Gå til innhold

Er det trygt å kjøpe

Gjest milllizz

Anbefalte innlegg

Gjest milllizz

Og dere som har gjort det, er kjolene fine? bra kvalitet?

Jeg leter etter fin julebordkjole, så var det så mange fine innpå der :)

Men hvis du vet av lignende sider med masse fine kjoler, please legg igjen en link? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noen år siden jeg bestilte noe derfra, men det er i hvert fall en pålitelig butikk. Det er alltids litt vanskelig å si noe sikkert om kvaliteten på varer du ikke får holdt i hånda før du har kjøpt dem, men Asos fører jo mange ulike merker og prisklasser, så du kan til en viss grad lese noe utfra det (dessuten står det vel ofte hvilke materialer som er brukt). Jeg er godt fornøyd med tingene jeg kjøpte derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en del fra asos og er veldig fornøyd. er litt forskjell på kvalitet etter hvilken prisklasse en kjøper fra. men det vil ikke si at de klærene som er relativt billige ikke har god kvalitet.

alt jeg har kjøpt der ifra synes jeg holder bedre standard enn hos de vanlige kleskjedene.

absolutt å anbefale :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettop 2 kjoler fra Asos å begge var i bra kvalitet selv om de ikke var de dyreste:) Kommer til å handle mer derfra! Har handlet endel fra forever21, der har de masse fine kjoler men har opplevd at ikke alt ser ut som på bildene når det kommer til farger og kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...