Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Emmanuelle

Skal man eller skal man ikke dra på butikken for å kjøpe kvikk lunsj?

Kan dra under påskudd at jeg trenger søppelposer, men likevel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man eller skal man ikke dra på butikken for å kjøpe kvikk lunsj?

Kan dra under påskudd at jeg trenger søppelposer, men likevel :fnise:

mhm, kvikk lunsj... hadde trengt det nå som jeg ligger med flere sykdommer som kjemper om plass i kroppen...

Idag blir det å se på gutta som skal skyte 40 blinkskudd også rett i sengs =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle
mhm, kvikk lunsj... hadde trengt det nå som jeg ligger med flere sykdommer som kjemper om plass i kroppen...

Idag blir det å se på gutta som skal skyte 40 blinkskudd også rett i sengs =)

Jeg dro ;)

God bedring, jeg skal også se Norge vinne gull!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro ;)

God bedring, jeg skal også se Norge vinne gull!!!

Sjokolade må man ha!! det er jo helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle
Sjokolade må man ha!! det er jo helg!!

Hihi, ja. Det er obligatorisk når man er singel! Har blitt MYE sjokolade på meg i det siste :fnise: Prøver å sjekke ut hvor mye som må til før det fungerer som substitutt mot sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja. Det er obligatorisk når man er singel! Har blitt MYE sjokolade på meg i det siste :fnise: Prøver å sjekke ut hvor mye som må til før det fungerer som substitutt mot sex.

har prøvd å kutte ut sjokolade jeg... dessverre er jeg og singel, så tenker litt for mye på sex for tiden, kanskje en sammenheng :-p

Er den nye kvikklunsj sjokoladen noe god? Kan anbefale Dots hvis en er glad i kjeks (litt lysere enn Oreo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle
har prøvd å kutte ut sjokolade jeg... dessverre er jeg og singel, så tenker litt for mye på sex for tiden, kanskje en sammenheng :-p

Er den nye kvikklunsj sjokoladen noe god? Kan anbefale Dots hvis en er glad i kjeks (litt lysere enn Oreo).

Haha, det tror jeg også det er. Man vil alltid ha det man ikke får :fnise: Klarte meg 21 år uten, men nå etter 5 mnd så kjenner jeg at hjernen ikke fungerer mer :P

Den nye er helt fantastisk god! Bedre enn smash (og det er jo egentlig som å banne i kirka).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det tror jeg også det er. Man vil alltid ha det man ikke får :fnise: Klarte meg 21 år uten, men nå etter 5 mnd så kjenner jeg at hjernen ikke fungerer mer :P

Den nye er helt fantastisk god! Bedre enn smash (og det er jo egentlig som å banne i kirka).

hehe, er utrolig hva en kan bli avhengig av ;-)

What, bedre enn smash, det tror jeg ikke på!!! Tror jeg må kjøpe inn (eventuelt få noen til å kjøpe det inn for meg hvis jeg blir sengeliggende imorgen) begge to og ta en smakstest :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle
hehe, er utrolig hva en kan bli avhengig av ;-)

What, bedre enn smash, det tror jeg ikke på!!! Tror jeg må kjøpe inn (eventuelt få noen til å kjøpe det inn for meg hvis jeg blir sengeliggende imorgen) begge to og ta en smakstest :lur:

Gjør det, så får du se om den funker som substitutt for deg (funka ikke her) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det, så får du se om den funker som substitutt for deg (funka ikke her) :ler:

Substitutt... sjokolade kan nok aldri erstatte en myk kvinnekropp, men kanskje det kan dempe symptomene ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle
Substitutt... sjokolade kan nok aldri erstatte en myk kvinnekropp, men kanskje det kan dempe symptomene ;-p

Du kan smelte den i badekaret for å så legge deg oppi så blir det så varmt og mykt atte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan smelte den i badekaret for å så legge deg oppi så blir det så varmt og mykt atte!

det hørtes ut som veldig mye sjokolade, hva med en myk kvinnekropp og sjokolade, det har jeg hatt god erfaring med :lur: Men, det vanskelig er den myke kvinnekroppen...

Håper du (og alle andre her inne) får en fin helg, her er det skiskyttergutta for alle penga =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også tilbringe kvelden med den nye kvikk lunsj-sjokoladen (vanvittig god ja :gjeiper: ) og skiskyting på TVn. Heia Norge!

Er egentlig på vei ut av singelklubben jeg, men etter å ha vært limt fast til en ny flamme en stund så gleder jeg meg over en kveld alene i sofaen faktisk. Så slipper jeg å dele sjokoladeplata, meh hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal også tilbringe kvelden med den nye kvikk lunsj-sjokoladen (vanvittig god ja :gjeiper: ) og skiskyting på TVn. Heia Norge!

Er egentlig på vei ut av singelklubben jeg, men etter å ha vært limt fast til en ny flamme en stund så gleder jeg meg over en kveld alene i sofaen faktisk. Så slipper jeg å dele sjokoladeplata, meh hehe.

Ahh, ufattelig bra gjort gutta - Stilig å se Tarjei gjøre det han gjør =)

Nå blir det sengen her, også kvikk lunsj sjokolade imorgen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Hva er bedre enn sex? Jo, skiskyttergutta tar gull i Vancouver. Nå skal jeg rulle meg over og tenne en sigarett :fnise:

Helt utslitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er bedre enn sex? Jo, skiskyttergutta tar gull i Vancouver. Nå skal jeg rulle meg over og tenne en sigarett :fnise:

Helt utslitt!

Hehe, det er iallefall oppe der, jeg har nettopp tatt litt penicillin og tenkte jeg skulle avslutte kvelden med en Ibux :P

JIPPI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...