Gå til innhold

Hvor treffer jeg damer som er interessert i noe seriøst?

Gjest Mann31

Anbefalte innlegg

Jeg tilhører også kategorien søt, single og 30, og jeg syns det er akkurat like vanskelig å finne kjekke, sjarmerende og hyggelige single menn i samme aldersgruppe som du syns det er å treffe jenter.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får litt inntrykk av at det er unge jenter som svarer her som snakker om GUTTER og ikke menn. Hmmm, jeg har kanskje bomma litt med målgruppen her. Trodde det var litt voksne damer fra slutten av 20-årene og oppover her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt inntrykk av at det er unge jenter som svarer her som snakker om GUTTER og ikke menn. Hmmm, jeg har kanskje bomma litt med målgruppen her. Trodde det var litt voksne damer fra slutten av 20-årene og oppover her.

Eh, nei ikke alle .. Men det er vanskelig å gi noe svar på det du spør om siden de fleste som er inne på denne siden antakelig er i samme situasjon selv. Og så blir det mye synsing..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble singel for et par år siden hadde jeg trodd at det skulle bli lett å møte søte og oppegående jenter igjen. Vet ikke om det har noe med alderen jeg er i, men det blir jo selvsagt færre nye bekjentskaper i begynnelsen av 30-årene enn i 20 årene, pga studier osv. Merker at vennene rundt mer er mer satt selv om omtrent halvparten av de er single.

For å være helt ærlig synes jeg det er vanskelig å treffe oppegående, søte, interessante, reiseglade osv, jenter. Jeg har sluttet med å gå på byen. Har inntrykk av at de fleste jeg møter på byen er i begynnelsen av 20-årene og at mange av de "sirkulerer" på playertypene. Mao ikke noe for meg ihvertfall.

Jeg ser bra ut, har sunne interesser, liker å reise og fungerer bra i sosiale situasjoner men problemet er hvor jeg treffer nye bekjentskaper i min alder. Har prøvd internett men innså fort at det var kvinners marked ( 70% menn) i tillegg til at jeg synes virker som en altfor kynisk måte å velge kjæreste på. Man oppnår ingen kjemi på internett.

Noen som har noen tips?

I like måte. På byen er det ikke så veldig mange voksne mennesker...mest unge mellom 18-27. Hvor er alle de single mellom 35 og 45, har de ikke behov for å danse på nattklubb de? I Oslo er det Soria Moria nattklubb for voksne.

Er nettdating mer for folk i distriktene? De som ikke treffer folk ute fordi det er så øde? I byene kan jo folk treffes gjennom bekjente og på byen (om de da ikke er 18 år lizzzzom). Nettdating virker helt feil, synes jeg. Har forsøkt et par ganger, hele prosessen virker merkelig.

På jobb er alle gift. Men jeg så en veldig kjekk mann på butikken her forleden! Hvor ble han av?! Vi så på hverandre, smilte og hilste...plutselig var han borte.

Hvorfor er ikke slike menn på byen?

Det man kan gjøre er å bli flinkere til å plukke opp menn på butikken en helt vanlig torsdag etter jobb.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
I like måte. På byen er det ikke så veldig mange voksne mennesker...mest unge mellom 18-27. Hvor er alle de single mellom 35 og 45, har de ikke behov for å danse på nattklubb de? I Oslo er det Soria Moria nattklubb for voksne.

Er nettdating mer for folk i distriktene? De som ikke treffer folk ute fordi det er så øde? I byene kan jo folk treffes gjennom bekjente og på byen (om de da ikke er 18 år lizzzzom). Nettdating virker helt feil, synes jeg. Har forsøkt et par ganger, hele prosessen virker merkelig.

På jobb er alle gift. Men jeg så en veldig kjekk mann på butikken her forleden! Hvor ble han av?! Vi så på hverandre, smilte og hilste...plutselig var han borte.

Hvorfor er ikke slike menn på byen?

Det man kan gjøre er å bli flinkere til å plukke opp menn på butikken en helt vanlig torsdag etter jobb.

:ler:

Jeg vet ikke hvor man treffer "litt voksne mennesker", men hvis det er en trøst er det i hvertfall like vanskelig for meg å treffe noen selv om jeg er snart 25. Har vært singel mange år, så det er vel generellt vanskelig uansett alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel ikke akkurat noen problemstilling her; noen gutter som er på utkikk etter en kjæreste vil ikke ha noen jenter som ligger rundt og har ONS. Disse jentene igjen vil ikke ha gutter som ikke ligger rundt og har ONS eller ikke ser etter jenter som gjør det.

Så, disse jentene vil ikke ha disse guttene og vice versa. Problem? Nei.

Men er det ikke rart at enkelte av de som har ligget rundt heller ikke tillater at partneren har gjort det tidligere...de tåler jo ikke engang at man snakker med en annen mann!

Og ons innebærer da ikke nødvendigvis at man har en ny hver helg.

Og hvordan kan man se på folk hva de har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HALLO; TS refererte til jenter. Da er det naturlig at svarene evt. refererer til gutter, uansett alder. Vanlig høflighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...