Gå til innhold

Norske kvinner

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er norske kvinner i gjennomsnitt penere enn andre nasjoner som f.eks Japan, USA, England og Tyskland bare for å nevne noe?

Kommer selv fra Midt-Østen, og må si jeg er mektig imponert over den høye "standarden" på norske kvinners ytre. De virkelig skjønnhetene som ender opp som supermodeller eller filmstjerner er det ikke mange av her, men til gjengjeld er det veldig få stygge kvinner, og jeg vil si at norske kvinner i gjennomsnitt ligger på 7-8 poeng fra en skala på 1-10.

I andre ikke-skandinaviske nasjoner har jeg lagt merke til at de fleste kvinner ligger på 6 poeng eller mindre det, med noen veldig få som scorer høyt, delvis over 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_ma_*

Ja den nordiske rase er vakker, og vi kvinner må stå i stil med våre vakre nordiske menn.

Forøvrig så kommer de vakreste kvinnene fra Island, og islendingene er avstamning fra Gamle Norge.

I tillegg er vi smarte og uavhengige, noe jeg regner med ikke faller i god jord hos en fra Midt østen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pinkbunni
Ja den nordiske rase er vakker, og vi kvinner må stå i stil med våre vakre nordiske menn.

Forøvrig så kommer de vakreste kvinnene fra Island, og islendingene er avstamning fra Gamle Norge.

I tillegg er vi smarte og uavhengige, noe jeg regner med ikke faller i god jord hos en fra Midt østen.

Jaiks.. For å provosere eller?

Jeg ser på meg selv som "gjennomsnittlig" vakker, får høre det ganske ofte, både fra kjente og ukjente.

Men jeg faller ikke under typisk nordisk utseende.

Jeg har veldig mørkt hår, olivenbrun hud (om sommeren, vel og merke), og grønne øyne. Har også "middelhavs"nese..

Og når jeg får komplimenter på utseendet mitt så er det som oftest fordi jeg ser så "eksotisk" ut. Blir ofte spurt om jeg er fra tyrkia, hellas, iran eller andre land der jentene er vakkre..

Så synes det å si at den "nordiske rase" er vakkert blir vel litt feil, når han sier at det er norske jenter som er flotte..

Må si meg enig i at mange norske jenter er smarte og uavhengige, og flere komplimenter jeg har fått går på at jeg har utstråling, altså at selvtilliten skinner igjennom..

Men synes også her at det blir feil å si at det er noe som "ikke faller i smak" hos en fra midtøsten..

Personer er forskjellig. Ikke alle jenter av den "nordiske rase" er vakkre, selvstendige eller har selvtillit, samme som at ikke alle menn fra midtøsten er kvinneundertrykkere..

Men temaet er jo "skråblikk og generaliseringer", så satser på at det var det du prøvde deg på her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Dette er jeg helt uenig i. Ja jeg kan være enig i at norske kvinner har jevnt over et pent ansikt. Men når det gjelder kropp er gjennomsnittet dårlig vilo jeg påstå. Norske kvinner har som oftest flat, lite formfull rumpe og mange får de typiske nordiske håndtakene rundt midjen når de runder 25 år. Norske kvinner er oppskrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typiske nordiske håndtakene?? :klø: Den er jeg ikke helt med på altså! Forsåvidt enig i at damer ofte får litt håndtak etter hvert (menn og forresten), men det er da ikke typisk nordisk?!!?! Har observert det i England, USA, Italia, Frankrike, Spania etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Dette er jeg helt uenig i. Ja jeg kan være enig i at norske kvinner har jevnt over et pent ansikt. Men når det gjelder kropp er gjennomsnittet dårlig vilo jeg påstå. Norske kvinner har som oftest flat, lite formfull rumpe og mange får de typiske nordiske håndtakene rundt midjen når de runder 25 år. Norske kvinner er oppskrytt.

Norske kvinner har generelt en kropp på lik linje med resten av Europa. De mangler ikke former slik som asiatiske kvinner, men de har heller ikke de ekstreme formene afrikanske kvinner har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
Norske kvinner har generelt en kropp på lik linje med resten av Europa. De mangler ikke former slik som asiatiske kvinner, men de har heller ikke de ekstreme formene afrikanske kvinner har.

Du kan umulig ha reist mye rundt i europa hvis du påstår at europeiske kvinner har samme kroppsform. Det blir like dumt som å si at Italienere og nordmenn ser like ut. Gjennomsnitts BMI er vesentlig lavere i land som Østblokkland, Frankrike og Italia feks, noe som gjennspeiler seg i kropp-sammensetningen.

Bytt ut den årlige Gran Canaria turen din med en reise til Praha, Riga, Paris eller Milano og se selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lina_*

Jeg er enig i at norske kvinner er vakre.

Sånn generelt sett så virker det som de aller fleste ligger på et relativt høyt nivå. Synes de blir vakrere og vakrere for hver generasjon, de som er yngre enn meg er jo helt utrolige. Var på Hove-festivalen i fjor og måtte snu meg hele tiden og kikke to ganger på 16-17åringene. Og på absolutt alle konsertene dro vokalistene den vanlige linja med "norwegian girls are so beautiful!". Men det hadde de faenmeg rett i og.

Ellers så synes jeg land som Spania, Italia, Frankrike og Hellas har kvinner som er litt mer spredt utover skalaen.. noen veldig vakre og en del som er ganske stygge. I Tyskland synes jeg de fleste ligger et lite hakk under gjennomsnittet, og England er vel de uheldigste når det kommer til utseende.

