Gå til innhold

Jeg har begynt å behandle norske jenter dårlig

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hehe, morsomt at det som startet med et trolle-innlegg har utviklet seg til en relativt interessant debatt.

Men mener dere at trådstarters innlegg representerer en gjengs oppfatning eller trend i samfunnet? Jeg ser på det mer som en enkeltpersons forsøk på å rasjonalisere hvorfor han ikke er vellykket i kjærlighetslivet, og som skyver all skyld og ansvar over på kvinnen. Jeg håper og tror at ikke hele mannekjønnet er gjennomsyret av lignende bitterhet eller villfarelse.

Forøvrig er jeg enig med aline angående "dotter". Jeg har selv vært sammen med et par av disse, som gjerne blir karakterisert som de "snille" og "ordentlige" fyrene. Problemet er at de dro snillheten litt langt, det ble opp til meg å ta alle avgjørelser og initiativ. Man vil jo gjerne møte litt motstand av og til, ha en fyr som står på sitt og som kan ta initiativ og litt kontroll en gang i blant. Dette betyr ikke at jeg vil ha badboys, playere og drittsekker, det betyr at jeg vil ha en som er likestilt og som behandler meg som en likestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men mener dere at trådstarters innlegg representerer en gjengs oppfatning eller trend i samfunnet?

Ja helt klart, jeg (pakkis) drar altid flust med damer selv om at jeg ikke prøver på det, mens mine snille velstående Norske venner aldri får seg noe.

Damer flest digger badboys vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt klart, jeg (pakkis) drar altid flust med damer selv om at jeg ikke prøver på det, mens mine snille velstående Norske venner aldri får seg noe.

En skikkelig velgermagnet for Frp altså :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...