Gå til innhold

Vaskekurver og bakterier


Gjest Gl@mB@be

Anbefalte innlegg

Gjest Gl@mB@be
Stemmer det, men det skyldes ikke min redsel for bakterier...

Nå var det i bakteriesammenheng jeg tenke på da. Ville du satt deg i bare trusa, eller naken for den saks skyld, på plassen der en narkoman akkurat hadde sittet? (ikke tenk på at det er folk i bussen osv, jeg tenker kun bakteriemessig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest popcornspisende gjest

Leo, drit i det Gl@mB@be sier. Hun er har hysterisk bakteriefobi, og hun er klar over det. Heldigvis er hun i stand til å le litt av seg selv og hysteriet sitt. Det du gjør med rent/skittent tøy gjør jeg også, og flere med oss. Fortsett med det. Det kommer jeg også til å gjøre.

Tenk å gå med buksa nede bort til vasken for å vaske av seg dobakteriene før man kan ta i tøyet for å dra det på seg igjen!!! Det er jo bare hysterisk vittig! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Moralen er, folkens, at man bare må huske å vaske hendene sine før man putter dem i munnen! Da er det ikke så farlig hva man tar på, sitter på eller kommer borti i løpet av en dag.

(og ha to kurver til vasking! :ler:)

Endret av Gl@mB@be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Leo, drit i det Gl@mB@be sier. Hun er har hysterisk bakteriefobi, og hun er klar over det. Heldigvis er hun i stand til å le litt av seg selv og hysteriet sitt. Det du gjør med rent/skittent tøy gjør jeg også, og flere med oss. Fortsett med det. Det kommer jeg også til å gjøre.

Tenk å gå med buksa nede bort til vasken for å vaske av seg dobakteriene før man kan ta i tøyet for å dra det på seg igjen!!! Det er jo bare hysterisk vittig! :hoho:

Ja det er litt festlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(og ha to kurver til vasking! :ler:)

Næææ, sorry, jeg blir ikke med på den. Håndhygiene er egentlig det eneste man trenger å stresse med. Jeg har egentlig ikke fått med meg helt hva slags sykdommer du kan pådra deg ved å få disse potensielle narkoman-bakteriene på trusa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det i bakteriesammenheng jeg tenke på da. Ville du satt deg i bare trusa, eller naken for den saks skyld, på plassen der en narkoman akkurat hadde sittet? (ikke tenk på at det er folk i bussen osv, jeg tenker kun bakteriemessig)

Ja, det hadde ikke kostet meg noe. Jeg er sunn og frisk og og de fleste narkomane jeg vet om har ikke flere skadelige bakterier på seg enn det jeg har selv... HIV-virus og Hepatitt smitter uansett ikke på den måten. Det er virus og du er naturligvis klar over forskjellen?

Leo, drit i det Gl@mB@be sier. Hun er har hysterisk bakteriefobi, og hun er klar over det. Heldigvis er hun i stand til å le litt av seg selv og hysteriet sitt. Det du gjør med rent/skittent tøy gjør jeg også, og flere med oss. Fortsett med det. Det kommer jeg også til å gjøre.

Jada, men man må jo koste på seg litt underholdning! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gl@mB@be
Næææ, sorry, jeg blir ikke med på den. Håndhygiene er egentlig det eneste man trenger å stresse med. Jeg har egentlig ikke fått med meg helt hva slags sykdommer du kan pådra deg ved å få disse potensielle narkoman-bakteriene på trusa?

Man pådrar seg antagelig ingen sykdommer, men det er lite digg med (usynlige) oppkastrester på trusa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Ja, det hadde ikke kostet meg noe. Jeg er sunn og frisk og og de fleste narkomane jeg vet om har ikke flere skadelige bakterier på seg enn det jeg har selv... HIV-virus og Hepatitt smitter uansett ikke på den måten. Det er virus og du er naturligvis klar over forskjellen?

Jepp. Men som sagt så er det ekkelt å tenke på, selv om man ikke nødvendigvis blir syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo virkelig det da, men det blir liksom ikke helt det samme likevel. Tror ikke du hadde satt deg på bussen i bare trusa liksom.

