Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #1 Del Skrevet 1. november 2008 Må man kunne danse hvis er en en ung mann i 20 årene og skal sjekke jenter? Liker ikke å danse nemlig. Hva synes du om folk som ikke kan eller vil danse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. november 2008 #2 Del Skrevet 1. november 2008 Må man kunne danse hvis er en en ung mann i 20 årene og skal sjekke jenter? Liker ikke å danse nemlig. Hva synes du om folk som ikke kan eller vil danse Man må ikke kunne danse, det er jo flere steder enn på dansegulvet man kan sjekke opp jenter. Jeg har sitter sammen med gutter en helt kveld uten å danse med de flere ganger jeg. Så det går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 1. november 2008 #3 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg synes det er en kjempefordel, men det er ingenting her i verden man strengt tatt må. Og kunne er jo innmari relativt i den sammenhengen, spør du meg, det viktigste er å ha det gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 1. november 2008 #4 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg har ikke danset med mange menn som faktisk KAN å danse, så for meg er det kjempesjarmerende bare det at han faktisk er med og prøver å danse:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #5 Del Skrevet 1. november 2008 Har iallfall lært at en mann som ikke kan danse like godt som meg heller ikke kan tolerere at jeg snakker med andre menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 2. november 2008 #6 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er i hvertfall ikke noe glad i å bli sjekket opp på danskegulvet. Foretrekket at gutter snakker til meg før de nærmer seg fysisk, så å bli sjekket opp via dansing er ikke noe særlig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_linni_* Skrevet 2. november 2008 #7 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er også mot dansegulv-sjekking! Husker med gru tilbake på når jeg var 17-18 og gikk på hiphop-steder, hvor det var om å gjøre for guttene å hoppe på de dansende jentene og gni kjønnsorganer mot hverandre. Det er jo ikke like ille nå men synes det er irriterende når jeg er på gulvet for å danse med ei venninne, så hopper det en slitsom kar mellom oss. De mest brukte dancemovesene mine er vel "svinge-seg-vekk-fra-fyren" og "hvor-ble-det-av-veninna-mi-hoppet". Du kan jo gå på steder uten dansegulv, så unngår du dilemmaet! Evt kan du sjekke opp de stakkarne som sitter igjen og må passe på vesker og jakker. PS: Ingen er flinke til å danse når de er drita, ta en titt på dansegulvet! Det eneste du må gjøre er å slippe deg litt løs og prøve å følge rytmen sånn halvveis. Det er ikke gøy å danse med en fyr som står i ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pike-24 Skrevet 2. november 2008 #8 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er ikke ute etter å sjekke opp/bli sjekket opp på byen, så der spiller det liten rolle hva mennene gjør. Hvorvidt en potensiell partner kan danse eller ikke, ser jeg uansett på som fullstendig urelevant. Min erfaring er faktisk at de mest intressante mennene ofte er de som ikke danser, men heller sitter litt tilbaketrukket for seg selv (evt de som ikke går på slike utesteder i det hele tatt ). Jeg foretrekker de litt roligere typene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. november 2008 #9 Del Skrevet 2. november 2008 Må man kunne danse hvis er en en ung mann i 20 årene og skal sjekke jenter? Liker ikke å danse nemlig. Hva synes du om folk som ikke kan eller vil danse du må nok ikke det for å sjekke opp jenter, men jeg tror det er ett pluss for mange å kunne det. For min del, så må en mann jeg skal bli interessert i, like å danse! Men det har mer med at jeg har dans som lidenskap selv, og å date/være sammen med en som ikke liker det, er totalt uaktuellt siden forståelsen for en av mine største lidenskaper da er manglende. og, jeg møter da endel menn på dansegulvet (men på en helt annen måte, da jeg danser organisert), og det er ikke ei jente jeg har snakket med som ikke smiler drømmende når jeg forteller om en jeg har møtt som virkelig behersker det å bevege seg i dansen. hehe, tror det er mange jenter som der det som ett pluss at mannen kan danse, og da snakker jeg ikke om å gnikke seg oppi jenta eller avbryte vennindedansing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 2. november 2008 #10 Del Skrevet 2. november 2008 Må man kunne danse hvis er en en ung mann i 20 årene og skal sjekke jenter? Liker ikke å danse nemlig. Hva synes du om folk som ikke kan eller vil danse Når jeg danser på nattklubb er det kjedelig med menn som bare står der og stirrer, uten å danse. Viljen til å bevege seg bør være der. Menn bør lære seg å leke på dansegulvet. De som ikke gjør det blir oversett. Obs!: enkelte menn tror de er veldig flinke til å danse og skryter av hvor gode de er, men når man prøver de ut så var det ikke så veldig bra likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå