Gjest Seleena Skrevet 22. mai 2004 #301 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei Trulselinemor! Kor er det du skal flytte til? Er manen din frå Odda? Du må jo ikkje slutte å skrive dagbok! For meg så virkar det som om det er mange innom, men kanskje eg tek feil? Det er jo flott å sjå tilbake om nokre år kva du har føreteke deg tid tilbake. Kva skal til for at du fortsett med skrivinga? :kyss: :kyss: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Ha ein god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. mai 2004 #302 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei Trulselinemor! Kor er det du skal flytte til? Er manen din frå Odda? Du må jo ikkje slutte å skrive dagbok! For meg så virkar det som om det er mange innom, men kanskje eg tek feil? Det er jo flott å sjå tilbake om nokre år kva du har føreteke deg tid tilbake. Kva skal til for at du fortsett med skrivinga? :kyss: :kyss: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Ha ein god dag! Du er da god og da. Hvem kan vel slutte å skrive dagbok med slik tilbakemelding? Jeg synes 300 innlegg er lite når jeg har hatt dagboka i snart et år. Men egentlig er det vel min skyld, jeg er ikke så flink til å skrive i den. I natt har jeg hatt en ufattelig dårlig natt. Nesten ikke sovet. Jeg har slik i perioder. Sovnet på sofaen i formiddag,men ble vekket av en katt som stod å vaske meg i ansiktet. Hun ville ha mat og matfatet var tomt. Jeg får gå å lage middag. Stikker innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2004 #303 Del Skrevet 22. mai 2004 I natt har jeg hatt en ufattelig dårlig natt. Nesten ikke sovet. Jeg har slik i perioder. Sovnet på sofaen i formiddag,men ble vekket av en katt som stod å vaske meg i ansiktet. Hun ville ha mat og matfatet var tomt. :trøste: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 23. mai 2004 #304 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei igjen Trulselinemor. Du må ikke slutte med dagboken din,det er kos å følle med hva du skriver.Har ikke vært så flink til å legge igjen noen ord her,men skal bli flinkere til det.Du skal se før du hvet ordet av det så får du solgt huset slik at du kommer deg heim igjen.Jeg krysser fingrene for at det sjer snart.Stå på,det går nok din veg snart skal du se. Klem fra Ingrid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. mai 2004 #305 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei du Bare innom med en søndagshilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 23. mai 2004 #306 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei hei! Lenge siden jeg har vært innom deg! Hvordan går det med deg? Du skal se at plutselig vil mange ha huset deres! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 23. mai 2004 #307 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei :D Ville bare legge igjen en hilsen etter å ha lest dagboken din! Ønsker deg en super uke :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2004 #308 Del Skrevet 23. mai 2004 Hatt ei fin helg, Trulselinemor? Så flink du er å lese!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. mai 2004 #309 Del Skrevet 23. mai 2004 I dag har det vært fint vær her og vi har jobbet litt ute i hagen. Etter en god arbeidsøkt så grillet vi oss litt mat. Denne helgen har gått fort. Jeg har jobbet med litt skolearbeid og føler jeg har gor kontroll. Jeg fikk igjen min første innlevering i dag. Jeg fikk 4 og er godt fornøyd. Synes det er litt vanskelig, men veldig spennende. Tenker tanken på at jeg er ferdig i juni 2005 hjelper veldig på arbeidslysten. Jeg har gått på attføring siden april 2001 og begynner å bli lei den lave inntekten. Gleder meg til å få en normal lønn. Jeg hadde planer om å gjøre ferdig innlevering nr 2 i dag, men pga det fine været bestemte jeg meg for å være ute. Jeg har ei uke på meg så jeg har god tid. Nå skal jeg titte litt rundt på KG før jeg tar med samboeren i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. mai 2004 #310 Del Skrevet 26. mai 2004 Tenkte jeg skulle stikke innom å skrive noen ord i dagboka mi. Det er noen dager