Nå kom jeg til å tenke på alle de som går uten truse under kort-korte skjørt i syden, hehe. De kan jo komme til å sitte på mye rart når de setter seg....for ikke å snakke om oss som setter oss på samme stol etter dem. Hvem vet om det kanskje er flekker etter utflod++ på stolsetet....

Best å holde trusa på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke fått med meg helt hva slags sykdommer du kan pådra deg ved å få disse potensielle narkoman-bakteriene på trusa?

Ikke jeg heller, men de må jo være relativt aggresive hvis de lever etter en vask og dessuten aldri har skapt noen som helst problemer for meg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Nå kom jeg til å tenke på alle de som går uten truse under kort-korte skjørt i syden, hehe. De kan jo komme til å sitte på mye rart når de setter seg....for ikke å snakke om oss som setter oss på samme stol etter dem. Hvem vet om det kanskje er flekker etter utflod++ på stolsetet....

Best å holde trusa på!

Fysj ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Ikke jeg heller, men de må jo være relativt aggresive hvis de lever etter en vask og dessuten aldri har skapt noen som helst problemer for meg... :ler:

Les innlegget litt lenger oppe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man pådrar seg antagelig ingen sykdommer, men det er lite digg med (usynlige) oppkastrester på trusa ;)

Tja, det er ikke så mye mer digg med min egen svette og utflod som kommer på trusa i løpet av dagen. Trusa brukes jo bare max en dag. Og så vasker jeg hendene før jeg kommer i kontakt med munnen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gl@mB@be
Tja, det er ikke så mye mer digg med min egen svette og utflod som kommer på trusa i løpet av dagen. Trusa brukes jo bare max en dag. Og så vasker jeg hendene før jeg kommer i kontakt med munnen :).

Men poenget er jo at disse (usynlige) oppkastresten ligger i kurven dere bruker til å legge det rene tøyet i! Ja, svette og utflod er ekkelt, men etter vask er trusa ren og legges i en ren kurv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man pådrar seg antagelig ingen sykdommer, men det er lite digg med (usynlige) oppkastrester på trusa ;)

Har du aldri kastet opp? I så fall hva gjorde du da? Bestilte fullstendig renovering av bostedet? :ler: Evt. sørget for ha a) hette over håret, b) sterile gummistøvler og c) steril frakk og d) ditto hansker før du kastet opp samt at alt du hadde hatt på deg ble behørig destruert etterpå?

Den slags kommer m.a.o. aldri brått på deg! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Har du aldri kastet opp? I så fall hva gjorde du da? Bestilte fullstendig renovering av bostedet? :ler: Evt. sørget for ha a) hette over håret, b) sterile gummistøvler og c) steril frakk og d) ditto hansker før du kastet opp samt at alt du hadde hatt på deg ble behørig destruert etterpå?

Den slags kommer m.a.o. aldri brått på deg! :skratte:

Herregud! Poenget er bare at jeg vil ha oppkastfrie truser etter at jeg har vaska!! :ler:

Endret av Gl@mB@be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette må vel være tidens avsporing :fnise:.

Og vet du hva Gl@mb@be, det er helt i orden å ha skittentøyet i egne beholdere og det nyvaskede tøyet i egne beholdere. Jeg har også det :). Men det er av praktiske årsaker. Har aldri tenkt på at det skal være uhygienisk å bruke de samme beholderene. Tenker det heller ikke nå :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Poenget er bare at jeg vil ha oppkastfrie truser etter at jeg har vaska!! :ler:

Og da må du a) vaske dem på 95 grader, b) desinfisere snoren, c) henge dem opp iført sterile hansker og d) være iført helt rent tøiy. I det hele tatt bør du ringe Rikshospitalet og sjekke deres rutiner! :) Følg dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Dette må vel være tidens avsporing :fnise:.

Og vet du hva Gl@mb@be, det er helt i orden å ha skittentøyet i egne beholdere og det nyvaskede tøyet i egne beholdere. Jeg har også det :). Men det er av praktiske årsaker. Har aldri tenkt på at det skal være uhygienisk å bruke de samme beholderene. Tenker det heller ikke nå :).

Uff ja det er vel det :ler: Sorry TS! Godt å høre at du har ulike beholdere, selv om det er av "feil" årsaker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...