Gjest brutal_mann Skrevet 22. oktober 2010 #761 Del Skrevet 22. oktober 2010 Var ikke det jeg tenkte mest på, jeg tenkte mer på hvordan jeg skulle få skrudd av den som vibrerte mellom bena på meg der jeg sto. Latet som jeg skalv fordi det var kaldt. Frøken W... De kunne da bare fått hjelp av en brannmann! De er den moderne ridder til hest ser du! Og så er de flinke med sånne elektriske ting og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. oktober 2010 #762 Del Skrevet 22. oktober 2010 Åh, bilder i hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 22. oktober 2010 #763 Del Skrevet 22. oktober 2010 Her gikk brannalarmen mens jeg lå og onanerte. Full evakuering og faktisk brann, og jeg halvnaken med røde roser i kinnene. Strålende start på helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. oktober 2010 #764 Del Skrevet 22. oktober 2010 Greit å vite hvem man ikke skal tro på. Næmmen er du her og slenger med leppa også, Steinar? Tror du virkelig jeg har fantasi til å finne på det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. oktober 2010 #765 Del Skrevet 22. oktober 2010 Greit å vite hvem man ikke skal tro på. At thefainter har mistet katten : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. oktober 2010 #766 Del Skrevet 22. oktober 2010 At thefainter har mistet katten : Stakkars Fainter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. oktober 2010 #767 Del Skrevet 22. oktober 2010 Stakkars Fainter! Jeg ville vel egentlig heller si stakkars katt jeg da. Den er alene ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. oktober 2010 #768 Del Skrevet 22. oktober 2010 Og det er kaldt og sikkert ingen hjelpende brannmenn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. oktober 2010 #769 Del Skrevet 22. oktober 2010 Og det er kaldt og sikkert ingen hjelpende brannmenn... DU hadde vel heller ikke stor glede av hjelpende brannmenn eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. oktober 2010 #770 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nei, for å si det sånn, den brannalarmen ødela mye glede, gitt. Og det brennkvikt, pun intended! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 29. oktober 2010 #771 Del Skrevet 29. oktober 2010 Feiret bursdagen min med familien, som er i byen. Veldig kjekt. Stek og skikkelig Mammamiddag, med "Tilslørte Bondepiker Kake" til dessert. Lek med ungene, før pappa kjørte meg hjem og vi hadde en skikkelig god prat i bilen. Nå baker jeg kaker til feiring i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 29. oktober 2010 #772 Del Skrevet 29. oktober 2010 Stakkars Fainter! :ler: Dere altså!! Men ja det er synd på oss begge...han der ute helt alene, jeg har helt alene uten en pelsklump ved siden av meg Idag har jeg spilt litt på gitaren min, og så lagde jeg god middag til familien. SÅ nå er jeg så stappmett at jeg nesten sovner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. oktober 2010 #773 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er katten fortsatt borte ... stakkar pus Lurer forresten på hvorfor ingen har laget middag til meg i dag ... det er jammen forskjell på folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 29. oktober 2010 #774 Del Skrevet 29. oktober 2010 Trøster pusesavneren! Bille, du kan få kake av meg i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. oktober 2010 #775 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Bille, du kan få kake av meg i morgen! :hoppe: Endret 29. oktober 2010 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 29. oktober 2010 #776 Del Skrevet 29. oktober 2010 Aner ikke hva jeg skal finne på. Atter en fredag sitter jeg her alene hjemme. Jeg har prøvd å ta kontakt med venninner og alt sånt noe, men alle er opptatt.... Gjør som meg - Kos deg med fylla, så er det veldig snart mandags morgen igjen..!! :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. oktober 2010 #777 Del Skrevet 29. oktober 2010 Burde vert på fest, men gadd ikke. Gikk heller hjem før barne-tv begynte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2010 #778 Del Skrevet 29. oktober 2010 Kjempefin fredag. Alene her jeg sitter, men har pratet med folk på nett og på telefon. Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 29. oktober 2010 #779 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er katten fortsatt borte ... stakkar pus Lurer forresten på hvorfor ingen har laget middag til meg i dag ... det er jammen forskjell på folk Finner du pusen min så skal jeg med glede lage middag og dessert til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Student i LA Skrevet 29. oktober 2010 #780 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Endelig Helg! Utrolig deiligt. Denne helgen er det Halloween feiring, super gøy. Følg med på Halloween feiring i LA på www.hollywoodfaktaogfiksjon.wordpress.com Endret 29. oktober 2010 av Student i LA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå