Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Gjest MissBella

Da var det fredag igjen! Jeg har ferie men reiser ikke bort før imorgen. Idag skal jeg bare slappe av og pakke ferdig.

Hva skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal sitte hjemme og glo på tv'n og KG :)

I morgen skal jeg kanskje bade på Skumsjøen, søndag blir det grillfest og så skal jeg være hos pus igjen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme kveld i dag, Oslo tur imorgen...Må lade batteriene før :skaal::skaal::skya::skya::kristin::spy::reise:

Jeg er så glad i symbolene på KG as :fnise: (Geeeeeek)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EmilyLane

Jeg sitter barnevakt for 5 rabiate hunder, ser Ringenes Herre og lader opp til bading i morra.

Fryder meg litt over at det har vært stygt vær i oslo og er fantastisk her...muahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg har ungene, så mitt sosiale liv i dag har bestått av en tur på trening og en prat med naboen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har vært ute og ridd fôrhesten min Zahr Ibn Angel - verdens mest nydelige araber. :)

Ellers fikk vi nettopp besøk av grandtante- og onkel. De blir vel her en god stund, tenker jeg.

Etter det blir det rensing av marsvinbur og en spasertur for å få vært litt for meg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

:) Liker fredager!!

I kveld:

Når samboeren kommer hjem fra trening står det hjemmemekka burgers klare til spisings! Etter at maten er spist blir det et glass vin, type rød, i en god armkrok og litt småprat og tv tenker jeg! Herlig.. Jeg har verdens beste kjæreste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...