vilja Skrevet 24. juli 2009 #361 Del Skrevet 24. juli 2009 Tja, ikke så gøy å gå ut alene. Nettopp blitt singel. Hadde vært gøy å truffet noen og hatt det hyggelig med. Noen i sør-trøndelag? Send priv melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mustapippuri Skrevet 24. juli 2009 #362 Del Skrevet 24. juli 2009 Liker fredager!! I kveld: Når samboeren kommer hjem fra trening står det hjemmemekka burgers klare til spisings! Etter at maten er spist blir det et glass vin, type rød, i en god armkrok og litt småprat og tv tenker jeg! Herlig.. Jeg har verdens beste kjæreste!! Og du er på singelforumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 24. juli 2009 #363 Del Skrevet 24. juli 2009 Film og kose meg hjemme står på menyen her. Kanskje en sen joggetur og dusj før jeg legger meg, så blir det lett å sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 24. juli 2009 #364 Del Skrevet 24. juli 2009 .. En daglig dose "savneenmanntilåholderundtmeg" kommer også til å invandere hjernen min for noen minutter som vanlig .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 24. juli 2009 #365 Del Skrevet 24. juli 2009 .. En daglig dose "savneenmanntilåholderundtmeg" kommer også til å invandere hjernen min for noen minutter som vanlig .. Samme som min "SavneEnÅDeleSengaOgTulleMed" følse. Den kommer alltid snikende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmilyLane Skrevet 25. juli 2009 #366 Del Skrevet 25. juli 2009 Det hørtes desperat ut hehe Ikke desperat, bare sjokkerende egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. juli 2009 #367 Del Skrevet 25. juli 2009 Ikke desperat, bare sjokkerende egentlig. Tja, er du helt sikker på det? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. august 2009 #368 Del Skrevet 7. august 2009 Endelig fredag og helg igjen. Idag skal jeg på kick off med skolen. Hva skal dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 7. august 2009 #369 Del Skrevet 7. august 2009 Tja. Jeg får vel ligge her under dyna i mørket med min fryktelig hornhinnebetennelse . Noen som vil komme og stelle litt med meg? *Smiler lurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2009 #370 Del Skrevet 7. august 2009 Tja. Jeg får vel ligge her under dyna i mørket med min fryktelig hornhinnebetennelse . Noen som vil komme og stelle litt med meg? *Smiler lurt* Åssen har du fått det da - linser eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 7. august 2009 #371 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 7. august 2009 #372 Del Skrevet 7. august 2009 Åssen har du fått det da - linser eller? Mulig at de har noe innvirkning på faanskapet, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2009 #373 Del Skrevet 7. august 2009 Mulig at de har noe innvirkning på faanskapet, ja... Ja, linser kan være skumle. Men du blir bra snart da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 7. august 2009 #374 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Ja, linser kan være skumle. Men du blir bra snart da vel? Øyelegene sier at jeg er... linsemisbruker. Jaja, tenkte jeg. Det kunne da stengt talt vært værre. Finnes da værre saker og ting å være avhengig av? Takk, joda. Men for tiden liker jeg meg ute etter at sola har gått ned. Og jeg som er ehm mørkeredd? Du da? Planer for kvelden? Endret 7. august 2009 av laperla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2009 #375 Del Skrevet 7. august 2009 Øyelegene sier at jeg er... linsemisbruker. Jaja, tenkte jeg. Det kunne da stengt talt vært værre. Finnes da værre saker og ting å være avhengig av? Takk, joda. Men for tiden liker jeg meg ute etter at sola har gått ned. Og jeg som er ehm mørkeredd? Du da? Planer for kvelden? Tja, jeg kan ta meg en tur og pleie deg? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 7. august 2009 #376 Del Skrevet 7. august 2009 Tja, jeg kan ta meg en tur og pleie deg? hehe *Smiler lurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2009 #377 Del Skrevet 7. august 2009 *Smiler lurt* Jeg regner selvfølgelig med at du ligner på Marilyn Monroe? hehe Jeg tittet på noen ulike internett dating-sider akkurat nå og de fleste der gjør det - eller kanskje ikke hehe Herlighet, det føles litt merkelig med de sidene altså - jeg forstår godt hvorfor jeg ikke har meldt meg på noen ennå .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stx Skrevet 7. august 2009 #378 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jeg hadde egentlig en avtale med x'en, men han fant visst ut at han hadde bedre ting å gjøre. Sendte ham en melding med "men hadde ikke vi en avtale i kveld" hvorpå han skrev "nei,det går bra ". ehhh... Så i kveld blir det KG, forhåpentligvis noe moro på tv og soving... Alle venninnene mine er på ferie eller festival ahhh. Det var vel kansje ikke helt bra . Her blir det film og en sykkeltur Endret 7. august 2009 av stx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 7. august 2009 #379 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg regner selvfølgelig med at du ligner på Marilyn Monroe? hehe Jeg tittet på noen ulike internett dating-sider akkurat nå og de fleste der gjør det - eller kanskje ikke hehe Herlighet, det føles litt merkelig med de sidene altså - jeg forstår godt hvorfor jeg ikke har meldt meg på noen ennå .... Åh, er'e dårlig utvalg?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stx Skrevet 7. august 2009 #380 Del Skrevet 7. august 2009 Tja, ikke så gøy å gå ut alene. Nettopp blitt singel. Hadde vært gøy å truffet noen og hatt det hyggelig med. Noen i sør-trøndelag? Send priv melding. sitter delvis i samme situasjon her også Har vel gått snart en månad men.. Er jo mye å finne på her i sør-trøndelag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå