Noli Skrevet 30. oktober 2008 #21 Del Skrevet 30. oktober 2008 Bytter alle klærne mine hver dag, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 30. oktober 2008 #22 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det varierer veldig, men jeg bruker som regel ikke samme bh 2 dager på rad, men jeg legger den heller i stolen og så bruker jeg den gjerne 2 ganger til før jeg vasker den. Så jeg har med andre ord flere i omløp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 30. oktober 2008 #23 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jo forresten, har jeg vært på fest, så vasker jeg bhen med engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gir Skrevet 30. oktober 2008 #24 Del Skrevet 30. oktober 2008 Oj, for et teit spørsmål som likevel ble til en artig tråd :gjeiper: Får svare da kanskje... Jeg vasker 2-3 BHer i uka, men bytter på å bruke dem, så bruker ikke en BH mer enn 3 dager vil jeg tro... Bytter BH ut ifra antrekk ja, og hva slags planer jeg har den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. oktober 2008 #25 Del Skrevet 30. oktober 2008 Et par ganger i uka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 30. oktober 2008 #26 Del Skrevet 30. oktober 2008 Bytter på fra hver dag, men vasker de ikke med en gang, bruker de kanskje i snitt 3 ganger per stykk. Hvis jeg har blitt spesielt sliten og svett, eller har vært på fest legger jeg den rett på vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. oktober 2008 #27 Del Skrevet 30. oktober 2008 Til dere som bruker 3-4 bh bh'er i uken, og skifter bh opp til hver dag: hvem vasker bh'ene deres? (måtte bare spørre..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. oktober 2008 #28 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg bytter BH annenhver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 30. oktober 2008 #29 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) jeg bytter ofte bh, kansje hver 2 dag.. men vasker de ikke med en gang.. har, som flere andre også, et par stk i omløp om gangen.. hadde ei veninne som bare hadde 2 bher.. så der ble det ikke skiftet så ofte, hun snakket om en gang i måneden!!! Endret 30. oktober 2008 av Sandbekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 30. oktober 2008 #30 Del Skrevet 30. oktober 2008 Til dere som bruker 3-4 bh bh'er i uken, og skifter bh opp til hver dag: hvem vasker bh'ene deres? (måtte bare spørre..) haha samme her! få høre da folks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #31 Del Skrevet 30. oktober 2008 Skifter BH hver bidige dag - grøsser litt ved tanken på å ta på meg gårsdagens... Hvorfor det? Jeg vet faktisk ikke hvor ofte jeg bytter. Noen ganger flere dager på rad, andre ganger kan jeg bruke den samme kanskje i 5-6 dager. Kommer litt an på, yndlingsbh'ene bruker jeg gjerne flere dager enn "reserve-bh'ene". Noen ganger går en bh rett i vask, andre ganger kan den brukes i to dager, så bli liggende i en uke, og så bruker jeg den igjen i et par dager. Merker at jeg har et litt bevisstløst forhold til bh-skift! Men har jeg svettet, skifter jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 30. oktober 2008 #32 Del Skrevet 30. oktober 2008 Skifter gjerne bh flere ganger pr dag, jeg. Men det er fordi jeg har noen om jeg bruker på jobb;stødige greier som ikke nødvendigvis er så veldig pene. Så er jeg kanskje på trening etter jobb, og sportsbh frister ikke å bruke flere ganger på rad uten en runde i vaskemaskinen først! Etter trening er det dusj og over i enten hjemmeklær eller litt mere oppstashet om vi skal ut å spise el, og bh-valg er litt avhegning av antrekk.Bh som er brukt på jobb går som regel rett til vask etter en dags bruk, ganske enkelt fordi jeg har en til tider hektisk jobb og jeg blir ofte både svett og varm i løpet av en dag. Bh-er som er brukt en kveld hjemme går ikke rett til vask, de havner på puffen nedenfor sengen og brukes flere ganer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick Skrevet 30. oktober 2008 #33 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hver dag, men jeg bruker dem om igjen et par ganger senere før jeg vasker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 30. oktober 2008 #34 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg bytter bh ca annenhver dag. Siden jeg for tiden ikke har så mange bher som passer vasker jeg disse ganske ofte. Og ja; jeg vasker dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 31. oktober 2008 #35 Del Skrevet 31. oktober 2008 jeg bytter hver dag, men vasker de ikke etter hver gang. Har man på seg samme bh'n 2 dager på rad øker faren for å utvide heile skjiten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 31. oktober 2008 #36 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg bytter ettersom hva jeg har på meg.. Hvit bh under hvit topp etc. Så jeg bruker flere bh'er i løpet av en uke, og slenger de til vask enten hvis jeg har vært varm en dag, eller hvis jeg tror jeg har brukt den sånn 3 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabagast Skrevet 31. oktober 2008 #37 Del Skrevet 31. oktober 2008 Til dere som bruker 3-4 bh bh'er i uken, og skifter bh opp til hver dag: hvem vasker bh'ene deres? (måtte bare spørre..) Urkomisk... Innlysende nok vasker jeg klærne mine selv. Herregud, folk har da vaskemaskin. Hvem vasker klærne dine? Eller kanskje du ikke vasker klær? Høres nesten sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabagast Skrevet 31. oktober 2008 #38 Del Skrevet 31. oktober 2008 Bytter alle klærne mine hver dag, jeg.. Jeg og ... virker som noen synes det er sært, men det er vel de som utgjør alle de stinkende menneskene man kan nyte når man bruker offentlig transport og som tydeligvis tenker at siden de ikke kjenner at de lukter, er det sikkert ingen andre som gjør det heller. Newsflash: det gjør vi, så til de grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglasset Skrevet 31. oktober 2008 #39 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg bytter alt av klær hver dag, også bh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestfrid Skrevet 31. oktober 2008 #40 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg dusjer annen hver dag, og bytter truse hver gang jeg dusjer (bruker truseinnlegg som byttes hyppig, så noe mer er ikke nødvendig, føler jeg). *venter i spenning for å se hvor mange som synes jeg er ekkel* :gjeiper: Bh-byttingen følger trusebyttingen, da jeg liker å matche truse og bh. Har én bh med tre matchene truser, så bruker stortsett bh'en helt til alle tre matchende truser er til vask, om ikke jeg føler det er blitt alt for mye deo-flekker på den. Høres fælt ut, men siden bh'en er rett ved armhulen er det vel normalt at det kommer litt deo på den innimellom, om ikke deoen rekker å tørke ordentlig først. Føler jeg for å ha en annen type truse, bytter jeg til en annen bh. Tja, så bytter bh kanskje én til to ganger i uka eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå