Bertha Skrevet 14. juni 2003 #1 Del Skrevet 14. juni 2003 *slettet* (usj... det var visst litt vel tidlig på morgenkvisten, ja) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 14. juni 2003 #2 Del Skrevet 14. juni 2003 Litt problemer på morgenkvisten Bertha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 14. juni 2003 #3 Del Skrevet 14. juni 2003 Ja, ja, sånn kan det gå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 14. juni 2003 #4 Del Skrevet 14. juni 2003 Ta deg en kjeks du, Bertha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 14. juni 2003 *tygge* *tygge* Jepp, det hjalp med ei kjeks etter nattens relativt fuktige opplevelse... Dagens motto: Bland ei øl og vin og sprit, for da vimser Bertha hit og dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. juni 2003 #6 Del Skrevet 14. juni 2003 Skjønte det var noe da jeg kjente hvitløklukten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 14. juni 2003 Hvitløk??? Dette er ikke mobbe-tråden, Hilde :fy: Dessuten har garantert gammal-vin-øl-cider-cognac-icetea-kaffe-gin ånden min knekt enhver løklukt som noen sinne måtte ha vært der. Forøvrig: Nu går alt så meget bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 15. juni 2003 #8 Del Skrevet 15. juni 2003 Var ikke mobbing, Bertha. Jeg liker hvitløk og også lukten av den. Kan lukte ille når den kommer ut med svette, men hvitløkånde plager meg ikke. Skulle bare si at jeg skjønte du var der når lukten kom ! Dessuten så erter man bare dem man liker godt ! Så det så ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 15. juni 2003 *mumle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå