Gå til innhold

Norske kvinner

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jens_*
De norske damene har tapt seg voldsomt. Mye lubne og slitne damer nå. Flate ræver, sideflesk og dobbelthaker.

Helt enig. Når damer runder 25 år går det bare en vei. Flate ræver som du sier er noe norske kvinner alltid har hatt. Insulinpølsa og dobbelthaka er derimot noe som har kommet de siste 10-15 årene. Go to Brasil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaiks.. For å provosere eller?

Jeg ser på meg selv som "gjennomsnittlig" vakker, får høre det ganske ofte, både fra kjente og ukjente.

Men jeg faller ikke under typisk nordisk utseende.

Jeg har veldig mørkt hår, olivenbrun hud (om sommeren, vel og merke), og grønne øyne. Har også "middelhavs"nese..

Og når jeg får komplimenter på utseendet mitt så er det som oftest fordi jeg ser så "eksotisk" ut. Blir ofte spurt om jeg er fra tyrkia, hellas, iran eller andre land der jentene er vakkre..

Så synes det å si at den "nordiske rase" er vakkert blir vel litt feil, når han sier at det er norske jenter som er flotte..

Riktignok er dette skråblikk, men likevel: Så siden du ser sydlandsk ut OG er pen, så kan man ikke si at den nordiske rasen er vakker? Litt merkelig logikk, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Gj.snittlig er norske kvinner penere enn gj.snittlige kvinnen fra Midt-Østen

- I de siste årene har begge grupper lagt på seg mer

- Norske kvinner er uavhengige ja, men de fleste ville jeg ikke kalt for "smart". Men kvinnene fra Midt-Østen er enda dummere (ja har pratet med dem)

- Har aldri skjønt hvorfor midtøstlige kvinner gidder å dekke seg til, fordi de er jo så stygge uansett :P

- Norske jenter etter VGS årene forfaller raskt. De som hadde bra kropp endte opp med feit ræv, poser under øynene og så ut som de var 35, selv om de er 22.

Men alt i alt; nordiske kvinner er uansett penere enn de fra Midt-Østen som har bart og annet hårvekst. Det var en som hadde så sterk hårvekst på korsryggen at en mann er ingenting i forhold.

For ikke å snakke om alt forfallet på menn over en viss alder.

Det er utrolig mange nydelige jenter i midt østen. SElvfølgelig i Norge også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Line_*

Det finnes ingenting som heter den norske rasen , det er genetisk umulig å dele inn verdens befolkning i raser, slik man gjør med hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...