Gå til innhold

Zara i Trondheim

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som vet når Zara egentlig åpner i Trondheim? Det er jo lenge siden Ericksen (min favorittkafé) stengte så nå er det vel snart på tide at Zara åpner, håper jeg?? Var på Zara i Stockholm i høst og de hadde masse fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det stått noen plass at zara har intensjoner om å åpne opp i trondheim i nærmeste framtid eller er det bare noe du håper på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det stått noen plass at zara har intensjoner om å åpne opp i trondheim i nærmeste framtid eller er det bare noe du håper på?

Au! Stått opp på feil side av sengen idag eller? :ler:

Ifølge denne artikkelen fra adressa "åpner dørene før jul en gang".

Ifølge denne - desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi så spennende! :jepp:

Forsto ikke helt innlegget ditt, siden jeg ikke har hørt noe om at de skal åpne i trondheim, og jeg er veeldig gla i zara :rødme:

Var overhodet ikke noe sarkasme eller surheter i innlegget mitt, beklager hvis du forsto det slik. Var bare et spørsmål om du håpet på det, eller om du hadde lest det noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

OMG! Har Ericksen i Trheim stengt???? Så trist.. jeg har flyttet derfra, men glemmer aldri koselige Ericksen...

Jaja, kos dere med Zara når det kommer - og en kjempefin by! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zara åpner 27. november!

Kult! Kanskje jeg finner en kjole til julefestene der! De hadde også kjempefine vinterjakker og kåper da jeg var på Zara i fjor vinter. Og sko....! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg gikk forbi her om dagen og Zara-skiltet hadde kommet opp. Jeg er også av de som gleder seg til åpningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Har hørt så mye forskjellig - at Zara slett ikke skulle komme, at bygget var solgt og skulle bli kontorer, etc.

Det kuleste er at Zara faktisk skal være i Nordre - ikke innpå et eller annet kjøpesenter. Ja til mer handel i bygatene!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. :)

Har hørt at Zara aldri pleier å annonsere åpningsdatoen, men at den sprer seg via ryktebørsen? :jepp:

Skal iallefall stikke innom på torsdag og se. Hvis det da ikke er horder med jenter der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg må satse på å ta meg fri litt en dag og gå tidlig på en tirsdagsmorgen eller noe. Er ikke så glad i stappfulle butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at de ikke annonserer åpningdatoen... jeg venter liksom på en åpningsannonse... Men jeg leste en artikkel i Adresseavisen i forrige uke, der det sto at KBS kjøpesenter skal bygge ut. Der sto det at Zara åpner en avdeling i 2011 (?) og at de også skulle åpne i Nordre gt. til uken - altså denne uken.

Jeg ligger forøvrig hjemme, nedsyltet i forkjølelse, og har i tillegg pålagt meg selv kjøpestopp til meg selv før nyttår, men jeg har jo ventet leeeenge på at Zara skulle åpne da... :lol:

Si fra om/når dere finner ut noe mer da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det enda en billigkjede slik som H&M og lignende?

Veldig synd at de legger ned cafe Erichsen i Trondheim, det var jo en varemerkene til byen, slik som Theatercafeen i Oslo. Håper virkelig ikke at de legger ned for å få inn Zara i stedefor, det er kvalmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erichsen i Trondheim var en sann perle av en cafè og er allerede dypt savnet, både av trondhjemmere selv og faste besøkende som meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det enda en billigkjede slik som H&M og lignende?

Veldig synd at de legger ned cafe Erichsen i Trondheim, det var jo en varemerkene til byen, slik som Theatercafeen i Oslo. Håper virkelig ikke at de legger ned for å få inn Zara i stedefor, det er kvalmt.

Zara har litt dyrere priser enn H&M, men det er en billigkjede ja.

Klærne er litt mer eksklusive enn H&M da. Men det er ganske dårlig kvalitet på klærne dessverre..

Og Erichsen ble lagt ned for over ett år siden, de gikk konkurs tror jeg.

Synes det er flott med Zara i Trondheim jeg, og Erichsen var uansett ikke noe stort tap for meg, selv om det er synd at de måtte legge ned.

Endret av Lori M.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...