siden sist. Ingen har ringt på huset. Men megleren ringte i går og fortalte at det var en som skulle ringe oss eller stikke innom tirsdag eller onsdag. Men har vi sett eller hørt i fra han? Nei. Vi er litt skuffet. Jeg er vel redd for at flyttingen går rett i vasken. Jeg har så lyst til å flytte hjem. Og samboeren har lyst til å flytte, heldigvis. Men vi er avhengig til at noen kjøper huset vårt. Jeg har fått levert inn innlevering nr 2. Jeg venter i disse dager på resultatet. Har på følelesen at den ikke gikk så bra. Men jeg får håpe. Samboeren jobber ute og jeg skulle være inne å lese, men fikk lyst til å skrive noen ord her først. Jeg får fortsette lesingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 26. mai 2004 #311 Del Skrevet 26. mai 2004 :trøste: Krysser fingrane for deg. Dåke klarar det nok til slutt, å selge huset!!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #312 Del Skrevet 27. mai 2004 Heisann, går fint? Har han mannen tatt kontakt? Håpar du nyt god-veret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. mai 2004 #313 Del Skrevet 28. mai 2004 Det er nok en der ute som vil ha huset deres... Så flink du er til å stå på med oppgaver og innleveringer. Ønsker deg en god pinse-helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. mai 2004 #314 Del Skrevet 28. mai 2004 Her er det ikke noe nytt ang huset. Han som skulle ringe har ikke ringt og det irriterer meg. Hvorfor kan ikke folk holde det de lover. I går var jeg og samboeren ute å jobbet i hagen. Det var godt å få rusket opp litt. Hagen er som oftest første inntrykket på en bolig. Vi har ikke hørt så mye fra megleren heller. Han ringte en dag men ikke hørt noe etterpå. Vi er ikke 100% fornøyd med han. Men men, det er ikke så mye vi får gjort nå med det. Jeg får stikke ned igjen til skolearbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2004 #315 Del Skrevet 28. mai 2004 Så flink du er til å lese, Trulsis! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. mai 2004 #316 Del Skrevet 29. mai 2004 Nå har sommeren virkelig kommet. Det er deilig. Har nettopp sittet ute å kost oss med kaffe. Nå skal vi snart tenne opp grillen. Det skal bli godt med mat. Snakket lenge med mamma i dag. Merker jeg savner hjemplassen min veldig. Gleder meg til vi skal flytte. Håper snart at noen vil kjøpe dette huset. Har lyst til å pakke litt hver dag, men det er litt dumt dersom vi ikke får solgt. Snakket litt i dag om framtiden. Neste år er jeg ferdig utdannet arbeidsleder og håper jeg får meg en fast jobb ganske fort. Vi fant ut da at vi trenger en ekstra bil, men det blir bare en billig bil. Til da må vi nok klare oss med en bil. Nå skal vi grille, stikker innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. mai 2004 #317 Del Skrevet 29. mai 2004 Nå har vi grillet, slappet av og kost oss. Pratet masse om alt og ingenting. Vi har vært i lag i snart 4 år og har så og si gått oppi hverandre hele tiden. Han har vært sykemeldt lenge og jeg går på attføring. Nå er han uføretrygdet og skal aldri mer i jobb. Litt rart å tenke på. Av den grunn så er forholdet vårt fortsatt veldig sterkt. Nå jobber han litt i hagen mens jeg egentlig skal jobbe med skolearbeid. Men jeg måtte bare stikke innom dere en liten tur. Jeg får stikke tilbake til bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 30. mai 2004 #318 Del Skrevet 30. mai 2004 Nyt finværet mens vi har det Grillmat er fantastisk godt, ja! Vi skal grille i morgen hvis været holder seg slik det har vært i dag!! Ha en flott pinse videre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 30. mai 2004 #319 Del Skrevet 30. mai 2004 Hei, hvordan står det til? Håper det går bra og at alt ordner seg til slutt med huset osv. Imens får du nyte finværet så lenge det varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 30. mai 2004 #320 Del Skrevet 30. mai 2004 Hei! Stakk innom her eg - er spent på korleis det går med hussalget og sånn! Heldige de er som har grilla! Etter eksamen skal jammen me òg grille - kvar kveld trur eg! Ha ein fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå