Gjest Gl@mB@be Skrevet 31. oktober 2008 #41 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har én bh med tre matchene truser, så bruker stortsett bh'en helt til alle tre matchende truser er til vask Så smart! Hvorfor har jeg aldri tenkt på det? Det føles jo best å ha på seg matchende sett, men så har jeg alltid færre BH'er enn truser. Har akkurat kjøpt meg 2 nye sett, nå tror jeg jammen jeg skal stikke tilbake og kjøpe truse nr. 2 til hver av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starkitten Skrevet 31. oktober 2008 #42 Del Skrevet 31. oktober 2008 Før kunne jeg bruke samme bh i mange dager, men etter jeg så ett tv program i sommer med to damer som går rundt og vasker hos folk som har det ekstremt skittent, så gjør jeg ikke det mer. De to damene sendte inn en bh eller to til analyse for hun damen de vasket hos og der fant de sinnsykt med bakterier. Ganske farlige bakterier. Greit nok at bhen ikke får svette på seg, men bhen blir full av hudceller og div og det kan bli til masse bakterier... verdt å tenkte på, jenter! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 31. oktober 2008 #43 Del Skrevet 31. oktober 2008 Før kunne jeg bruke samme bh i mange dager, men etter jeg så ett tv program i sommer med to damer som går rundt og vasker hos folk som har det ekstremt skittent, så gjør jeg ikke det mer. De to damene sendte inn en bh eller to til analyse for hun damen de vasket hos og der fant de sinnsykt med bakterier. Ganske farlige bakterier. Greit nok at bhen ikke får svette på seg, men bhen blir full av hudceller og div og det kan bli til masse bakterier... verdt å tenkte på, jenter! =) Hehe, tror nok ikke at flertallet har så skitne bh'er som denne damen. Dersom det begynner å bli for skittent etter 2-3 døgn, så burde man jo også skifte sengetøy like ofte.. Er jo minst like mye ulumskheter der... Jeg er nå ikke så hysterisk med dette med at ting må vaskes etter en dag.. I så fall hadde jeg blitt blakk før måneden er omme, 10 kr per vask gjør jo ikke akkurat at jeg vasker klær så ofte jeg kan (men går jo ikke rundt og lukter for den saks skyld) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 31. oktober 2008 #44 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg bruker alle mine BH´er sånn etter hva jeg skal ha på meg osv. Så sender jeg kanskje alle til vask en gang i måneden eller noe. Som med andre klær så teller jeg ikke antall dager klærne blir brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #45 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noe som slår meg når det gjelder dette, er ikke at de som bruker 2-3 forskjellige bher annenhver/hver tredje dag, og så vasker de etter mer enn en uke, er uhygieniske og vasker for sjeldent. Derimot får jeg en følelse av at folk som vasker bhen etter en dags bruk må være uvanlig svette og møkkete...? 3-4 ganger kan jeg godt bruke samme bher. 2 stk annenhver dag i 6-8 dager.. Sokker og truser slenger jeg til vask hver dag. Gensere og singletter kan jeg ha på meg 2 dager, og bukser 3 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 31. oktober 2008 #46 Del Skrevet 31. oktober 2008 Derimot får jeg en følelse av at folk som vasker bhen etter en dags bruk må være uvanlig svette og møkkete...? Det tror jeg ikke nødvendigvis stemmer. Det kan jo rett og slett være at man føler seg mer vel i rene klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #47 Del Skrevet 31. oktober 2008 Bytter BH hver andre dag og da blir den sendt til vask. Truser og sokker, gensere og t-skjorter byttes/vaskes hver dag, mens bukser blir byttet annenhver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-LilleFix- Skrevet 31. oktober 2008 #48 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg føler meg ikke vel om jeg ikke skifter BH hver dag, ergo gjør jeg altså det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vindela Skrevet 31. oktober 2008 #49 Del Skrevet 31. oktober 2008 hmmm kan bruke samme bh 1-2 uker av gangen.. og ja, jeg syns det er litt snuskete av meg men jeg har veldig få bher som sitter godt og er behagelig siden jeg har veldig store bryster. er ikke så flinke til å sørge for at jeg til enhver tid har en ren bh liggende klar. truser og sokker og genser bytter jeg hver dag. jeg svetter mye særlig under armene og på ryggen når jeg er ute og går til og fra jobb og jeg svetter også mye under puppene! så jeg burde vaske mine bher oftere ja.... :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå