Gå til innhold

Jeg gir snart opp.

Glamann

Anbefalte innlegg

Joda tar til meg rådene :) , men tar litt tid å fordøye alt for å si det sånn.

Takk for rådene forresten, tror det kommer til å hjelpe videre.

Dessuten er det en lengre læreprosess for meg da jeg ikke har noe særlig erfaring.

Endret av Glamann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sutret eller kommet med noen negative kommentarer til noen som har skrevet på tråden jeg? hvis jeg har det så beklager jeg.

Syns det har vært til veldig stor hjelp å få så mange tilbakemeldinger. synd jeg ikke kan svare alle, ble veldig lang denne. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Har ikke sutret eller kommet med noen negative kommentarer til noen som har skrevet på tråden jeg? hvis jeg har det så beklager jeg.

Syns det har vært til veldig stor hjelp å få så mange tilbakemeldinger. synd jeg ikke kan svare alle, ble veldig lang denne. :klemmer:

Ikke bry deg om de som bare kritiserer. Å kritisere noe er ikke å gi råd, og det å utbrodere til de grader hvor dårlige man synes brevene dine er vitner vel egentlig mest om liten sosial intelligens.

Heldigvis har du jo fått en del gode råd her også nå! Husk at de beste er de som aldri gir opp! Man trenger ikke å lykkes hver gang, men dersom du prøver nok ganger så lykkes du til slutt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg egentlig vil ha svar på og de som er hemmende for meg er at jeg aldri har fått noen tilbakemelding på hvordan jeg ser ut om jeg har et akseptabelt utseende eller om jeg er stygg som juling.

Begynner å bli litt usaklige innlegg her. Passer på et annet fora det.

Skulle ikke forundre meg om du har lagt ut bilder av deg selv der du er stygg som juling.

Har en kompis som er aktiv nett-datingbruker. En skikkelig sjarmis, med de herligste nøttebrune øyne med glimt i.*sikle* Men seriøst, bildene han har av seg selv på Nettby ser ikke ut i måneskinn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke det. Det jeg skriver der er seriøst ment. Kan sende deg og andre som ønsker det en PM med bilde. Ønsker tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Nei, har ikke det. Det jeg skriver der er seriøst ment. Kan sende deg og andre som ønsker det en PM med bilde. Ønsker tilbakemeldinger.

Du kan jo vise oss bilde, så kan vi komme med tips til hva som burde vært annerledes. Fotografen har mye å si, ikke ta bilder av deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På møteplassen har jeg full profil og er VIP-medlem. Tre måneder VIP koster 149 kroner.

Problemet mitt er at jeg nesten aldri får svar, mulig jeg er for lite attraktiv å se på. De jeg skriver til er inne å ser på profilen.

Altså: Du sendte til min innboks her på KG to store bilder av deg selv uten tekst - vi har ikke hilst på hverandre.

Det er klart, at du bruker slike metoder på alle disse nettstedene du frekventerer, så innbyr du ikke til videre kommunikasjon.

Hvorfor tror du folk vil lokkes av de enormt store bildene du sendte? Gjør du slikt på de andre nettstedene du er på, kan kvinner bli lettere skremt. Jeg har aldri mottatt slike sjokkbilder før, så det tar noe tid å komme over det.

Endret av Perhaps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld ikke meningen å sende store bilder. trodde linken jeg sendte ble gjort om til mindre bilder. Nei har aldri gjort det sånn før. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ingen grunn til å ta på vei for noen bilder vel.

Pc'n min henger seg opp når jeg prøver å åpne meldinga - så jeg har ikke sett bildene. Selvfølgelig viktig at man ikke legger ut bilder som dekker hele skjermen da. :ler: Trenger ikke ha sånn voldsom closeup på ansiktet heller. Bilder er uansett noe man ikke behøver å fokusere så mye på. Det viktigste er å være kjapp i replikken og bare prøve å ha det gøy. De innleggene du kopierte inn tidligere her var litt alvorsomme og lite naturlige, Glamann. Ikke vær redd for å spøke og drite deg ut litt lizzm. :jepp: Og vent med å fortelle no særlilg om deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg har sett bildene. Må si du så veldig alvorlig ut. Hva med å prøve å få noen bilder i en litt naturlig setting der du skravler og har det gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld ikke meningen å sende store bilder. trodde linken jeg sendte ble gjort om til mindre bilder. Nei har aldri gjort det sånn før. :tristbla:

Jeg har ikke lest dine tidligere tråder og visste ikke hvem du var...så sender du ingen tekst, bare bilder til min innboks. Men til andre du måtte kontakte slenger du kanskje på en hilsen også, får vi håpe. Ellers vil de nok lure på hva dette er.

