Gjest Gjest_Bea_* Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Har tenkt masse og vurdert frem og tilbake, men får ikke betemt meg.. Noen med erfaringer i noen av yrkene som kan fortelle meg pluss og minus om jobben sin?
Gjest *Mim* Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har ikke erfaring selv, men jeg kjenner noen ergoterapeuter. Det virker som om de kan velge å jobbe i ganske ulike fagmiljøer. På bygda blir kanskje fagmiljøet litt lite? Revisor virker som verdens kjedeligste jobb for meg, men her er det sikkert noen som har andre erfaringer.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Bli revisor, yrket behøver mange flere kvinner og dere tjener megamgeamegabra!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Ritz Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Bli revisor, yrket behøver mange flere kvinner og dere tjener megamgeamegabra!!!!!!!!!!!!!!!! Megabra er vel litt å ta i vel? Revisoryrket er kjent for MYE overtid i vårhalvåret. Overtid som går på helsa løs. Vet Arbeidstilsynet er inne i flere av de store revisorfirmaene nettopp pga ulovlig mye overtid. Men er man sosial, og glad i å treffe andre mennesker, god til å samarbeide og ikke arbeiddsky er det absolutt noe å tenke på. ( Er ikke revisor selv, men kjenner flere)
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Bli revisor, yrket behøver mange flere kvinner og dere tjener megamgeamegabra!!!!!!!!!!!!!!!! Og man velger yrker fordi de "trenger mange kvinner"/menn?!? Man må jo velge ut fra hva man tror passer for en, ikke hva statistikken sier om kjønnsfordeling...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå