juni 2003 Nå jobber jeg 40 timer pr uke, men skal kutte ned litt på arbeidstiden når jeg blir friskmeldt. Tidligerer jobbet jeg ca 60-70 timer pr uke (i perioder) og kan ikke fatte hvordan jeg holdt ut med tre jobber. Ble mye penger av det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2003 #5 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg jobber som ekstravakt og pleier å ta 3-4 vakter hver uke. Det varierer mye, fordi noen ganger de trenger ingenting og noen ganger mangler de mange folk. Jeg regner med 60-70 timer per måned, og har en 6-åring som går ikke i SFO heller, så det virker greit for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 14. juni 2003 #6 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg har alltid ligget på mellom 40 og 80 timer per uke. Nå jobber jeg ca 40 t på min ene jobb fast,og fra 7 til 15 på min andre. Så en 50-60 timer i uken da omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 14. juni 2003 #7 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg har vanlig arbeidsuke. 37,5 timer, er det ikke det det er? Mannen min jobber også 100 prosent stilling, men tar innimellom vakter om søndagene også. Han er journalist ,og jobber mye med fotball (som jo stort sett foregår i helgen). Jeg føler ikke for å jobbe noe mer. Koser meg med den fritida jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 14. juni 2003 #8 Del Skrevet 14. juni 2003 Før jeg ble sykemeldt (pga en fallskade) jobbet jeg 100% og studerte 100 % via Internett i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 14. juni 2003 #9 Del Skrevet 14. juni 2003 100% stilling, men blir ofte mer. (Mot noe avspasering, og resten batre fordi jobben krever mye mer tid enn vi blir betalt for..) Jobben krever så mye at jeg hr ikke sjans til å ha enda en jobb ved siden av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. juni 2003 #10 Del Skrevet 14. juni 2003 100% (37,5 timer per uke). Kjæresten jobber også 100%, dog en del mer timer per uke. Fra neste år kommer jeg kanskje til å ta noen ekstravakter (helg/natt) på sykehjem i tillegg, samt å ta enda et fag som privatist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browneyes Skrevet 14. juni 2003 #11 Del Skrevet 14. juni 2003 Har 100% stilling, men jobber mye overtid. Jobber mellom 45-60 timer hver uke og også endel i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. juni 2003 #12 Del Skrevet 14. juni 2003 Jobber 100% stilling, det er 37,5 timer per uke. Sambo jobber også 100% stilling. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. juni 2003 #13 Del Skrevet 15. juni 2003 Jobber 100% nå i sommer + så mye overtid jeg bare gidder. Orker IKKE jobbe i helgene, for da skal jeg ha fri. Til høsten blir jeg student. Sambo har fast jobb, 100% stilling. Blir mye overtid, men det varierer fra uke til uke hvor lenge han sitter over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 15. juni 2003 #14 Del Skrevet 15. juni 2003 I den jobben jeg har nå jobber jeg 85%. Har gjort det siden jeg begynte etter permisjon august 2002. Har akkurat fått tilbud om ny jobb, når jeg begynner der til høsten vil jeg gå opp til 100% stilling igjen. Mannen jobber også 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 15. juni 2003 #15 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg jobber 30 timer i uka, altså 80%. Det er "mot min vilje", jeg søker annen jobb, ønsker fulltid. Sambo jobber 100%, eller, dvs, han har provisjonsbasert jobb han. Jobber fulltid, men ingen bryr seg om han går tidelig en dag, eller kommer sent, tar lang lunsj, eller jobber hele lunsjen. Jeg vurderer nesten å ta en helgejobb, en ettermiddagsjobb, og gå med avisene før jobb, bare for å få økonomien til å gå rundt, men enn så lenge nøyer jeg meg med å sende jobbsøknader.... (fulltidsstillinger altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 16. juni 2003 #16 Del Skrevet 16. juni 2003 Jobber 100%, altså 40 timer i uka. I tillegg kommer eventuell overtid, noe som varierer fra 0-10 timer i uka. Sambo jobber også 100%, og der kan det også bli lange dager... Vel, vi er bare oss to, og da går det greit. Men når vi en gang i fremtiden får barn så er det uaktuelt at vi begge jobber så mye som vi gjør nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 16. juni 2003 #17 Del Skrevet 16. juni 2003 Jobber 100% stilling, det er 37,5 timer per uke. Mannen jobber også 100% stilling. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 16. juni 2003 #18 Del Skrevet 16. juni 2003 Jobber 100% + overtid (i snitt 1-2 timer i uka) + timer som jeg får til avspasering (i snitt 10-15 timer i uka). I tillegg studerer jeg 75%. Mannen min jobber 100%, har det samme som meg i overtid/avspasering (flex). Han studerer også i tillegg. Og nei; vi har ikke barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #19 Del Skrevet 17. juni 2003 Arbeid: 100 % Organisasjonsarbeid: ca 10 timer i uka i snitt Frilanser: varierer veldig etter hvor mye jeg reiser, men denne uken ble det ca. 20 timer foran PC`n Går nå over i ny jobb (akademisk stilling), hvor jeg vet fra erfaring at det blir mye overtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 17. juni 2003 #20 Del Skrevet 17. juni 2003 Har 100% stilling + ubetalt overtid når det trengs. Nå er jeg heldigvis så heldig at jeg kan jobbe overtid hjemme sånn at jeg kan dra hjem, spise middag og så sette meg til å jobbe igjen senere. Tar ut litt avspasering sånn inne i mellom hvis jeg har jobbet mye ekstra i en periode. Min samboer har også 100% stilling + litt ovetid i ny og ne, da betalt da han har timelønn. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå