Gå til innhold

Den syngende bydelen

Gjest Emmanuelle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Artig program. Ikke særlig pedagogisk dirigent, men han er jo dyktig musikalsk. Litt av hvert å jobbe med han har fått også :-) Blir spennende å høre dem i konserthuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvorfor kunne ikke fruene på Frogner få prøve seg isteden?

Hva har fruene på Frogner med dette å gjøre?

Tror ikke det hadde blitt noe bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Produsentene valgte bydel Stovner for å finne folk...det sier seg vel selv at det er ekstra mange belastede folk der?

Hehe... belastede? Noe av poenget skal vel nettopp være å avkrefte Stovners dårlige rykte.

Men skal man lage TV må man jo finne noen tilfeller for at det skal bli morsomt for oss seere å se på.

En som ikke for alt i verden kan treffe en tone, en funksjonshemmed, en som fortsatt kan synge selv om han er urgammel, en country-dame som må synge opera o.s.v. Vil ikke påstå at noen av dem kan betraktes som belastede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... belastede? Noe av poenget skal vel nettopp være å avkrefte Stovners dårlige rykte.

Men skal man lage TV må man jo finne noen tilfeller for at det skal bli morsomt for oss seere å se på.

En som ikke for alt i verden kan treffe en tone, en funksjonshemmed, en som fortsatt kan synge selv om han er urgammel, en country-dame som må synge opera o.s.v. Vil ikke påstå at noen av dem kan betraktes som belastede :fnise:

De burde kanskje heller kalt programmet "Den syngende bakdelen"? :fnise:

Men til TS: ja, jeg følger med!! Synger ikke i kor, men dustoreallverden så morsomt det må være!

Særlig med en slik sjarmis av en dirigent... :sjenert:

Blir helt matt, jeg, av denne dirigent-nerden...og jeg er nesten ikke redd for å si det! :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er ikke til å komme unna at mange av de folkene som stiller til audition er belastede. Stovner og Drammen blir aldri kvitt imaget sitt. Forstår ikke helt hvorfor de skal dras inn i konserthuset.

Svein og Pelle fra Hotel Cæsar er ikke den typiske publikummer der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Syngende gjest

Vel siden jeg har litt kjennskap til en del av disse folkene, føler jeg for å informere om at mange av kormedlemene er høytudannede, med såkalte "viktige/gode" jobber. Så de er ikke belastede, men de har balast ;-)

Er enig med "Ninamor" ia at man må ha en viss grad av "personligheter" for at folk skal gidde å se på. var selv å hørte dem synge, og det var meget bra! men så skal det sies at alle eller så godt som) sopranene i koret sang/ eller hadde sunget aktivt i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte ikke noen såkalt belastede personer i selve serien iallefall. Alle virket som normale (hva nå enn dèt er) og oppegående mennesker. Kanskje med unntak av dirigenten? :ler: Neida. Til deg ovenfor; er man belastet om man ikke har høyere utdanning og tjener minimum 300.000 i året i en såkalt viktig jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Særlig med en slik sjarmis av en dirigent... :sjenert:

Blir helt matt, jeg, av denne dirigent-nerden...og jeg er nesten ikke redd for å si det! :flau:

Enig med du... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Syngende Gjest
Til deg ovenfor; er man belastet om man ikke har høyere utdanning og tjener minimum 300.000 i året i en såkalt viktig jobb?

Hehe, nei hvis du leser innlegget mitt slikt har du misoppfattet det, men det skal kanskje litt mer til å kalle en slik person belastet? :) Uansett syntes jeg de virket som en fin gjeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...