Gå til innhold

Da har jeg gjort min lille innsats på sukker.no

Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint! Jeg har møtt kvinnen i mitt liv på sukker, hun laget en konto på sukker samme dag som vi ble kjent, jeg tror kontoen hennes ble en uke gammel ;)

Husk å definer hva du er ute etter, ihvertfall hvis du er ute etter forhold for det fins mange gutter som bare er ute etter en ting. Om du er ute etter mer så vær på vakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Så fint! Jeg har møtt kvinnen i mitt liv på sukker, hun laget en konto på sukker samme dag som vi ble kjent, jeg tror kontoen hennes ble en uke gammel ;)

Husk å definer hva du er ute etter, ihvertfall hvis du er ute etter forhold for det fins mange gutter som bare er ute etter en ting. Om du er ute etter mer så vær på vakt.

hehe, takk for tipset. Jeg er ikke på det stadiet ennå da. Har sendt litt meldinger, men vet jo ikke om jeg en gang kommer til å være tøff nok til å møte noen når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nettdater
Plutselig finner du en som du ikke kan la vær å treffe :) Du får si ifra!

Jeg fant kjæresten min på nettet.. Det måtte noen feiltrinn til før jeg traff han, og jeg møtte han når jeg var i ferd med å gi meg helt. Kan lage en liten bok om rare treff (selv om jeg kun traff en seks syv stykker)..

Tror det er viktig å være ærlig med seg selv og den andre når man blir helt sikker på at det ikke er noe liv laget... Så kan man gå videre begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg synes i hvertfall 5 minutter er nok som første møte. Kan gjerne møtes på byen også, der man har venner rundt seg og det ikke blir så rart hvis kjemien skulle være dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler å sette av litt mer enn 5 min :)

Men! Å avtale en kort date kan være greit, ja. Så kan dere heller utvide hvis det viser seg at kjemien stemmer. Sånn gikk det for meg...vi avtalte et kjapt treff på et typisk lunsjsted, og når vi så møttes sa det bare klikk, og så forandret vi planene. Enden på visa var en fem timers middag (vi holdt på å drive servitøren fra vettet, det tok oss en time å bestille og vi glemte bort maten mens vi pratet), en bytur etterpå og nestenskandale i en av byens parker. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at jeg må gjøre noe for å møte gutter når jeg uansett bare sitter her hjemme og ikke gjør noe.

Velkommen :)

Kanskje vi sees på Sukker eller på Sukkerfesten på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Velkommen :)

Kanskje vi sees på Sukker eller på Sukkerfesten på lørdag :)

Jeg har vært på sukker noen måneder da, men sukkerfest har jeg ikke prøvd ennå, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på sukker noen måneder da, men sukkerfest har jeg ikke prøvd ennå, hehe.

En gang må jo være den første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du mange svar på Sukker da, Stjernedryss?

Jeg har lagt bilde på profilen min på Sukker for et par dager siden, men til min skuffelse har jeg kun fått et par meldinger. (Har også selv skrevet til to, men ingen svarte). Trodde det var vanlig med mange henvendelser til jenter, jeg.

Hvis det er så dødt der, tror jeg ikke jeg gidder. Da har jeg nok større sjanser i det virkelige liv, tross alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig noe bedre enn en vanlig kveld på byen da?

Alle er i alle fall single og på utkikk etter en kjæreste, du slipper alle de ekle gifte mennene *lol*

...og kanskje du møter meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle er i alle fall single og på utkikk etter en kjæreste, du slipper alle de ekle gifte mennene *lol*

...og kanskje du møter meg :)

Er det ikke naivt å tro at alle på Sukker er single? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kitteh_*

Håhå, det er nok av folk som egentlig er i forhold på sukker også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde profil for litt siden for å åpne litt horisonter i min single tilværelse, fant fort ut at det lønnet seg å bli Superbruker (betale for det..) fikk mye mer i innboks og mye besøk på siden. Synd de fleste er fra Oslo-området da men. Hadde en profil der for lenge siden uten å være Superbruker og da var det ganske kjedelig.. lite post osv. ( hehe må presisere at jeg ikke jobber for Sukker med å markedsføre for Superbruker-tingen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det ikke naivt å tro at alle på Sukker er single? ;)

Jo, det er naivt :), og langt fra de faktiske forhold :)

Mente vel egentlig at de fleste på festene i alle fall er single :)

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...