Greit å skille litt på de man har hilst på og alle de andre som ikke aner hvem du er?

Endret av Perhaps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ser litt alvorlig ut på det bildet, har flere i profilen. Skal se i morgen på dette med størrelse på de.

På plasser som møteplassen og de andre sidene så blir alle bilder automatisk endre. Har ikke dette problemet der.

Ser da ut som det hjelper litt å være her, driver å sender noen brev nå med ei. Prata med ei til, men da jeg etter fem brev spurte om hu ville være med på en kaffe hørte jeg ikke mer.

Stakkars Perhaps , klikka på linken jeg sendte henne og skjønner hun ble sjokkert. :tristbla:

Trodde størrelsen ble endra, ettersom jeg fikk opp en normal størrelse på min skjerm når jeg klikka på linken. Tydeligvis så var det forskjell på å sende de som IMG link og html link tror jeg at jeg sendte. Ene ble endret, men ikke det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Så bra at du gjør fremskritt! Det kan nok være lurt å vente litt lenger med å snakke om å møtes ja. Kan være lurt å hinte litt forsiktig om det og se ann responsen før du spør rett ut. Jeg skriver litt med gutter på nettet selv, og jeg bruker i hvertfall lang tid før jeg er klar for å møte noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler medlemskapet på møteplassen er bortkastede penger. Har prøvd å kontakte x antall damer de siste ukene, men har kun klart å få en date og noen svar på kortfattede brev til de andre, men ved andre brevet er det slutt på skrivingen. Store flertallet får jeg ikke svar ifra.

Har kontaktet stort sett nye medlemmer de siste dagene, men det er ikke noe bedre der.

Orker snart ikke bruke mer tid å energi på å skrive brev.

Eller er jeg på feil nettdatingside, virker som de ikke er interessert i kontakt med noen der. Annet enn å være der.

Tror ikke jeg er så talentløs til å skrive at jeg gjør med fullstendig uinteressant-

Det er da ingen vits i å gi opp, hvordan skal du da møte damer?

Kanskje du bare går frem på feil måte. Hva med å prøve å endre måten du skriver brev på? (ikke det at jeg vet hvordan du gjør det, men det er jo kanskje verdt å prøve. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kan godt hende at bildene setter en stopper?

Jeg har ikke sett bilder, men om man gir et godt førsteinntrykk av seg selv som person, og klarer å vise frem sine positive sider, er hygglig og så videre spiller ikke bilder så veldig stor rolle.

Men om det er slik at man kun sender bilder av seg selv som brev til folk, kan jeg forstå at det ikke er veldig interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett bilder, men om man gir et godt førsteinntrykk av seg selv som person, og klarer å vise frem sine positive sider, er hygglig og så videre spiller ikke bilder så veldig stor rolle.

Men om det er slik at man kun sender bilder av seg selv som brev til folk, kan jeg forstå at det ikke er veldig interessant.

Du kan umulig ha sett bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender ikke bilde pr. mail. har bilder i profilen. Grunnen til at jeg sendte bilder var for å høre hvor jeg lå ann utseende messig, det tryna fullstendig takke være en link som ikke viste det jeg trodde den skulle gjøre :tristbla:

Hestehov: Har endret måten jeg skriver på takket være råd på denne tråden :) Har også fått mer kontakt.

Profiler med bilder får mer svar, det er statistisk bevist derfor tror jeg ikke at vil bedre mine muligheter ved å fjerne bildene.

Når jeg skriver så skriver jeg kort og konsist, er ikke flink til å fargelegge språket eller skrive som jeg prater. Blir ikke det for mye unødvendige ord i brev?

Finne på humoristiske eller flørtete ting å skrive er jeg ikke flink til, tar gjerne imot forslag der også :) eller konstruerte eksempler.

Har nok en hjerne som må omskoleres litt for å kunne skrive noe med glimt i øyet. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...