Om man hadde regnet ut gjennomsnittet av hele befolkningen, altså gitt alle damer poeng og delt det på folketall, så tror jeg Norge (og Sverige) hadde kommet veldig godt ut!

Men har hørt fra kompiser at Brasil og Libanon skal holde et høyere nivå enn Norge. Rumenske kvinner stiller visst også sterkt. Dette har jeg dog ikke fått bekreftet med egen empirisk observasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan umulig ha reist mye rundt i europa hvis du påstår at europeiske kvinner har samme kroppsform. Det blir like dumt som å si at Italienere og nordmenn ser like ut. Gjennomsnitts BMI er vesentlig lavere i land som Østblokkland, Frankrike og Italia feks, noe som gjennspeiler seg i kropp-sammensetningen.

Bytt ut den årlige Gran Canaria turen din med en reise til Praha, Riga, Paris eller Milano og se selv.

Ehh, javel. Kanskje du trenger å ta turen til Paris selv?

Se her

:filer:

Til deg TS: norske jenter er så søte, så. En italiener (selvfølgelig) jeg kjenner, mener norske kvinner er de vakreste i verden. Dette skyldes, i følge han, at vikingene stjal med seg Europas vakreste kvinner i gamle dager, og at de deretter avlet frem pene barn...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pinkbunni
Til deg TS: norske jenter er så søte, så. En italiener (selvfølgelig) jeg kjenner, mener norske kvinner er de vakreste i verden. Dette skyldes, i følge han, at vikingene stjal med seg Europas vakreste kvinner i gamle dager, og at de deretter avlet frem pene barn...

:ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Man kan faktisk se det på islendingers gener :) Selv om Island ble befolket av norske vikingmenn, så er dagens islendinger rent genetisk sett mer irske enn norske. Så vikingene må ha kost seg skikkelig med sine irske treller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typiske nordiske håndtakene?? :klø: Den er jeg ikke helt med på altså! Forsåvidt enig i at damer ofte får litt håndtak etter hvert (menn og forresten), men det er da ikke typisk nordisk?!!?! Har observert det i England, USA, Italia, Frankrike, Spania etc...

Vestlig kosthold = insulinpølse (bilring)

Skyldes stort inntak av raske karbohydrater, stort sett. For mye brødmat, og for lite frukt, grønt, fisk og kjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vestlig kosthold = insulinpølse (bilring)

Skyldes stort inntak av raske karbohydrater, stort sett. For mye brødmat, og for lite frukt, grønt, fisk og kjøtt.

Da må vi jo kalle det typisk vestlige håndtak da! Ikke bare nordiske.

Aldri tenkt over at det er noe sær-vestlig før, men det stemmer sikkert når du nevner det. :) Og insulinpølse var et artig ord! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må vi jo kalle det typisk vestlige håndtak da! Ikke bare nordiske.

Aldri tenkt over at det er noe sær-vestlig før, men det stemmer sikkert når du nevner det. :) Og insulinpølse var et artig ord! :Hehe:

Insulinpølsa brer om seg til resten av verden etter hvert som det vestlige/amerikanske kostholdet finner veien frem over alt ;)

Og denne pølsa er farlig, ikke bare stygg. Ikke glem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Gj.snittlig er norske kvinner penere enn gj.snittlige kvinnen fra Midt-Østen

- I de siste årene har begge grupper lagt på seg mer

- Norske kvinner er uavhengige ja, men de fleste ville jeg ikke kalt for "smart". Men kvinnene fra Midt-Østen er enda dummere (ja har pratet med dem)

- Har aldri skjønt hvorfor midtøstlige kvinner gidder å dekke seg til, fordi de er jo så stygge uansett :P

- Norske jenter etter VGS årene forfaller raskt. De som hadde bra kropp endte opp med feit ræv, poser under øynene og så ut som de var 35, selv om de er 22.

Men alt i alt; nordiske kvinner er uansett penere enn de fra Midt-Østen som har bart og annet hårvekst. Det var en som hadde så sterk hårvekst på korsryggen at en mann er ingenting i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er norske kvinner i gjennomsnitt penere enn andre nasjoner som f.eks Japan, USA, England og Tyskland bare for å nevne noe?

Umulig å besvare. Verden kryr av pene kvinner. Noen synes de fra Mali er penest i verden. Spørsmålet ditt forutsetter at man liker norske kvinner i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, har du selv hatt lykke hos norske kvinner? Menn fra Midt-Østen er spesielt populære blant norske kvinner, men mest som sex-partnere og kortvarige kjærester.

Når det kommer til noe seriøst og langvarig, velger norske damer fortsatt norske menn. Hvorfor det tro? Er det fortsatt en del fordommer ute og går blant norske kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, har du selv hatt lykke hos norske kvinner? Menn fra Midt-Østen er spesielt populære blant norske kvinner, men mest som sex-partnere og kortvarige kjærester.

Når det kommer til noe seriøst og langvarig, velger norske damer fortsatt norske menn. Hvorfor det tro? Er det fortsatt en del fordommer ute og går blant norske kvinner?

Kanskje de norske kvinnene blir vraket for kvinnr fra midtøsten når det kommer til giftemål.

Hørte en historie om en ung mann fra Iran som var sammen med ei norsk jente i mange år, men da hun snakket om en fremtid sammen fikk hun straks beskjed om at han ikke kom til å gifte seg med henne. Han skulle jo ha en muslimsk kone, og hun skulle være fra iran. Kanskje den tanken er vanligere enn man er klar over eller tror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...