Gjest Gjest_silja_* Skrevet 3. november 2008 #21 Del Skrevet 3. november 2008 Du har jo valgt selv at du ikke skal ha sex før du finner noen du vil dele livet med. Det har jeg kjemperespekt for! Det er et voksent og selvstendig valg, som sier noe om dine holdninger og verdier Tror nok du finner deg en flott fyr en dag, som kan respektere deg for dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mystery_forest Skrevet 3. november 2008 #22 Del Skrevet 3. november 2008 Du har jo valgt selv at du ikke skal ha sex før du finner noen du vil dele livet med. Det har jeg kjemperespekt for! Det er et voksent og selvstendig valg, som sier noe om dine holdninger og verdier Tror nok du finner deg en flott fyr en dag, som kan respektere deg for dette! Tusen takk! Jeg håper virkelig at jeg finner min soulmate snart! Det er et fåtall jeg har sagt dette til (ingen gutter faktisk) fordi jeg er redd for å bli oppfattet som "sær" og "spesiell", noe jeg ikke synes at jeg er. Følger spent med på denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tonje_* Skrevet 3. november 2008 #23 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har også stor respekt for de som venter. Kunne ønsket at min første gang hadde vært med en som betydde noe for meg. Nå venter jeg med det til jeg får min første kjæreste. Gidder ikke å få erfaringer som bare til slutt blir meningsløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. november 2008 #24 Del Skrevet 3. november 2008 Tusen takk! blomst_opp.gif Jeg håper virkelig at jeg finner min soulmate snart! klemmer.gif Det er et fåtall jeg har sagt dette til (ingen gutter faktisk) fordi jeg er redd for å bli oppfattet som "sær" og "spesiell", noe jeg ikke synes at jeg er. Følger spent med på denne tråden! sHa_popcorn.gif Er en 20 år gammel gutt selv (skrev tidligere i tråden) og ventet til jeg ble 20 år selv. Har nå "hatt" med med en jente noen par ganger, men det var så og si kun for litt erfaring... Leter etter samme verdiene som deg, og vil nok vente igjen til jeg finner den rette for meg. Er ikke kristen heller, er ateist! Poenget er, ikke vær flau over det, vær heller stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #25 Del Skrevet 3. november 2008 Er en 20 år gammel gutt selv (skrev tidligere i tråden) og ventet til jeg ble 20 år selv. Har nå "hatt" med med en jente noen par ganger, men det var så og si kun for litt erfaring... Leter etter samme verdiene som deg, og vil nok vente igjen til jeg finner den rette for meg. Er ikke kristen heller, er ateist! Poenget er, ikke vær flau over det, vær heller stolt! Må bare kommentere at det var for erfaring for begge parter, så var ikke noen problemer eller krangler what so ever!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desert_rose Skrevet 3. november 2008 #26 Del Skrevet 3. november 2008 hypnoterapi ja...vet ikke så veldig mye om det men. funker i drømmene mine haha;).. men ja de reklamerer for mange ulike felt som det skal hjelpe mot. alt fra sosial angst, usikkerhet/negativ tenkning til røyeslutt og flyskrekk.. på medicor.no bla finner man mer info om ulike behandlinger. fikk via mail vite at det koster 700 kr for en time. flere timer kan bli aktuelt alt etter som hvor mange 'områder' man ønsker å behandle. kan lønne seg å lese litt mer om det/erfaringer fra folk osv hvis man finner det. er vel litt skeptisk, det finnes jo ingen garantier. desutten er det litt skummelt å overlate kontrollen over det ubeviste over til noen andre.. selv om de er godkjente ol. så er det på 'dype vann' man lar andre få innpss. vet ikke hvor sunt det er i det hele tatt å gå over den grensen selv om man har tillitt/stoler på evt behandlere. men kanskje det er verdt det. man vet kun jo når man har prøvd. (litt off topic her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_silja_* Skrevet 3. november 2008 #27 Del Skrevet 3. november 2008 Takk for oppklaring på det Vet ikke om det skal prøves, hørtes litt skummelt ut må jeg si. Så jeg venter til jeg blir skikkelig DESPERAT... Lurer på om jeg kan bli mer desperat enn nå da, det vil vel tiden vise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nk. Skrevet 3. november 2008 #28 Del Skrevet 3. november 2008 Takk for oppklaring på det Vet ikke om det skal prøves, hørtes litt skummelt ut må jeg si. Så jeg venter til jeg blir skikkelig DESPERAT... Lurer på om jeg kan bli mer desperat enn nå da, det vil vel tiden vise Er nok en gutt som var i den situasjonen. Er ikke den beste sjekkeren der ute, laaaangt ifra faktisk. Men sammenlignet med situasjonen i begynnelsen av 20-årene, når jeg antok at jeg aldri ville få noe som helst forhold til det mystiske motsatte kjønn, så er det som natt og dag. Å omgås mye med gutter er mitt tips. Om du finner deg en morsom mannsdominert hobby så vil du treffe mange gutter, og siden dere har noe til felles så er det lettere å finne noe å prate om samtidig. Har en venninne som er fan av kampsport av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 3. november 2008 #29 Del Skrevet 3. november 2008 jA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 4. november 2008 #30 Del Skrevet 4. november 2008 Heisann! Jeg er i begynnelsen av 20-årene selv, og trodde også at det "bare" var meg som aldri har hatt kjæreste og fortsatt er jomfru.. melder meg inn i Til mystery_forest: Jeg, 25årig gutt og jomfru, deler slike tanker, så det finnes sikkert flere gutter som tenker slikt eller respekterer det i det minste. og til Tonje: "Liker en gutt selv...men slik jeg er må vel han ta iniativet til alt. Det går han sikkert ganske fort lei av, så da er det bedre å bare la være å date han. Dumt å tenke sånn...men kan ikke noe for det..." Ikka la være å date han, snakk med ham om det eller ikke er redd for å vise dine følelser, kanskje er han også ganske sjenert i forhold til dette, men er egentlig utrolig glad i deg? Jeg synes at det er verdt å finne ut før du slutter å date han. Og kanskje liker han deg akkurat fordi du er stille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå