Gjest Mann på 43 Skrevet 7. november 2008 #21 Del Skrevet 7. november 2008 Hvor mye har vekt å si for gutter når det kommer til valg av kjæreste, helt ærlig? Jeg er en 18 år gammel jente, ikke blant de tynneste, men heller ikke lubben. Har litt ekstra former rundt hofte/rompe/lår-partiet(størrelse 38-40 i bukser). Jeg trener regelmessig og er opptatt av å holde meg sunn, så har de ekstra kiloene noe å si da? For meg virker det som mange mener jenter med former er ekstra pene, likevel er det de slankeste som ender opp med noen. (sånn helt generalisert) Var sammen med ei som ikke var tykk men hadde litt ekstra men som hele tiden fokuserte på kroppen og var på konstant leting etter kurer. Jeg ble møkk lei, ikke kroppen men at hun aldri ble fornøyd. Er du blid, sosial, har et aktivt og greit liv og åpen for nye mennesker betyr ikke noen få kilo fra eller til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_LilleMeg_* Skrevet 7. november 2008 #22 Del Skrevet 7. november 2008 Størrelse 38 er jo meget slankt, med mindre du er 1 meter høy! Men du omtaler deg selv også som litt lubben, og ikke supertynn, og da får menn klørne ut. Lubben, rund og sånt på internett er det samme som bælfeit, ser du. Det har jeg lært. Sa ikke litt lubben, sa at jeg ikke var lubben, men heller ikke tynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_LilleMeg_* Skrevet 7. november 2008 #23 Del Skrevet 7. november 2008 Var sammen med ei som ikke var tykk men hadde litt ekstra men som hele tiden fokuserte på kroppen og var på konstant leting etter kurer. Jeg ble møkk lei, ikke kroppen men at hun aldri ble fornøyd. Er du blid, sosial, har et aktivt og greit liv og åpen for nye mennesker betyr ikke noen få kilo fra eller til. Det var det jeg var ute etter å høre, er nemlig ikke den som til vanlig er så opptatt av vekt og slankekurer. Holder meg i form med trening og sunt kosthold, men er ikke spesielt interessert i å slanke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt_21 Skrevet 7. november 2008 #24 Del Skrevet 7. november 2008 Jenter skal jo for svarte ikke være bare skinn og bein, jeg hater å kose med en trepinne. Mykt er godt. ;-) Dessuten, har jeg alltid oppfattet det slik: Personer som er opptatt av å holde seg i form og er blide virker alltid mer attraktive, selv om de kanskje har et par kilo for mye i motsetning til de som bare er sofaslitere. Det samme gjelder egentlig tynne folk også, alle virker mer attraktive når de er opptat av å holde seg i form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå