Gjest LanaLane Skrevet 2. november 2008 #1 Del Skrevet 2. november 2008 Går i kor selv, og dette var morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. november 2008 #2 Del Skrevet 2. november 2008 Kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #3 Del Skrevet 27. november 2008 Artig program. Ikke særlig pedagogisk dirigent, men han er jo dyktig musikalsk. Litt av hvert å jobbe med han har fått også :-) Blir spennende å høre dem i konserthuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #4 Del Skrevet 28. november 2008 Tja, hvorfor kunne ikke fruene på Frogner få prøve seg isteden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSiri Skrevet 28. november 2008 #5 Del Skrevet 28. november 2008 Det er morsomt :D Fettern til mamma er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninamor Skrevet 28. november 2008 #6 Del Skrevet 28. november 2008 Tja, hvorfor kunne ikke fruene på Frogner få prøve seg isteden? Hva har fruene på Frogner med dette å gjøre? Tror ikke det hadde blitt noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #7 Del Skrevet 29. november 2008 Produsentene valgte bydel Stovner for å finne folk...det sier seg vel selv at det er ekstra mange belastede folk der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninamor Skrevet 29. november 2008 #8 Del Skrevet 29. november 2008 Produsentene valgte bydel Stovner for å finne folk...det sier seg vel selv at det er ekstra mange belastede folk der? Hehe... belastede? Noe av poenget skal vel nettopp være å avkrefte Stovners dårlige rykte. Men skal man lage TV må man jo finne noen tilfeller for at det skal bli morsomt for oss seere å se på. En som ikke for alt i verden kan treffe en tone, en funksjonshemmed, en som fortsatt kan synge selv om han er urgammel, en country-dame som må synge opera o.s.v. Vil ikke påstå at noen av dem kan betraktes som belastede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 2. desember 2008 #9 Del Skrevet 2. desember 2008 Hehe... belastede? Noe av poenget skal vel nettopp være å avkrefte Stovners dårlige rykte. Men skal man lage TV må man jo finne noen tilfeller for at det skal bli morsomt for oss seere å se på. En som ikke for alt i verden kan treffe en tone, en funksjonshemmed, en som fortsatt kan synge selv om han er urgammel, en country-dame som må synge opera o.s.v. Vil ikke påstå at noen av dem kan betraktes som belastede De burde kanskje heller kalt programmet "Den syngende bakdelen"? Men til TS: ja, jeg følger med!! Synger ikke i kor, men dustoreallverden så morsomt det må være! Særlig med en slik sjarmis av en dirigent... Blir helt matt, jeg, av denne dirigent-nerden...og jeg er nesten ikke redd for å si det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hm... og Knis... Skrevet 2. desember 2008 #10 Del Skrevet 2. desember 2008 ... Søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #11 Del Skrevet 4. desember 2008 Vel, det er ikke til å komme unna at mange av de folkene som stiller til audition er belastede. Stovner og Drammen blir aldri kvitt imaget sitt. Forstår ikke helt hvorfor de skal dras inn i konserthuset. Svein og Pelle fra Hotel Cæsar er ikke den typiske publikummer der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syngende gjest Skrevet 18. desember 2008 #12 Del Skrevet 18. desember 2008 Vel siden jeg har litt kjennskap til en del av disse folkene, føler jeg for å informere om at mange av kormedlemene er høytudannede, med såkalte "viktige/gode" jobber. Så de er ikke belastede, men de har balast ;-) Er enig med "Ninamor" ia at man må ha en viss grad av "personligheter" for at folk skal gidde å se på. var selv å hørte dem synge, og det var meget bra! men så skal det sies at alle eller så godt som) sopranene i koret sang/ eller hadde sunget aktivt i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #13 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg registrerte ikke noen såkalt belastede personer i selve serien iallefall. Alle virket som normale (hva nå enn dèt er) og oppegående mennesker. Kanskje med unntak av dirigenten? Neida. Til deg ovenfor; er man belastet om man ikke har høyere utdanning og tjener minimum 300.000 i året i en såkalt viktig jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 19. desember 2008 #14 Del Skrevet 19. desember 2008 Særlig med en slik sjarmis av en dirigent... Blir helt matt, jeg, av denne dirigent-nerden...og jeg er nesten ikke redd for å si det! Enig med du... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syngende Gjest Skrevet 24. januar 2009 #15 Del Skrevet 24. januar 2009 Til deg ovenfor; er man belastet om man ikke har høyere utdanning og tjener minimum 300.000 i året i en såkalt viktig jobb? Hehe, nei hvis du leser innlegget mitt slikt har du misoppfattet det, men det skal kanskje litt mer til å kalle en slik person belastet? Uansett syntes jeg de virket som en fin gjeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå